BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2260 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe - str. 114
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6

BMW E36 Coupe


Rok: 1995
Kolor: Arktissilber-metallic / Oracal black mat
Silnik: M52B20 --> SWAP --> M52B28 + Vitamina


Waga: 1230kg - 1/4 baku, bez kierowcy

240KM & 306Nm
rev. limiter 7100obr./min.
strojenie na PB 98

RaceLogic:
0-100km/h: 5,9sek
100-200km/h: 16,3 sek



Outlook:

- M-Pakiet
- oklejenie folią Oracal w czarny mat
- lekka maska z carbonu
- tylna klapa odelżona, pokryta carbonem, montowana na zapinki
- alufelgi 17” BMW Styling 68 - czarny mat
- przedni zderzak montowany na zapinki
- czarne nerki

Mody mechaniczne:
- zawieszenie przód -80:
sprężyny H&R + talerzyki obniżające, amortyzatory Bilstein B8 skrócone, utwardzone, sportowe tłoczki, nastawy 500/500kg
"wyzerowany" stabilizator, łączniki stabilizatora z regulacją na uniballach, mocowanie łączników stabilizatora do lagi amortyzatora, górne poduszki amortyzatorów M3 3.2
- zawieszenie tył -70:
sprężyny H&R, amortyzatory Bilstein B8 skrócone
"wyzerowany" stabilizator, łączniki stabilizatora z aluminium, wycięte na CNC + tulejki poliuretanowe
poduszki tylnych amortyzatorów z aluminium, wycięte na CNC + tulejki poliuretanowe

- tuleje wahaczy przednich „pełne” M3
- stabilizatory Eibach E36 M3 z dwustopniową regulacją 26/24 mm
- rozpórka przednia OMP
- rozpórka tylna
- powiększony skręt około 4%
- poliuretanowe poduszki silnika i skrzyni biegów
- poliuretanowe tuleje w tylnym wózku i wahaczach
- poliuretanowe mocowaniach stabilizatorów
- hamulce przód Big Brake Kit Brembo 6 tłoczkowe od BMW 135i, tarcze 325mm nawiercane Zimmermann Sport, tył tarcze 280mm nawiercane Zimmermann Sport
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- szpilki do kół zamiast śrub
- dystanse H&R 4x5mm
- Opony Semi Slick Federal 595 RS-R
- shift-light
- fotele kubełkowe Bimarco Futura
- pasy szelkowe 3" Sabelt
- boczki drzwiowe z poliwęglanu
- kierownica z odsadzeniem 90mm RRS + naba MOMO
- konsola środkowa + listwa nad schowkiem z carbonu
- gaśnica rajdowa 2kg
- wybebeszone wnętrze


- SWAP z M52B20 na M52B28, silnik po całkowitym remoncie
- koło zamachowe jednomasowe 5,7kg, tarcza 240mm, docisk z E60
- short shifter
- szpera 3,15 zacieśniona na 40%
- barany MG Motorsport, owinięte bandażami Termo Tec'a
- wydech środkowy ze stali nierdzewnej, X-Pipe, złącza elastyczne
- tłumik końcowy Supersport, końcówki custom
- dodatkowe mocowanie akumulatora
- usunięte podgrzewanie przepustnicy
- termostat 88 stopni
- aluminiowa obudowa termostatu
- wentylator SPAL
- dolot custom w carbonowym Air-Boxie
- kolektor dolotowy od M50B25
- pompa paliwa Walbro 255LPH
- zegarowy regulator ciśnienia paliwa
- strojenie na Siemens'ie MS42.0, PB98
...



Pozostałości audio:
- jednostka centralna: Alpine CDE-9880R
- audio przód: Velocity 130.2 tweetery + woofery
- audio tył: JBL GTO 936e




Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po pół roku jazdy z zewnątrz niewiele się zmieniło

Obrazek
Obrazek

Czyszczenie reflektorów, wymiana uszczelek itp.

