BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 11:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technic BBS, zawias s.22
PostNapisane: 30 września 2012, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Witam ponownie  

Przedstawiam Wam mój nabytek, czyli jak wynika z opisu – BMW E30.

E30stki zawsze mi się podobały, dlatego też chciałem spróbować jakiejś na własnej skórze, a nie tylko zachwycać się projektami na zdjęciach z Internetu. W zasadzie już od sprzedaży E46 przeglądaliśmy wspólnie z Rorafalkim aukcje na allegro. Najpierw typowo dla samego oglądania, później na poważnie i jakoś nic nie zachwycało. Pierwotnie zamysł był taki, aby bez pośpiechu znaleźć pełen oryginał, najlepiej wąska lampa i silnik nie mniejszy niż b20. Niestety szanse na taki zakup były wtedy i są nadal nikłe... 

Jakiś czas na allegro wisiała jednak biała E30, która nie dawała mi spokoju. Budżet przekraczała prawie dwukrotnie, nie mieściła się kompletnie w pierwotnych założeniach… ale stwierdziłem, że raz się żyje no i stało się. Kilka maili, przebieżka po forach bmw, telefon, negocjacje… i w piękną lipcową sobotę przed południem wyjazd – lecimy pod Poznań. 

Aura nie była dla nas łaskawa. Jak tylko wyjechaliśmy z Warszawy to zaczęły się burze z hektolitrami wody. Na miejscu zastałem porządnie wyczyszczone, świecące się autko ale nawet nie zdążyłem się jej przyjrzeć i burza nas dogoniła. Przejażdżka, oględziny na stacji pod dachem, rozmowa… Jak już można się spodziewać, mimo, iż nie było to pierwsze auto w moim życiu, a pogoda dodatkowo nie pomagała, to i tak emocje wzięły górę. Auto, które już wtedy miało określone i znane mi mankamenty, stało się moją własnością.

Tak wyglądał odbiór:
Obrazek

Warunki jak widać były ciężkie
Obrazek

Pierwsze kilometry były dosyć nerwowe (mając na uwadze miskę kilka cm ponad nierównym asfaltem), ale na trasie już było całkiem przyjemnie  
Obrazek

No i ostatnie bramki przed Warszawą
Obrazek
A tak auto prezentowało się po pierwszym porządnym myciu:
Obrazek

Na pewno niektórzy znają to auto i wiedzą, że jest to projekt budowany od podstaw na bazie 318 w automacie. Auto nie ma zbyt wiele wspólnego z serią. Było całe od nowa malowane, zabezpieczane, dołożony został m-technik, całkowicie odnowione zostało zawieszenie i hamulce, oraz co najważniejsze – serce zostało zmienione na m20b25, a na koła moc przenosi dyferencjał ze szperą. Takie zestawienie, plus ładne koło wzbudza pozytywne emocje wśród ludzi, co oczywiście cieszy…

Były to jednak dobre złego początki.

Projekt jakościowo odbiegał od moich standardów więc od razu zabrałem się za poprawianie tego, co pominął poprzedni właściciel.

Na pierwszy ogień poszły dystanse, które miały luz i powodowały bicie:
Obrazek

Nowe, dorobione na zamówienie dystanse zostały praktycznie nabite na piastę:
Obrazek

W drodze do domu okazało się, iż klakson wydaje zabawne dźwięki, więc zastąpiłem go nowym z ASO:
Obrazek
Obrazek

Następnie nie dawało mi spokoju radio, które totalnie nie pasowało do klimatu auta. Niestety za radiem krył się drut, który należało odpowiednio poprawić:
Obrazek

Kosztowało to kilkadziesiąt minut pracy, oraz kilka większych kropel krwi:
Obrazek

Spokoju nie dawała mi także szmata w bagażniku zwana podłogą. Materiał został pozbawiony gumowego usztywnienia na wnękę koła zapasowego, oraz został wyprany, a pod nim znalazła się płyta, która w jak zwykle mało profesjonalnych warunkach, została profesjonalnie docięta przez mojego dobrego kolegę Marcina (przy użyciu wyrzynarki innego dobrego kolegi Jurka  ):
Obrazek

Pasuje? Pasuje:
Obrazek

Trzeba było zaimpregnować:
Obrazek

Oraz przesłać przyjaciołom pozdrowienia mmsem (miał być kwiatek ale zabrakło farby i jakoś tak dziwnie wyszło…)
Obrazek

