jnx napisał(a):
Vermilion, a co z ludźmi którzy zawodowo zajmują się customowymi intercoolerami ?
Mam takie same zdanie jak o customowych wydechach, zero obliczen, robi sie jak wyjdzie, jezeli akurat trafi sie w to jak powinno byc to beda jakies przyrosty. Customowo nie zrobisz tez najbardziej optymalnych endtankow - bo z reguly najbardziej optymalny ksztalt dla danej aplikacji wymaga innej metody produkcji, najlepsze IC beda mialy odlewane endtanki.
W ilu firmach produkujacych customowe IC zobaczysz takie symulacje przed przystapieniem do jakiejkolwiek pracy?
jnx napisał(a):
Odnośnie IC z S3 to wiadomo, ja mówię to co było kiedyś
Wiadomym jest też, że cokolwiek byś wtedy nie wrzucił na przód to dawało różnice
Dobrze, ale w takim razie jaki jest sens myslenia nad tym co bylo, a nie nad tym co jest?
jnx napisał(a):
Wydaje mi się że w chińskich rdzeniach jest jeszcze rezerwa i można upchnąć więcej kanalików na tej samej powierzchni... i takowe do wyboru do koloru są rdzenie z samochodów dostawczych, ciężarowych itd. Wiadomo nie tylko to się liczy bo budowa wewnętrzna rdzenia, kąty gęstość itd.. jak i stop bo markowe produkty robione są chyba z ciutkę innego aluminium aniżeli standardowego 1000.. Nie wiem nie wnikałem
To nie w rdzeniach lezy roznica (chociaz czesciowo tez), tylko w samym projekcie, te chinskie IC sa robione tak aby byly najbardziej uniwersalne, do wszystkiego i do niczego. Zeby osiagnac taka absurdalna cene oczywiscie oszczedza sie na jakosci rdzenia jak i samego aluminium.
Co do IC z dostawczych i ciezarowych, dalej twierdze ze nie ma sensu, tam IC jest zaprojektowany pod konkretna aplikacje - turbine jaka jest przykrecona do silnika, specyficzne warunki pracy tego silnilka (duzo mniejszy zakres obrotow), ksztalt miejsca pod maska i tego w jaki sposob bedzie przeplywalo przez niego powietrze itd. To tak jakbys chcial do E46 zalozyc kolo od Stara, bo przeciez tam sie sprawdza, wiec tutaj tez musi.
jnx napisał(a):
Pewnie czytałeś ale wrzucę tutaj porównanie chińskiego produktu z ori...
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2126473Doskonale obrazuje efektywność
I widac jak duzo zalezy od samego projektu, niby ksztalt podobny, niby chinski bardziej sie swieci i pewnie wiekszosc osob przed jakimkolwiek testem obstawialaby, ze bedzie wydajniejszy, itd.
marcin92 napisał(a):
w vagach brali od iveco bo idealnie pasuje do chłodnic vw przynajmniej w golfie 2 i 3 1.9td i tdi i Passacie b5.
chłodnica wchodzi idealnie w IC.
Widzisz, zupelnie zapomnialem juz o tym