Obrazek

Obrazek

Dwudrożne Pioneery TS-G1349 na przód

Obrazek

Potem przyszedł czas wybrać jakieś kulturalne felgi, wybrańcami okazały się felgi BMW Motorsport 17" 4x 7,5J

Obrazek
Obrazek

Ringi na zegary

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Konkret koza była, do tego szperunek 100%, ty były czasy :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Usunięty emblemat z tylnej klapy i przyszła fantazja na czerwone lampy z tyłu :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Przyszedł i czas na „glebę” (60/40)

Obrazek

Foty z 728i Mongooes'a

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Malowanie zderzaków i dokładek progowych w kolor

Obrazek
Obrazek

Montaż dokładek progowych

Obrazek

Zabezpieczenie otworów, przy okazji zakonserwowałem też progi, drzwi itp. Wurthem do profili zamkniętych

Obrazek

Efekt:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Głośniki na tył JBL GTO 639e na dystansach
Obrazek


Foty z 320i Radima
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rozpórka przednia Sparco

Obrazek
Obrazek

Short shifter

Obrazek

Potem doszło full OBC z manetką

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tarcze nawiercane Zimmermann Sport na przód i tył + klocki Ferodo Premier

Obrazek

Ori tylne lampy z białym kierunkiem

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek

Oddzielna galeria z fotami
viewtopic.php?p=332022#332022

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wypad na Tor Kielce z beemka-klub

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowa gałka zmiany biegów

Obrazek

Uszczelki tylnich szyb już raziły wyglądem więc przyszedł czas na zmianę...
Nowa chłodnica Behra from ASO, poprzednia 13-letnia zaczęła już trochę podciekać , więc trzeba było wymienić przed zimą

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Kompletna tapicerka na Sportsitze, fotele, kanapa, boczki itp.

Obrazek

Obrazek

Przed zimą doszły grzane dupy do Sportsitze
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Gadżet w postaci latarki do schowka

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skórzany ręczny i mieszek ręcznego
Obrazek

Wszystkie nowe elementy metalowo-gumowe zawieszenia, z ciekawszych to tuleje wahaczy przednich od M3, sworznie i łączniki z metalowymi wkładkami Meyle HD

Obrazek
Obrazek

Tylna rozpórka

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zimowe spotkanie z barierką na „Zakopiance” :)

Obrazek
Obrazek

Więcej zdjęć pod linkiem:
viewtopic.php?p=433978#433978

Obrazek
Obrazek

Piaskowanie i malowanie proszkowe Motorsport-ów. Na lakierze już było widać ząb czasu i jakiejś chemii do czyszczenia felg, więc poszły na odnowę...

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lampy z soczewką które lepiej się prezentują wyglądają od zwykłych moim zdaniem. Czyszczenie kloszy, odbłyśników, zmiana uszczelek itp...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

- lusterko fotochromatyczne
- oświetlenie nóg pasażera i kierowcy
- oświetlenie komory silnika

Obrazek
Obrazek

Potem jakiś cwel w Audi S5 trochę mi „potuningował” Beemke
Miałem się rozstać z autem po tym zdarzeniu , ale wyszło jak zwykle na odwrót . . .
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zanim poszła do ASO na naprawę trzeba było jakoś jeździć
Obrazek

Czasami takie przygody motywują . . . tak było i w moim przypadku
Najpierw grubsze zakupy . . .

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ostatnia trasa i pożegnanie z 320i

Obrazek

Piątek rano wjazd do garażu i rozpoczynamy prace

Obrazek
Obrazek
Obrazek

320i vs. 328i

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Parę spraw czysto przeglądowych:
filtr oleju, paliwa, powietrza, świece, płyn we wspomaganiu, płyn w chłodniczy, sprawdzenie oleju w dyferencjale i skrzyni, podpięcie pod komputer i sprawdzenie błędów

Żeby było z górki poszedł też: termostat, wszystkie rolki, uszczelniacz na wybierak, spinki i klamry na wybieraku, doszły nowe paski klinowe, nowa guma przepływomierza, nowa uszczelka pod deklem zaworów, uszczelki kolektorów wydechowych, wyczyszczona odma olejowa oraz silniczek krokowy, powymieniałem cybanty i ringi na układzie wspomagania, żeby uniknąć standardowej bolączki - cieknącego układu

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podłączenie kompa i sprawdzenie błędów

Obrazek

Godzina 7.00 rano w niedzielę, koniec prac

Obrazek

Efekt końcowy:

Obrazek

Silnik M52B28 jest z auta z 1996 roku, ma przelot 132 210 mil czyli około 213 000 km
Silnik 2.0 lata w jakimś E39, mam nadzieję że nadal będzie się sprawował bezawaryjnie u nowego właściciela

Podczas Szczepu wszystko co trzeba było przerzuciliśmy, żeby nie robić „druta” w stylu dyfer od 2.0 i silnik 2.8 lub inne tego typu rzeźby . . . wydechy, wał, półosie, dyfer, cały osprzęt i elektronika . . . wszystko zostało zmienione i jest jak w oryginale

Następnego dnia po SWAPie auto poszło do ASO na lakier, więc długo się nim nie nacieszyłem . . .
Ale z tej okazji jest kolejny gratis – ori grill pod spryski lamp, które w przyszłości zagoszczą …

Obrazek
Obrazek

Czarna podsufitka M-Technic, oświetlenie, uszczelki itp.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Szeroka listwa M-Technic

Obrazek
Obrazek

Grubsze stabilizatory M-Technic + nowe gumy stabilizatorów

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tłumik końcowy Supersport’a
Obrazek Obrazek Obrazek

Wymiana maty grzejącej od fotela kierowcy i regeneracja gąbek
Zdejmowanie tapicerki, upinanie jej, poprawianie mocowania drutów w gąbkach i uzupełnianie ubytków gąbki - niewdzięczna robota :kwasny:

Obrazek
Obrazek

Kilka zdjęć wszystkiego i niczego . . .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Osłona chłodnicy . . .

Obrazek

Nowe sprzęgło z dociskiem i łożyskiem

Obrazek
Obrazek

Trochę papierów się nazbierało przez kilka lat

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Zmiana końcówek w wydechu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Jak patrzyło się na auto od tyłu to ta "świecąca" nierdzewka biła po oczach
Więc pomalowałem sprayem termicznym przedtem cynk na spawy końcówek . . .

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skórzany mieszek zmiany biegów

Obrazek

Zmiana Alpinki na taką z bursztynowym podświetleniem

Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sesja zdjęciowa z E28 ;)
viewtopic.php?p=582447#582447


Kolektor od M50B25 + nowa odma olejowa

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podpora wału + łożysko

Obrazek

Łożysko przednie

Obrazek

200 000 km pękło w między czasie

Obrazek

Spryski lamp

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Stickery

Obrazek
Obrazek

Jakieś foto ze spotu pod CSW

Obrazek

Foty z E30 Gekon’a

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Więcej fot pod linkiem
viewtopic.php?f=6&t=63078

Dolot custom-made + doprowadzenie zimnego powietrza za zderzaka - a konkretnie zamiast halogenu, obecnie już z solidnym odseparowaniem od komory silnika

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe zimówki Pirelli SottoZero 205/55/16

Obrazek

Nowa kiera „serducho”

Obrazek
Obrazek

Nowe audio na przód: odseparowany zestaw Velocity 130.2 na zwrotnicach w miejsce poprzednich Pioneerów

Obrazek
Obrazek

Przy okazji montażu tweeterów w trójkąty lusterek, zmieniłem też ślizgi szyb …

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Jak co roku, odgrzybiane klimy i nowy filtr

Obrazek

Montaż ori zestawu PDC

Obrazek
Obrazek
Obrazek

malowanie czujników . . . czarny mat . . . były trochę wyblakłe od słońca

zmatowione
Obrazek

pomalowane
Obrazek

efekt
Obrazek

Szperunek 3,15

Obrazek

Zacieśniony w Szeszkin Motorsport na 40%
Wymiana płytek bo jak to w XX letniej szperze były już poprzypalane, mimo że szpera spinała to już raczej nie miała nominalnych 25%

Obrazek

Nowy olej do szpery Castrol SAF-XJ

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe laczki na przód Yokohama S-drive

Obrazek
Obrazek

Znaczek „316i” for fun i sticker

Obrazek

Świeczki, przewody podgrzewania przepustnicy i uszczelki śrub pokrywy zaworów

Obrazek

Weekendowe puzzle

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowa przepływka i czujnik położenia wałka VDO Siemens

Obrazek

Doszły na tył twardsze sprężyny Eibach Sportline, tył opadł trochę niżej względem poprzednich sprężyn

Obrazek

Przed sezonem zimowym zabezpieczone podwozie i zakonserwowane profile środkami Valvoline, Tectyl i Wurth

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Osłona pod silnik i skrzynię

Obrazek

Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge

Obrazek
Obrazek

Płyn hamulcowy Motul RBF600

Obrazek

Łożysko tylne

Obrazek

Szczęki ręcznego

Obrazek

Panasonic CQ-VD5005N

Obrazek

Felgi 17” BMW M-System II
Rotory w oczojebny kolor - Kawasaki green

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe klosze lamp + pomarańcze

Obrazek
Obrazek

Folia Oracal – czarny mat
Nowe uszczelki wszystkich szyb, klamek, dokładek progowych itp.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pasy szelkowe Schroth Autocontrol II

Obrazek
Obrazek

Kolejny komplet butów, tym razem Dunlop SP Sport 01

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Waga, 1/4 baku, bez kierowcy

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe Bilsteiny B8 na tył, dodatkowo skrócone pod glebe -50

Obrazek

Poduchy Meyle HD, odboje, oleje, filtry itp.
Obrazek
Obrazek

Nowa Alpinka CDE-9880R

Obrazek

"Kermit" na POWER DAYS

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowa felga na zime i lato...

Obrazek

Poliuretan: tuleje w tylną belkę i mocowania stabilizatorów
nowe tuleje dyfra

Obrazek

Pompa paliwa Walbro 255 l/h

Obrazek

Jakieś foto z Czech

Obrazek

Nowe laczki na przód Bridgestone Potenza RE50 215/45

Obrazek

Nowa piasta z łożyskiem na tył

Obrazek

Półoś nie wytrzymała presji ... powiedziała że pier**li i nie robi :]

Obrazek

Na przód nowe Bilsteiny B8, skrócone i utwardzone pod sprężyny H&R -60 i nowe poduchy mc personów Lemfordera

Obrazek

1/4 Mili Extremizer i Track Day w Kielcach

Nowy olej przed "katingiem"
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek





Sparco Corsa

Obrazek

Nowy kubeł - Bimarco Futura + mocowania Sabelta

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jednomas 5,7kg + nowy komplet sprzęgła, wysprzęglik itp.

Obrazek

Lekka maska z carbonu

Obrazek
Obrazek


Kilka Onboardów, film i foto z ostarniego wyjazdu na Tor do Kielc

onboardy z GoPro wiec polecam jakość 720p i wieksze okno na YT

Trening S1 przejazd 1


Trening S1 przejazd 2


Trening S2


Czasówka S1


Czasówka S2


Film


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tylna klapa pokryta carbonem

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Gadżet z diodami i podświetleniem a'la E38

Obrazek

Łozysko tylne wytrzymało jakieś 4tyś km, było nowe razem z piastą FAGa
pękła wewnętrzna bieżnia, prawdopodobnie po ostatnim wypadzie na tor ...

Obrazek

W międzyczasie urwała się flansza od kolektora wydechowego... drugi raz...

Obrazek

Wleciały tym razem łaczenia kolektorów na elastyku ze środkowym i Barany MG Motorsport + owinięte bandażami Termo Tec'a

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Subwoofer z głosnikiem JBL GT-12 i wzmacniacz Magnat RX44

Obrazek

No i wkońcu strzeliłem kilka fot matowej

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tor Toruń



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zimowy klimat

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dystanse H&R 4x5mm

Obrazek

Konwersja srub na szpilki - zestaw OMP

Obrazek
Obrazek1

BMW Trends

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

fot. Łukasz Miturski Art & Photography

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Filmik skręcony z LeSiem



Nowy wydech środkowy z nierdzewki

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sound test



Dyferen Szperen został przeze mnie brutalnie zastrzelony w lipcu

Obrazek

Jebło, to jebło, niby na ch*j drążyć temat, ale jednak rozebrałem, koło koronowe pękło, ucierpiały też satelity i ścięło podkładkę.
Części wymienione, dyfer przy okazji jeszcze bardziej zacieśniony, nowy olej, uszczelki i jazda

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Odrazu poszła kolejna półoś do wymiany, coś sie nie możemy dogadać z półosiami apropo warunków współpracy i panuje duża rotacja w temacie...

Obrazek

Rozszczelniła się też chłodnica klimatyzacji, kupiłem nową Nissensa - w tym miejscu szacun dla ludzi jeżdżących w korkach w lato bez klimy, myślałem że przez tydzień jak nie miałem klimatyzacji przeżegnam się nogami w te upały...

Obrazek

W przyszłym tygodniu zmienie jeszcze tuleje tylne na poliu, lemfordery wytrzymały około 20-30tyś. km mojej spokojnej emerycjiej jazdy

Obrazek

Pyza cyknął jakies foty w miedzyczasie
Pełna sesja --> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132829

Obrazek

E36 wystrojone na oryginalnym Siemensie MS42.0 na paliwie 98
240KM i 306Nm Kręci się obecnie do 7100obr.

Obrazek

Shift Light

Obrazek
Obrazek

16.11.2013r. Trening Tor Jastrząb

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Kierownica RRS z odsadzeniem 90mm, naba MOMO

Obrazek
Obrazek

Foty z lata i filmik z eskorty ślubnej CiOoS'a

>>>> https://www.youtube.com/watch?v=1Wpx-7OGzIk <<<<

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Nowy daily car E38 730d :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Federal 595 RS-R

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

0-100km/h - 5,9 sek.
100-200km/h - 16.3 sek.


Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek


Fikuśne końcówki wydechu 2x76

Obrazek
Obrazek


Taka ładna hamerykańska była z rana
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


W niedziele polecieliśmy z LeSiem, Raadmanem i Pirsami do Toronto zrobić pare kółek na torze
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Mały strzał po moim spinie
Obrazek
Obrazek

15 minut i z chłopakami poprostowaliśmy trochę E36, można było bawić się dalej, mały materiał na filmie...
Obrazek
Obrazek

Zniszczeń tego dnia było więcej
Obrazek
Obrazek

Na koniec jeszcze ciekawe zjawisko, robiliśmy rundke z Dzikusem i zdjęliśmy opone z rantu, przeskoczyła na wewnętrzny rant felgi, ciśnienie zostało
Obrazek


Obrazek


Filmik ChooYowy jak wigilijny barszcz z Biedronki ale z okazji strzału coś tam pokleiłem



E36 znowu odratowany, od strzała ucierpiała końcówka drążka więc wymieniłem komplet na obie strony drążek + końcówka,
przy okazji zwiększyłem trochę kąt skrętu (około 4%) + geometria

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nowe mocowania foteli, zamontowałem w końcu drugi fotel, taki sam jak u kierowcy Bimarco Futura

Obrazek
Obrazek


Nowy akumulator - stary Bannera, który kupiłem zaraz jak nabyłem E36 wytrzymał 8 lat :D
Zmieniłem też mocowanie akumulatora na takie które wytrzyma wszystko

Obrazek


Wspawane mocowania do nowych pasów szelkowych jak Bóg przykazał

Obrazek


Boczki drzwiowe z plexy, nawet nieźle to wyszło
Dołożyłem jeszcze listwę z carbonu nad schwoek pasażera

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nowe szelki 3"

Obrazek
Obrazek


Na wszelki wypadek wyposażyłem się w trochę większą gaśnicę, mam nadzieję że nigdy się nie przyda

Obrazek
Obrazek


LeSiO upalający E36

Obrazek



Bang the tyres

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek


Aktualny wygląd:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio ważyłem paździocha na stacji diagnostycznej podczas przeglądu technicznego
Bez kierowcy wyszło około 1230kg z 1/4 baku

Na sucho, bez kierowcy było by naprawde super rozłożenie mas lewa/prawa strona i przód/tył
Na zdjęciu, na fotelu kierowcy był diagnosta około 80kg

Obrazek





Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Superoes VII Runda Tor Kielce






Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Grube stabilizatory Eibacha M3 E36 z dwustopniową regulacją 26/24mm
mocowania stabilizatorów poliuretan


Obrazek
Obrazek


Zaciski Brembo 6 tłoków od BMW 135i, tarcza 325mm Zimmermann Sport


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tor Jastrząb 24.10.2015


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek





Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowa pompa wody Ruvielle, wąż od termostatu i aluminiowa obudowa termostatu
Obrazek


Ostatnio edytowano 23 października 2011, 19:02 przez ANDREW E36, łącznie edytowano 134 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 22:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 285
Lokalizacja: Rybnik
Hehe no fajna :) Nie będe ci tu marudził o felgach,glebie itp itd. Bo już wiesz co się twojej buni przyda :D Jak narazie to normalna E36, ale zadbana jest :) To muszę ci przyznać...
Gratuluje udanego zakupu :ok:

_________________
Zapraszam do oglÂądania mojej 7er :cool:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=11274


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 06:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Bardzo ładna :hyhy: !
Jedynie nie podobają mi się białe zegary! Najlepsze rozwiązanie to założyć ringi na oryginalne, o takie:
Obrazek
Shot with Canon PowerShot A510 at 2007-08-15

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 06:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
kolejne sreberko E36 qp na forum, gratuluje zakupu, póki co ładna seria, ale i tak prezentuje się OK, jak się "odbijesz" to zrób to o czym wspominałeś. Fajnie, że silniczek już M52, ale te zegary w ogóle mi nie pasują :kwasny:


PS zapraszam do mojej galerii :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 09:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Dobra nie bedziemy marudzic ale felgi musisz zmienic ;) poza tym furka niczego sobie mi akurat biale zegary sie podobaja. Zycze bezawaryjnej eksploatacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 09:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
wyglada zdrowo :ok:


duzy + za wyposazenie


duzy - za zegary . . . AGRO :wstyd: :wstyd: :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Faktycznie całkiem niezłe te srebrne ringi na zegarach, gdzie je kupiłeś i jaki to jest koszt ?? ( o dziwo na allegro nie ma :rotfl:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 11:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
zadbana bestia, świetny wybór auta, bardzo dobry silniczek niezłe wyposażenie tylko te zegary.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 11:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ANDREW E36 napisał(a):
Faktycznie całkiem niezłe te srebrne ringi na zegarach, gdzie je kupiłeś i jaki to jest koszt ?? ( o dziwo na allegro nie ma :rotfl:)


ja kupowałem u tego:

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1575324

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 11:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
a jak dla mnie to zegary nawet nawet poza tymi czerwonymi napisami... bo ringow i czarnych zegarow wiecej chyba niz oryginalow...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 12:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 615
Lokalizacja: ....
ładne seryjne coupe :D białe zegary-porażka :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 13:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
A czy w 1996 roku nie było szerokiego grila i innych kierunków na błotnikach? Chyba 95 jest raczej..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 20:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Face-lifting był w 1996 roku, bodaj w listopadzie, moja Beta jest z końca 1995, tylko pierwsza rejestracja w 1996

BIAŁE ZEGARY BYŁY JUŻ ZAMONTOWANE JAK KUPIŁEM, NIE MONTOWAŁEM ICH, ALE FAKT COŚ Z NIMI ZROBIE ...


Ostatnio edytowano 13 października 2007, 18:36 przez ANDREW E36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 22:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
białe zegary :dobani: reszta ok

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 15:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
sluszny kolor :ok:

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2007, 12:17 
zegary out.

reszta (w tym oldschoolowe fele) ok :ok:

ANDREW E36 napisał(a):
Przebieg: 178 500 km :hyhy:


to nawet nie jest połowa mojego :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 13:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 264
Lokalizacja: Kielce- Huntingdon
Zegary do bani reszta spoko ogółnie jestem na tak :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 01:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
Autko piekne sliczne boskie i wogole!
tylko za zegary bym Ci cos urwal :zdegustowany: :przestraszony:
Zmienisz?bedzie ideal :) :hyhy: :oczami:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 15:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnobrzeg [RT]
Moje BMW: E61LCI 520d
Piękna sztuka :) fakt zegary zmieniłbym na te z ringiem, lecz te też moga się podobać

http://dido.win.pl/sklep/ tutaj wniknij, taniej raczej nie dostaniesz. Gratulacje zakupu R6, mi troszkę tej muzyki brakuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2007, 11:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
zegary- felga 17 i :ok:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2260 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 113  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL