Tomas_M5 napisał(a):
sprawdziłem na swoim aucie i to nic nie daje, przynajmniej w E-39, robiłem to 2 razy i potem pojechałem na komputer, nic to nie skasowało tylko ustawienia komputera, czyli spalanie itp. nadal były błedy i nie skasowało na 100% adaptacji. druga sprawa to że po skasowaniu adaptacji nie wolno wkrecać auta tak jak jest tu napisane w instrukcji, auto sie ustawia przez jakieś 100 km i trzeba jeździć bardzo delikatnie bo dawki są zbyt "ogólne" i można uszkodzic auto, wyjechałem dałem w palnik bo tak mi sie wydawało i auto sie wprowadziło w stan serwisowy, wyskoczył błąd ochrony katalizatora z powodu złych dawek paliwa itd. potem sie dowiedziałem że trzeba na początku spokojnie.
Ten reset jest nominalnie dla silników M30 b30-b35, M60- b30-b40 oraz M70 B50.
Tomas , mozesz smiało napisac na 7er.com swoje spostrzezenia, ja zamiesciłem tutaj ten reset w porozumieniu z autorami na niemieckim forum i tam było to juz analizowane- przejescie przez szeroki zakres obrotow jest jak najbardziej wskazane w np motronicu 3.3 czyli z silnikami M60. JAk ktos sobie cos upiecze w innych modelach to nie chce za to ponosic odpowiedzialnosci. w E32 ten reset jest bezpieczny, sprawdzony i oproznia tzw FEHLERSPEICHER kompa, usuwając np błąd sondy lambda itp.
Zalecam robic reset gdy silnik jest juz w pelni rozgrzany !