Flashback weźźź nic mi nie mów o tym wężu lepiej
Właśnie wróciłem z ASO i oprócz tego plastiku który "załatwiłem" sobie przy demontażu dolotu kupiłem jeszcze dwie uszczelki do bagnetu (na górze i na dole przy wejściu do miski) oraz uszczelkę do zbiorniczka z płynem do wspomagania bo lubi się pocić czasem od góry. Dziś to zrobię jak będę miał chwilę, skasuje adaptację pojeżdżę wieczorem i dam znać jak wrócę czy czuć jakieś różnice itp
RobertTOEZ ori nowe (i dodam, że w ASO czyli najdroższym możliwym miejscu
) kosztowało mnie to niecałe 5 zł więc pomysły i rzeźbienie w takiej sytuacji to raczej trochę przesada i jeszcze biorąc pod uwagę że chodzi o kwestie podciśnienia czyli to na co BMW jest uczulone, obroty nieszczelności itp to w ogóle nie wchodziło w grę nawet gdyby kosztowało 20 zł, to moje zdanie
ale dzięki za podpowiedzi
matthewx są jakieś zamienniki jeśli chodzi o odmę (i przewody/rurki też) trochę tańsze ale dla mnie musi być ori BMW, takie moje zdanie, sama odma jeszcze nie jest jakaś mega drogą porównując do "przepływki" czy "krokowca" ale każda rurka trochę kosztuję co nagle mnoży Naszą kwotę wyjściową. Ale podejrzewam, że u mnie cała odma jest z tego samego roku co silnik więc czas i pora i tak była by to w końcu zrobić, zresztą olej się wydostawał co już mówiłem więc to było główną motywacją.
Tak jak pisałem wcześniej, zdam relację jak dziś zrobię te 3 uszczelki jeszcze i "pozbieram" adaptację wieczorem