Razem z klaksonem zamówiłem w ASO kilka bliżej nieokreślonych paczek ze spinkami, kołeczkami, wsuwkami etc.
Obrazek

Jak już dorwałem się do bagażnika, to postanowiłem uzupełnić go o trójkąt, który został zamontowany w bardzo autorski sposób 
Obrazek

Któregoś wieczora udało się zamontować wreszcie radyjko z właściwej epoki. Jest to rozwiązanie na tu i teraz. Docelowo może pojawi się jakieś CD…zobaczymy
Obrazek

Jak to w każdym nowo zakupionym aucie, trzeba było zrobić pierwszy serwis olejowo filtrowy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wydech końcowy Scorpion…może firma dobra, dźwięk też niczego sobie…ale estetyka na dwóje.
Obrazek
Obrazek

W tzw. międzyczasie zakupiłem gaśniczkę Glorię 1kg z uchwytem, którego zastosowanie pokażę później:
Obrazek

Pierwsza większa zmiana nastąpiła w układzie wydechowym. Po pierwsze kolektor wydechowy. Ktoś kto montował go za pierwszym razem powinien iść do spowiedzi. Zespawany na sztywno do reszty wydechu, żadnych złącz elastycznych…poskutkowało to jego wygięciem i przedmuchami przy głowicy. Więc: planowanie, dorabianie złącz elastycznych, poprawianie wieszaków…i tak przy okazji owijanie kolektora taśmą dla odmiany nie-chińskiej produkcji.
Obrazek

Wraz z kolektorem trzeba było poprawić wygląd końcowego tłumika. Końcówki rodem z wiejskiej przytupanki zastąpione zostały kwasówką 70 mm, lekko ściętą i pod skosem na wzór oryginału b25.
Obrazek

Kolejny mały worek pieniędzy trzeba było wysypać na układ zapłonowy. Niestety kable waliły prądem po rękach, a rozdzielacz i palec pamiętały jeszcze moje urodziny…
Obrazek

A skoro już psujemy, to może i termostat… 
Obrazek

I tak w ferworze walki rozpoczęliśmy prawdziwą demolkę. Niestety shadowline nie był oryginalny, tylko malowany sprayem po chromie…więc wyrzucamy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przy okazji zabraliśmy się za wymianę termostatu, co podkusiło mnie by umyć zasyfiony zbiorniczek
Obrazek

Kręcimy
Obrazek

Wyciągamy
Obrazek

I się cieszymy…a w zasadzie to Jurek się cieszył, bo pomimo wymiany wskazówka od temperatury cieczy nadal świruje, więc słaby to dla mnie zakup 
Obrazek

Tak to wyglądało, klimatycznie, przy dobrej pogodzie I w odpowiednim nastroju do pracy:
Obrazek

Któregoś pięknego niedzielnego przedpołudnia oskalpowaliśmy pewne smutne E30 spisane na straty. Wpadło dzięki temu kilka przydatnych gratów:
Obrazek

W bliżej nieokreślonym czasie przyjechały nowe kable z promocji:
Obrazek

Demolki ciąg dalszy. Skoro nie ma już listew, to poprawiamy i zabezpieczamy miejsca narażone na naloty rudzielca. Najpierw szlifowanie, później podkład, na koniec dorabiana farba w sprayu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek



Poklejona przeze mnie wcześniej listwa ozdobna bagażnika dostała drugą szansę od Jurka
Obrazek
A upolowana tapicerka bagażnika została dopasowana I wyprana

Obrazek
W czasie poszukiwań oryginalnego shadowline udało się upolować ładne uszczelki tylnych bocznych szyb
Obrazek
No i teraz najlepiej wydane 20 zł na czarny matowy spray.
Połka szara, brzydka i stara
Obrazek

Półka czarna, jak nowa, wzorowa
Obrazek

Na swoją kolej czekają także ładne oryginalne przełączniki szyb elektrycznych

Obrazek
A także tajemniczy prezent od ukochanej  

Obrazek
Jako grande finale pochwalę się Wam czymś, co dla mnie jest mega. Teściu z pełnym profesjonalizmem uszył mi nowiutką podsufitkę z czarnej perforowanej alcantary. Czeka mnie przeprawa, aby zawisła na swoim miejscu bez żadnych zmarszczek i załamań, ale pierwsze koty za płoty, następny weekend będzie poświęcony głównie jej.
Obrazek

tutaj zbliżenie na fakturę materiału czymś lepszym niż telefon stacjonarny
Obrazek

Na dzisiaj to koniec. Marzeniem moim było pojawić się gotowym autem w Toruniu, ale jak zapewne zauważyliście, w cale mnie tam nie było. Auto stoi rozebrane w garażu i cierpi za mój chroniczny brak czasu i warunków do działania. Robię co mogę i mam nadzieję jeszcze w tym sezonie zrobić parę kilometrów zanim auto zapadnie w sen zimowy. W końcu do założenia zimowek został nam tylko ustawowy miesiąc…

Gratuluję wszystkim, którzy wytrzymali nerwowo to nudne fotostory. Planów jest jeszcze mnóstwo ale o tym już niedługo.

Pragnę tutaj podziękować wszystkim zaangażowanym w ten projekt. Przede Wszystkim Jurkowi, który poświęca ogrom swojego wolnego czasu na pomoc w realizacji moich pomysłów. Mam nadzieję, że na wiosnę będziemy wspólnie rozkoszować się jazdą z jego Delfinem.
Mojej Ani za zrozumienie mojej pasji, a także partycypację przy drobnych poprawkach, którymi pochwalę się niedługo. 
Rafałowi za wsparcie w momentach załamania i braku wiary w powodzenie. 

CDN.

...........................................

Z takich ciekawostek to kupiłem nieco bardziej oldschoolowe głośniki, które wypełnią dziury w półce zamiast tych nieco dyskotekowych okazów:
Obrazek

a mianowicie takie nówki Grundiga:
Obrazek

Made in Germany 

Kolejne części tej układanki:
Obrazek
Blendę na panel błędów oskalpowałem ze starej odchodzącej gumy, pozostałość pokleiłem bo już się zaczęło sypać powoli i dałem na to nowy materiał (eko skóra), który mimo całkiem niezłego potencjału do rozciągania ciężko było ułożyć. Idealnie nie jest, ale może na aucie nie będzie widać niedociągnięć. Jak będzie przeszkadzało - zaczną się poszukiwania ładnego elementu. 

Obrazek
Słupki udało się obić prawie idealnie. Jeżeli jeszcze będą dobrze leżały na aucie, to będzie  


Wczoraj jeszcze doszła mała paczuszka ze świeczkami. Stare niby dobre, ale nigdy nie ma pewności. Poza tym, nie wiedziałem, że do m20 są takie tanie  

Obrazek

Jedziemy dalej:

Niestety jest już zimno i coraz mniej rzeczy jestem w stanie po pracy zrobić. 

Stara podsufitka służy jako pokaźnych rozmiarów "szmata":
Obrazek

Poszły dwie puszki tego specyfiku:
Obrazek

I o dziwo działał, chociaż nie był zbyt wydajny...:

Obrazek
I na koniec finał - krew, pot i łzy. Wiele godzin pracy Jurka i mojej przyniosło poniższy efekt:
Obrazek
Obrazek

Listwy tym samym są dopiero gotowe do malowania proszkowego.

........................................................................................

Kolejny pracowity weekend za nami.

W sobotę zaczęliśmy walkę z podsufitką. Nieocenione okazały się spinacze biurowe:

Obrazek
Obrazek


W niedziele rano na śniadanie wyczyściłem przepływomierz. Na lunch zrobiłem porządek na półce (ogólny syf, robaki, kablologia zostały okiełznane):

Obrazek

Na obiad przyjechali moi nieocenieni pomocnicy bez których nie byłoby szans powodzenia.

Więc z Jurkiem przymierzyliśmy się do wsadzenia szyby:

Obrazek
Obrazek

A Ania dalej "wieszała pranie" w aucie:

Obrazek

Po wielu wypowiedzianych niecenzuralnych zwrotach udało się, szyba jest na miejscu:
Obrazek

I chociaż ekipa już zmęczona...:

Obrazek

...to jedziemy dalej bo kończą nam się ostatnie ciepłe dni w tym roku.
Docinanie podsufitki:

Obrazek

Jurek ostatkami sił powciskał kliny w uszczelkę:

Obrazek

Uszczelka wymaga nieco poprawek od środka ale już jest bliżej niż dalej:

Obrazek

Kolejny skromny zakup. Do auta dostałem tylko jeden, a że ostatnio przeżyłem stresa jak mi się zapodział to stwierdziłem, że trzeba coś dorobić.

Obrazek

.......................................................................................

Sufit praktycznie skończony, tragedii nie ma:

Obrazek

Wymieniłem też świeczki, ale z tego raczej specjalnej relacji nie zamierzałem robić.

No i z przodu nastąpiła delikatna zmiana wizualna:

Obrazek

Obrazek


.........................................................................................

Udało się nabyć w dobrej cenie Fotele Konig CP 400:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Miało być coś nieco innego, ale trafiły się powyższe  

Niestety nie wytrzymałem też z oryginalnym radiem. Mam dosyć sporą kolekcję płyt i chcę mieć na czym je odtwarzać, nawet w takim aucie jak to E30. Dlatego też wybór padł na:
Obrazek

Ma pseudo bursztynowe podświetlenie więc w miarę pasuje. Dźwięk w porównaniu do oryginału - tego chyba nie muszę komentować  Dosyć wysoki model Alpine'a, a zapłaciłem sporo mniej niż za ładny egzemplarz CD z E36/Rovera, które tak samo średnio pasuje do E30...

......................................................................................

Zestaw shadowline już gotowy:
Obrazek

Korzystając z kilku wolnych chwil znitowałem ramki, które pozwolą mi wreszcie wsadzić tylne boczne szyby. 
Obrazek

......................................................................................

Poniżej zdjęcie prezentu urodzinowego jaki otrzymałem od Jurka i Marcina - wielkie dzięki chłopaki  
Obrazek
Jest to oryginalne przedłużenie uszu montowane ze zderzakami M-technikowymi. Bez tego nie ma opcji holowania bo zwykłe uszy są schowane pod plastikiem. Niby niepotrzebny gadżet, bo nie zamierzam nim holować ani być holowanym, ale jak komplet, to komplet

......................................................................................

Poniżej efekty mało urodzajnej zimy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wreszcie się udało złożyć ładny komplet oryginalnych lamp Hella od wąskiej (wciąż nie jest idealnie, ale staram się już nie wariować na punkcie każdej kropki i ryski):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Są już na aucie, zamiast pseudo BH.

W międzyczasie zakupiłem także gałeczkę (niby nie od wąskiej, ale lepiej leży w dłoni, cięższa, no i nie będzie wypadała z shiftera jak moja obecna  )


Obrazek
Obrazek

Ponadto planuję podreperować przedni zderzak (również nie spełnia oczekiwań), dlatego też zaopatrzyłem się w naklejeczkę:
Obrazek

o cenie nie wspomnę bo to rozbój w biały dzień  

Do reszty gratów dorzucam nowe plastiki z przodu (atrapy i listwa zderzaka m-technik):

Obrazek

Pod maskę wpadła nowa gumeczka na cewkę (stara się komuś kiedyś porwała...):

Obrazek

Widoczna na poprzednim zdjęciu rura dolotu między reflektorem, a puszką filtra nie podpasowała niestety (muszę zwrócić)

Zająłem się także przestrzenią bagażową, gdzie odświeżyłem podbitkę, zestaw narzędziowy (z nową gąbeczką):

Obrazek
Obrazek

i apteczka:

Obrazek

made in West Germany 

Ponadto udało się kupić za przyzwoite pieniądze obudowy lamp tylnych z podświetleniem bagażnika:

Obrazek

jedna wyczyszczona, druga nie...

A tutaj już obie po "detailingu" :p 

Obrazek

Nie powiem, sporo się naszorowałem, żeby to wyglądało jak wygląda. Mała rzecz, a cieszy 

......................................................................................

Ratowanie podłogi, „nowe lampy”, fotele, lusterka, OBC2, elektryka, składanie wnętrza, short shifter i generalnie powrót do życia str. 11

Blenda str. 12

Skrzynia i shifter str. 13

RSy, dystanse, Toruń, VDO, zbiorniczek , hamulce str. 14

Regulacja przodu, lakierowanie i naprawa zderzaka, zapas, uszy m-technic, chłodnica, zaciski, półka, kolejne radio str. 15

Szelki str. 17

Dekory str. 18

Sesja str. 19

Zawieszenie str. 22

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 21 października 2021, 09:41 przez Junior Vintage, łącznie edytowano 17 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 30 września 2012, 23:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
kupiłes razem z Hartge?

w Tarnowie widać było, że auto Mariusza wymaga końcowego dopieszczenia i widać że działasz z tym i super bo baza jest rewelacyjna

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 30 września 2012, 23:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
oglądałem ją na allegro , fajna sztuka :ok:

silnik piekny ! m20b25 <3
PODSUFITKA ! :O MEGGGGAAAAAA !
ogólnie biała lala !

ale to co mi się najbardziej podoba to felgi , to nie oklepane BBS RS RC RM RZ RA RW RW RJ RY RU RU :rotfl: są po prostu rewelacyjne ! tak jak cały samochód :)

dopieścisz i będzie super !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 30 września 2012, 23:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
Swietny projekt. Taka e30 na waskiej lapie to juz klasyk. Bedziesz montowal klime?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 01:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Swietna fotorelacja :) .

Genialne koncowki wydechu :ok: :super: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 05:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
ładna qpa felga i kocówki :super:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 06:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1346
Lokalizacja: KRA
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... adams+320d

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... iadams+e30
Ech, e30 :serce: Całkowity pimp my ride, niby ogarnięty wóz, a tyle roboty jeszcze z nim...mnóstwo siana i czasu wpakowane w to auto, mam nadzieję, że marzenie o e30 nie stało się zwykłością ;)

Szerokości i wyjechania choć na jakiś powolny objazd miasta :cool:

_________________
Popatrz na mnie... viewtopic.php?f=6&t=119757


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 07:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29634
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetne e30 :super:

czekam na dalsze relacje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 07:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
A wy łobuzy, e30 na wąskiej i jeszcze w Mtechniku se pokupowali :cenzura:
Myślałem, że będe mniejszością na forum, a tu znowu zgapili ode mnie tak jak wczejśniej inni RCki do e28.

Tak na serio to wiedziałem, że łykniesz tą białą bo nic ciekaszego na allegro nie było, a później jakoś szybko znikła aukcja :P
Super to teraz są 3 e30 w MT1 i każda inna, ale wszystkie tak samo piękne :)
Na wiosne też muszę strzelić jakieś koło do siebie i Hartge naprawde mi się podoba. Jaki rozmiar masz tych felg?

Musimy zrobić jakąś sesyjke, ale to już na wiosnę bo teraz mam inne zajęcie, a po drugie moja e30 zapadła już zimowy sen :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 08:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
No wreszcie mogę zobaczyć. Myślałem, że kupileś i
odbudowujesz jakiegoś sztrucla, a tu taki surprise.
Jest dobrze, ale w Twoim posiadaniu będzie jeszcze lepiej.
Zamawiam przejażdżkę jak złożysz :hyhy:
sie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 08:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
ale piękna :orany: Patrząc na zmiany już poczynione przy aucie, zapowiada się na prawdę zadbana sztuka! Felgi bardzo mi się podobają :!:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 08:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
auto miałem okazje pomacać. Jędrek mocno się przykłada, żeby z porządnej E30 zrobić lalkę. Jest na dobrej drodze. Mam nadzieję, że upragniony koniec nadejdzie razem z wiosną :) (a może i wcześniej)
powodzenia :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 08:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3138
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E61 535D LCI
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164424
Dobry zakup! Cieszę się że ogarniasz wszystko na tip-top. Oby tak dalej :ok:

_________________
E36 320iA Sreberko ---> E46 330Ci ??? ---> E61 535D Gray
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 08:27 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Jaka tam nuda? :D Dobrze się czyta, a auto jest świetne - sam na takie polowałem, ale u mnie skończyło się na czymś innym :D Dobrze, że trafiła w odpowiednie ręce :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 08:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1901
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: F25 E38
Kod silnika: N47T M60B30
Garaż: Porządny :)
Fajnie wszystko opisales :)

Radia bym nie zmienial bo jest odpowiednie, ewentualnie zakupilbym kasete adapter ;)

Wydech koncowy wyglada teraz super :super:

Czekam na dalsze zdjecia z przeprowadzonych prac :)

Pzdr
bafi

_________________
Jest:
X3 F25 '12r. --->>
Było:
E46 '01r. --->>E39 '01r. --->> E36 '94r. --->> E46 '01r. --->> E46 '98r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 09:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Kucharz napisał(a):
kupiłes razem z Hartge?


Tak jak widać ;)

Kucharz napisał(a):
auto Mariusza wymaga końcowego dopieszczenia


Trudno tutaj mówić tylko o końcowym dopieszczeniu. Jak na taki projekt sporo rzeczy zostało zaniedbanych i zwykle jak już dotknę się jednej rzeczy, okazuje się, że do zrobienia jest kolejna. Ale taki urok tych aut i dzięki temu mam co robić :)

Wojt4s, dzięki za aprobatę :ok:

moteq napisał(a):
Bedziesz montowal klime?


Klima jest mi w tym aucie niepotrzebna. Generalnie nie będzie to projekt w stylu - dołożyć wszystko co się da. Staram się unikać dokładania rzeczy, które będą niepotrzebnie podnosić masę auta, są problemowe w montażu i które z niewyjaśnionych przyczyn będą się psuły. Dlatego też nie planuję m.in. kosztownego i mało przydatnego OBC oraz wspomnianej klimy.
Co prawda brakuje mi nieco szyberdachu, ale jego brak rekompensuje mi zdrowsza i lżejsza buda.

piotres napisał(a):
Swietna fotorelacja


Cieszę się, że na coś się przydały zdjęcia robione łokciem :P

HansiO, dzięki

bartiadams napisał(a):
mnóstwo siana i czasu wpakowane w to auto


To prawda. Zupełnie inaczej planowałem koszty, ale nie mogę patrzeć na niedoróbki. Grosz do grosza i przez 2 miesiące włożyłem kilka worków pieniędzy. Zapowiada się jeszcze kilka do pełnego efektu.

bartiadams napisał(a):
Szerokości i wyjechania choć na jakiś powolny objazd miasta


Dzięki, nie mogę się doczekać :ok:

DaaN, dzięki, kolejne fotki już niedługo. Poprawiamy z Anią kolejne elementy wnętrza. Szykuje nam się rodzina tapicerów :rotfl:

czerw napisał(a):
Jaki rozmiar masz tych felg?


Z tego co mi wiadomo to 17x9,5 przód i 17x10,5 tył. edit: 17x9 i 17x10 ;)

czerw napisał(a):
Musimy zrobić jakąś sesyjke, ale to już na wiosnę bo teraz mam inne zajęcie, a po drugie moja e30 zapadła już zimowy sen :]


Mam nadzieję, że prędzej się zobaczymy. Dopytywałem o polerkę, ale mnie zbyłeś :]

sybir napisał(a):
Zamawiam przejażdżkę jak złożysz :hyhy:


Oczywiście. Trzeba będzie mini spota zrobić i poćwiczyć jakieś ujęcia ;)

Dejmon, dzięki :)

rorafalki napisał(a):
auto miałem okazje pomacać


I nie tylko pomacać. Wczoraj Rafał przejeżdżał obok i postanowił wymienić mi układ zapłonowy, do czego zabieraliśmy się z Jurkiem ponad miesiąc :rotfl: :wstyd:

tomash, :ok:

maaaad napisał(a):
Jaka tam nuda?


Wydawało mi się, że zdjęcia byle jakiej jakości i długie opisy nie cieszą się dobrą opinią na forum ;)

maaaad napisał(a):
u mnie skończyło się na czymś innym


Na pewno nie gorszym :ok:

bafi napisał(a):
Fajnie wszystko opisales :)
dzięki

bafi napisał(a):
Radia bym nie zmienial bo jest odpowiednie, ewentualnie zakupilbym kasete adapter


Radio wyglądem jak najbardziej pasuje, ale korci mnie mimo wszystko wykorzystanie nabywanej przez lata kolekcji CD, a tutaj nie ma niestety nawet sterowania zmieniarką...

Będę polował z czasem na coś takiego: http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-BMW-BUS ... 23232b2ba0

Jeszcze raz dzięki za opinie i trzymajcie kciuki za powodzenie w realizacji dalszych planów :super:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 października 2012, 19:56 przez Junior Vintage, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 09:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2138
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
dobrze wygląda i dobrze zrobiona galeria czekam na dalsze uaktualnienia

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest 528i,635 L6,318i,318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Taką relację/opis to ja rozumiem :) czekam na ciąg dalszy...
furka świetnie wygląda :ok:

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 10:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
djenker napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to 17x9,5 przód i 17x10,5 tył.
A jakie ET?
djenker napisał(a):
Mam nadzieję, że prędzej się zobaczymy. Dopytywałem o polerkę, ale mnie zbyłeś
Poprostu garaż mam zajęty też przez białe coupe :hyhy: A tak poza tym co tu polerować, ładnie sie świeci. Chyba że na wiosne :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djenker-->> BMW E30, 325i M-technik. Uwaga - nuda
PostNapisane: 1 października 2012, 11:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
czerw napisał(a):
A jakie ET?


Pojęcia nie mam...

czerw napisał(a):
A tak poza tym co tu polerować, ładnie sie świeci. Chyba że na wiosne :)


Chyba masz rację. Polerka teraz sensu nie ma... W każdym razie są ryski na lakierze i trzeba je zlikwidować, przy czym lakier to akryl, więc trzeba zachować szczególną ostrożność :niepewny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL