BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 02:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Czesc!

Postanowilem zaprezentowac Wam moj niedawny nabytek, ktory kupilem z zamiarem ogarniecia "kilku" rzeczy.. i trzymania do weekendowych przyjemnosci oraz jako auto awaryjne. Na co dzien smigam sobie E38 740i z 98r., ale o niej innym razem.

Mialem kilka E34 wczesniej, ale od jakiegos czasu (chyba ze dwa lata) szukalem jakiejs okazji na 535i, i w koncu sie trafila. Poniewaz mieszkam w UK, znalezienie 535 w manualu i rozsadnej cenie graniczy z cudem, dlatego trwalo to az tyle. Z tego tez powodu, samochod nie jest idealny.. a wrecz sporo mu do niego brakuje.. Ale po kolei..

Fura.. (calkowita seria)

E34 535i Sport M30B35, prod. 1989
Manualna skrzynia biegow (Podobno model Sport mial krotsze przelozenia. Zrodlo podam niebawem)
Fabrycznie montowana szpera S3.45
Czarne, skorzane kubly M-Technik
Zawieszenie M-Technik
Pakiet stylizacyjny M-Technik (zderzaki, progi, lotka na klapie, kierownica)


..tyle z rzeczy waznych ;)

Do tego "duperelki" typu elektryczny szyber, radio ze zmieniarka, duzy OBD, tempomat.. jednym slowem nic potrzebnego w weekendowym samochodzie ;) Pelny opis modelu, gdzie znajdziecie rowniez informacje o krotkich przelozeniach skrzyni, zamieszczam ponizej (zrodlo - Wikipedia..po angielsku)

535i Sport & 525i Sport (UK)
The E34 535i Sport was introduced to the UK market as an 1989 model. Production of the 535i Sport and the iconic M30B35 engine ended in 1993 to be succeeded by the 525i Sport powered by the modern M50B25 24-valve engine.
525i Sport 1992–1995 192 bhp @5900 rpm and 181 lb·ft (245 N·m) @ 4700 rpm.
535i Sport 1989–1993 211 bhp @ 5700 rpm and 225 lb·ft (305 N·m) @ 4000 rpm.
All official UK Sport models came factory fitted with aerodynamic M Technic body styling consisting of front and rear bumpers, side skirts and M Technic rear boot spoiler. In addition to this they also came factory fitted with the following standard equipment - cloth or leather BMW sports seats - leather trim was a £1079 optional extra, M Technic I or II steering wheel, limited-slip differential, 30 mm lower M Technic sports suspension manufactured by Boge/Bilstien, close ratio 5-speed manual gearbox or the switchable (EH) 4-speed ZF automatic transmission which was an £1860 optional extra, Blaupunkt Cambridge radio/tape unit + 6 stereo speakers, On board computer and cruise control (standard equipment on 535i sport and options on the 525i sport), front fog lights, ABS, electric windows front and rear, electric steel sunroof, shadowline tail pipe trim, chrome exterior trim or shadowline trim which was a £389 cost option, 15" BBS alloy wheels - the very earliest Sport models came with larger 415 mm BBS forged TRX alloys with metric tyres. The very last 525i Sport models came with a black roof lining and dark maple wood veneer interior trim. The optional extras list for both Sport models was extensive and could push the standard £34,480 (1989 535i sport manual) list price up considerably.

Zdjecia z ogloszenia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Do ogarniecia:

Na wstepie do roboty byl cieknac dyfer, a ze szkoda szperki to niezwlocznie sie za to zabralem.. Dyfer juz wyjety, uszczelnienia wymienione, zalany nowym olejem do szper, wymienione konektory czujnika (kostka mi sie rozsypala przy probie odlaczenia).. generalnie gotowy do wsadu, tylko czekam na odrobine lepszej pogody i wolniejszy weekend.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Drugi temat nie cierpiacy zwloki to wydech, ktory.. no coz.. jak go wyjalem to wygladal tak......

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zakupilem juz nierdzewke i jak tylko wloze dyfer to bede go skladal. Plan.. Zostawiam srodkowy i do konca robie przelot.

W miedzyczasie ogarnalem niezbedne detale, czyli wymienilem kierunki przednie i boczne na dymione :)

Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek

Jak juz dokoncze powyzsze, zajme sie cala masa drobniejszych rzeczy do roboty jak wariujacy wskaznik temp (zegary albo czujnik), palaca sie na stale kontrolka poziomu plynu chlodniczego, rysy, wymiana znaczkow na masce i klapie (rowniez na zwykle - po prostu wygladaja juz na tragicznie zmeczone).. i w koncu w niej posprzatam, bo poki co nie bylo sensu ;)

Mam nadzieje, ze sie podoba.. czekam na opinie i milego ogladania :)

Maly update (maj 2014) - filmik z dzwiekiem wydechu z nierdzewki:
https://www.youtube.com/watch?v=SwxvpHA ... e=youtu.be

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Ostatnio edytowano 8 maja 2014, 20:05 przez Szpatha, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 06:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 108
Lokalizacja: Choszczno
Moje BMW: BMW 530d
Kod silnika: m57d30
zacne e34;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 06:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
U was w PL i tak w ogłoszeniu sprzedaży pisało by zadbane i doinwestowane :rotfl: ,nawet jak by był taki wydech jak u ciebie
Dobra baza do zabawy i tak jak pisałeś do Fanu :ok: :ok:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 08:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
lukasbmw napisał(a):
U was w PL


Ahaa... :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 11:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Lubie takie galerie w których COŚ się dzieje ciekawego ;)

A co to dekielek od konserwy tam był??? :hyhy: :hyhy: :hyhy: :looka: :looka:

Obrazek


Powodzenia w modach :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 12:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Hehehe no z ta puszeczka to mnie rozbroil.. a denko jest niczym wisienka na torcie :)

Co do stanu, facet faktycznie nie kryl co i jak. Ogolnie napisal, ze wymaga sporo pracy. Mial ja ponad 10 lat, wiec nie kupil na dorzniecie miesiac przed sprzedaza, tylko hodowal to to.. choc jak widac na zalaczonym obrazku.. czasem nie do konca mu wychodzilo to dbanie :D Ale juz ja sie nia zajme ;)

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 13:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: E32 735i
Kod silnika: M30B35
Szpatha@ co do tej skrzyni "sport" to faktycznie jest "krótsza", czy to tylko taka podpucha?? :kwasny:
Piszesz że masz porównanie do poprzednich e34...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 14:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 532
Lokalizacja: CB
Moje BMW: gnije :(
Garaż: e36-> e36-> e39-> e46-> e39-> e36-> e38 ;)
Super e34, idealne jako baza do fajnego projektu :ok: a ten stary wydech to poezja druciarstwa :rotfl:

PS pomarańczki lepiej pasują niż te nowe kierunki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 14:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 2464
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
bardzo ładne jest to e34 :D zachwyca urokiem tamtych lat :super:
a co za wydech teraz wstawiasz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 16:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Dzieki za mile slowa :)

Odnosnie skrzyni, to wlasnie sam nie jestem pewien, bo w tym opisie z Wikipedii jest napisane dokladnie "skrzynia z krotkimi przelozeniami" - i teraz nie wiem jak to interpretowac.. Czy po prostu z krotkimi tak jak kazda inna 535i, czy moze z krotszymi. Nie wynika to z tekstu, wiec trzeba by pogrzebac w dokumentacjach. Owszem mialem wczesniej E34 520i 24v i 525i 24v, obie w manualu.. ale ni jak nie idzie tego teraz porownac. Raz, ze inne silniki, inna moc, to i inna skrzynia z tego co kojarze. Poza tym, nawet jesli by miec zwykla 535i, to trzeba by porownac na biezaco, do ilu ciagnie na poszczegolnych biegach. Wiem tylko tyle, ze kolezka ma 535i zwykla w Polsce (mialem okazje jezdzic), i jak siadlem w ta moja padlinke, to mi opadla szczeka jak to rwie "po zabierakach" ;) a do mocy jestem raczej przyzwyczajony, bo jak wspomnialem na co dzien smigam 740i, wiec 535i nie powinno robic na mnie wrazenia. A to zdecydowanie zrobilo, i przypuszczam, ze moze to byc zasluga krotkiej skrzyni i szperunku. Zapewne przepieknie polatany drutem wydech tez dolozyl swoje trzy grosze, bo ryczala jak WRC :D

Plany co do wydechu mam takie jak pisalem w opisie, czyli zostaje seria do srodkowego, a za srodkowym nierdzewka do samej pupy. Chce by dalej rasowo ryczala, ale jednak w M30B35 na pelnym przelocie to dla mnie troche za duzy hardcore.. Cos takiego jak bylo z tym dziurawym wydechem powinno byc ok, a podejrzewam, ze jak zamiast dziury zaraz za srodkowym doloze nierdzewki do konca, to powinno sie zrobic troche bardziej miekko i basowo, przy w miare podobnym poziomie halasu. A jak wyjdzie w praktyce - to sie okaze :)

A co do kierunkow kolego Krychool.. wiesz jak to jest.. o gustach sie nie rozmawia ;) Jedni wola tak, drudzy inaczej.. nawet rozumiem Twoje podejscie - klasyk fura to i pasuja klasyk kierunki, a dymki moga sie kojarzyc z profanacja czy wiejskim tuningiem. Ale ja osobiscie uwazam, ze w tym przypadku akurat dobralem te kierunki idealnie do barwy reflektorow, i wyglada to na zgrana calosc. A samochod wyglada dzieki temu troche swiezej.. Jak mi sie znudzi to pomaranczki leza na poleczce w garazu ;)

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 18:48 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Ciekawie się zapowiada :), patrząc na Twoje E34 przypomina mi się ten fragment http://www.youtube.com/watch?v=ITS5GkkqgEQ


ZuchLCT napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
U was w PL


Ahaa... :wstyd:



:ok: jak w tym dowcipie, przyleciał Stachu do USA, dzwoni do domu i mówi, to ja Stanley :rotfl: wylądowałem.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 15 września 2013, 23:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
rozkoduj vin, powinno wyjść coś o tym "Sporcie"
skrzynia pewnie normalna, tylko dyfer krótszy niż seria, jeśli coś takiego było


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 16 września 2013, 03:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Hehe, nie smialbym zmierzyc sie z pezociskiem 406 ;) W najmocniejszej wersji to mialo 2.9V6.. 190 konny potwor (choc ten z filmu brzmial mi bardziej na 1.8 ) ;P Tak czy siak, za wysokie progi.. Toz to francuska legenda szos.. Eh, gdyby zakonnica co smigala z Luisem de Fune miala takiego, dopiero by dala czadu ;)

A teraz na powaznie..

Vin rozkodowalem zanim ja jeszcze kupilem :) Panie, ja z tych dociekliwych ;) Po vinie zobaczysz, ze to "manual" - raczej skromne info..

Ale...

..posiedzialem, pogrzebalem.. i wynalazlem, ze skrzynie Getrag 260 byly w dwoch wersjach.. Overdrive i Sport.

Overdrive:
1. 3,83
2. 2,2
3. 1,4
4. 1
5. 0,81
R. 3,46

Sport:
1. 3,35
2. 2,03
3. 1,36
4. 1
5. 0,81
R. 3,02

Zrodelka:
http://elchupacamara.com/manual%20635%2 ... 24_23e.pdf
http://en.wikipedia.org/wiki/Close-ratio_transmission

Podana stronka odnosi sie akurat do E24, gdzie z tego co widze wersje Sport akurat nie byly montowane, ale w tabelce takowa widnieje, wiec cos musi byc na rzeczy. Jesli dobrze to wszystko rozumiem, to sa 3 wersje 535..... 535i, 535i SE oraz 535i Sport, a ta ostatnia byla produkowana tylko na Wielka Brytanie, i miala wlasnie montowana skrzynie close-ratio, Getrag 260 Sport.

Ten link do wiki do hasla close-ratio tez jest ciekawy. Wynika z niego jasno, ze standardowa skrzynia Getrag 260 nie jest skrzynia close-ratio (akurat dokladnie ta skrzynia podana w przykladzie, te same przelozenia).

A co do dyfra, to powiedzialbym, ze dosc dlugawy nawet.. 3,46 to zadna rewelacja. Taki standard w sumie. Ale i tak cisnie slicznie i chetnie miota kuprem :D

Pewnie widzieliscie, ale jesli ktos jednak nie widzial.. to tu jest wlasnie taka wersja Sport. To byly zupelne poczatki tego kolesia, wiec nic jeszcze nie poprzerabial, dopiero pol roku pozniej zaczal modzic, wiec tak oto prezentuje sie seria.
http://www.youtube.com/watch?v=iA4OBhOjs1o&hd=1

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 16 września 2013, 09:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 196
Lokalizacja: Głogów
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119677
swietne e34 :D

_________________
Obrazek
viewtopic.php?f=6&t=119677


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 16 września 2013, 20:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Dzieki! Mobilizujecie mnie do wlozenia tego dyfra ;) Ponoc ma sie ocieplic niebawem :D

Cala noc siedzialem i szperalem w necie wszelkie info na temat tych wersji 535i sport (lub tez 535iS - to to samo), ale nie ma tego dosc duzo. Ponoc malo tego wypuscili, no i tylko na UK (wysylane jeszcze do anglopupnych krajow - Australia, Nowa Zelandia, nawet gdzies do Afryki troche poszlo). Po vinie wyskakuje normalna wersja 535i, a to dlatego, ze one z BMW wychodzily jako normalne 535i. Dopiero potem trafialy do dzialu M, i robiono z nich 535iS, na zlecenie BMW w Wielkiej Brytanii. Tak wyczytalem, i po tym co patrzylem na necie to by sie moglo zgadzac. Przewertowalem wszystkie papiery ktore dostalem z samochodem, i nie ma najmniejszych watpliwosci, ze sprzedawana byla jako wersja 535i Sport (nawet gdzies jest ujete 535i M-Sport). Znalazlem tez rozpiske ze zdekodowanym vinem z BMW i wszystko sie zgadza:

Model HD16 535IS
Upholstery: Black Leather

Extras:
200 - delete catalysor
226 - sports suspension
401 - electric sliding roof
481 - bmw sports seats
500 - headlight wash system
708 - M technic steering wheel
850 - additional fuel (to chyba powiekszony zbiornik paliwa)?
209 - limited slip differential
335 - M Technic sports package
428 - triangle + first aid kit :D
498 rear-seat head restraints
570 - increased power supply (nie wiem o co im chodzi.. ze alternator mocniejszy, czy co?)
812 - GB specification (tez nie wiem dokladnie o co chodzi, bo kiera po prawej i swiatla to nie extra tylko wersja)
925 - AG transit protection (domyslam sie, ze chodzi o jakies breakdown cover od BMW po sprzedazy)

Jak ktos ma jakies info to dawajcie, chetnie sie zapoznam..


EDIT: Maly update sytuacji.. Wrzucilem dyfer na miejsce, wiec furka juz mobilna, przynajmniej teoretycznie - bo narazie skladam jeszcze wydech, ale na dniach powinien byc gotowy.
Wrzucilem na YT krotki filmik z odpalenia po dwoch miesiacach.. brzmi dosc hardcorowo :)

http://www.youtube.com/watch?v=MWmMG2Tnpbw

Od razu wyprzedze pytania.. Poziom plynu chlodniczego jest ok, zegary do wymiany. Cisnienie oleju tez ok, trzeba po prostu puknac gaz po odpaleniu, zeby zgasla kontrolka.

I jeszcze potwierdzenie mojego przypuszczenia - Increased Power Supply to faktycznie wiekszy, mocniejszy alternator. Natomiast Additional Fuel to albo powiekszony zbiornik albo po prostu zatankowany samochod do pelna przy kupnie.

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 30 września 2013, 03:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Wstawilem do galerii moj pupowoz do codziennej jazdy..

viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019

Milego ogladania!

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 30 września 2013, 04:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
renoraines napisał(a):
ZuchLCT napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
U was w PL


Ahaa...



jak w tym dowcipie, przyleciał Stachu do USA, dzwoni do domu i mówi, to ja Stanley wylądowałem.

albo babka od roku za granicą, wraca na święta do domu i podczas rozmowy z rodziną "jak to było po waszemu?" :rotfl:

beem fajne, szkoda że kierownica po złej stronie :P :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 30 września 2013, 04:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Hehe :) Mi sie ciagle wydaje, ze on chcial napisac "U nas w Polsce", tylko sie walnal.. :)

A kiera kolego.. z mojego punktu widzenia - jak najbardziej po slusznej ;)

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 30 września 2013, 14:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Szpatha napisał(a):
z mojego punktu widzenia - jak najbardziej po slusznej

jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szpatha -->> E34 535i Sport, manual, LSD.. fura dla fun'u ;)
PostNapisane: 30 września 2013, 15:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1695
Lokalizacja: LLU
luncheon meat w wydechu wymiata :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL