BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 30 października 2015, 22:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Witam wszystkich po przerwie.
Udało mi się w końcu znaleźć długo poszukiwane E32 w wersji bez rdzy :)
Wielką pomocą okazał się Paweł z Youngtimerhouse, który ogarnął mi sprawdzenie auta w Niemczech i przywiezienie go do Białegostoku za co mu serdecznie dziękuję.
Paweł stwierdził, że to będzie najładniejsze E32 na podlasiu, co po dopieszczeniu tego auta jestem przekonany że będzie faktem.

Moje poprzednie auta (takie najciekawsze, bo trochę innych było):
E34 535i 89'
Obrazek

E39 523i 97'
Obrazek

A więc do rzeczy.
Auto przede wszystkim jest właściwie wolne od rdzy. To największa zaleta. Podłoga wygląda jak nowa. Podstawki na lewarek jeszcze w oryginalnej farbie. Drobne ślady na obu przednich drzwiach, nic poważnego. Silnik suchy jak pieprz. Od spodu widziałem dzisiaj na przeglądzie, zero wycieków. Zero. Z wad to nie działa roleta elektryczna, trzeba będzie dorobić zębatki, no i w kilku miejscach naprawić odłażące okleiny wnętrza, plus oczywiście czyszczenie, polerka i konserwacja skór. Podsufitka nie wisi. Jest zabytkowy działający zestaw telefoniczny. Auto miało piźnięte tylko jedne drzwi i przycierkę na tylnym błotniku przy tej okazji. W związku z tym półtora elementu malowane. Trochę się odróżnia kolor. W owe drzwi znowu ktoś walnął, ale się zrobi. Cała reszta auta w ori lakierze.

VIN:
Kod typu GB41
Typ 735I (EUR)
Typoszereg E E32 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.50
Moc 155
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor BROKATROT METALLIC (259)
Tapicerka (0440)
Data prod. 1992-02-10

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S241A AIRBAG FAHRER/BEIFAHRER Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
S297A BMW LM-RAEDER 7JX15 225/60 VR1 BMW LA wheel,forged wheel/multi-spoke
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S458A SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. Regulacja fotela przedn. elektryczna
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne
S499A KOPFSTUETZEN IM FOND ELEKTRISCH Zagłówki w siedzeniu tylnym elektryczne
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S528A AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) Autom. kontrola obiegu powietrza
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S537A STANDLUEFTUNG Wentylacja na postoju
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat
S571A STAERKERE STROMVERSORGUNG PLUS Silniejsze zasilanie prądem
S661* BMW BAV. CASS. III
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pora na update techniczny z całej wiosny i rozpoczęcia sezonu.

Na pierwszy rzut poszedł wydech.
Było tak:
Obrazek

Początkowo planowałem zrobić grubsze zmiany wydechu, jednak stwierdziłem że jest tylko rurka przerdzewiała a tłumiki są w dobrym stanie i nie ma co pieniędzy wywalać na razie. Także wstawiona nowa rurka między środkowych a końcowym i jest ok, cicho.
Obrazek20180526_122043 by Piotr R, on Flickr
Przy okazji końcówki wydechu zmieniłem:
były takie
Obrazek20180427_104640 by Piotr R, on Flickr
I takie wstawione z kwasówki fi 52mm
Obrazek20180427_120844 by Piotr R, on Flickr
Niestety nie mam na teraz foto zbliżenia po.

Następnie coś co mnie wkurzało - popękana lampa. Było tak:
Obrazek20180519_155309 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180519_155314 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180519_155319 by Piotr R, on Flickr

Od kolegi z 7er udało się niedrogo kupić niepopękaną, aczkolwiek trochę dojechaną:
Obrazek20180519_145812 by Piotr R, on Flickr

także przeszlifowałem trochę ją
Obrazek20180519_152236 by Piotr R, on Flickr

i Zrobiłem coś co mi dobrze wychodzi czyli wypolerowałem :)
Obrazek20180519_155255 by Piotr R, on Flickr

I na aucie:
Obrazek20180519_164150 by Piotr R, on Flickr

Wymieniłem zjechany znaczek na masce:
Obrazek20180421_155707 by Piotr R, on Flickr

Poducha powietrzna pasażera była zdeformowana od słońca i rozklejona. Pokleiłem w miarę możliwości i naprostowałem. Jest wyraźnie lepiej. Aczkolwiek jeszcze nad tym popracuję.
Było:
Obrazek20180511_174620 by Piotr R, on FlickrObrazek20180511_174627 by Piotr R, on Flickr
jest:
Obrazek20180601_142111 by Piotr R, on Flickr

Rury dolotu były popękane i lewe powietrze auto brało. Tak wyglądały:
Obrazek20180601_113158 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180601_113214 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180601_113136 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180601_113204 by Piotr R, on Flickr

I nowe:
Obrazek20180526_130156 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180526_130152 by Piotr R, on Flickr

Miałem zapasową zapyziałą pokrywę zaworów:
Obrazek20180518_095122 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180518_095128 by Piotr R, on Flickr

I zrobiłem ją tak - odświeżona powierzchnia bez usuwania struktury i napisy i kreski w szlifie "półpoler":
Obrazek20180519_214347 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180519_214353 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180519_214358 by Piotr R, on Flickr

Nie byłem zadowolony z ustawienia zaworów z zeszłego roku, wtedy się uczyłem.
Więc otwieramy
Obrazek20180601_114807 by Piotr R, on Flickr
I ustawiamy
Obrazek20180601_130533 by Piotr R, on Flickr
No i okazja założyć nową pokrywę:
Obrazek20180601_140921 by Piotr R, on Flickr

Delikatna korozję przy wlewie znalazłem:
Obrazek20180519_145214 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180519_145223 by Piotr R, on Flickr

Wyszlifowana:
Obrazek20180519_215648 by Piotr R, on Flickr

I epoksyd jachtowy a potem pędzelkiem kolor z resztek lakieru.
Obrazek20180519_220833 by Piotr R, on Flickr

Klimatyzacja okazała się dziurawa - chłodnica.
Zatem nowa chłodnica:
Obrazek20180525_154716 by Piotr R, on Flickr
Przy okazji nowy osuszacz
Obrazek20180525_153345 by Piotr R, on Flickr
I komplet oringów z ASO
Obrazek20180525_203608 by Piotr R, on Flickr

Rozebrać musiałem pół auta do tej operacji:
Obrazek20180525_184559 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180525_184608 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180525_184616 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180525_184622 by Piotr R, on Flickr

Tu starocie, jeszcze oryginalne wyjęte:
Obrazek20180525_184629 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180525_184650 by Piotr R, on Flickr

Tu nowa chłodnica przed myciem z czynnika jeszcze:
Obrazek20180525_194432 by Piotr R, on Flickr

Także wymienione oringi do osuszacza, chłodnicy klimy, sprężarki, i na połączeniu przewodów przed grodzią. Rok temu zmieniony zawór rozprężny przy nagrzewnicy i oringi, więc chyba temat powinien być już zamknięty. Mrozi strasznie mocno.

Przy okazji rozbiórki przodu zdjąłem ringi chromowane lamp.
Wyglądały tak mizernie, bez błysku
Obrazek20180525_195257 by Piotr R, on Flickr

W trakcie polerki:
Obrazek20180525_195410 by Piotr R, on Flickr

I lśniące :)
Obrazek20180525_195920 by Piotr R, on Flickr


CDN...

Kolejny update.

Na początku sezonu zacięła mi się linka wybieraka biegów. Po lekkim szarpnięciu poszła, ale biegi dziwnie wchodziły i Park wypadał.
Zatem nowa:
Obrazek20180525_215006 by Piotr R, on Flickr

Trochę demolki aby dostać się tam od góry do wymiany:
Obrazek20180609_185355 by Piotr R, on Flickr

Stara i nowa linka, widać że trochę ma za sobą:
Obrazek20180615_184052 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180615_184059 by Piotr R, on Flickr

Przy okazji jak była zdjęta półka lewarka a wyglądała słabo, to ją przepolerowałem. niestety ma dużo głębokich rys, więc zbytnio się nie pieściłem z nią, tylko poprawiłem wygląd, a docelowo pójdzie do stolarza do lakierowania
Obrazek20180609_185458 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180609_192222 by Piotr R, on Flickr

Upgrade, z którego się mega cieszę. Servotronik :)
Obrazek20180609_124017 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180609_124023 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180609_142205 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180609_174449 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180609_115844 by Piotr R, on Flickr

Przy okazji wymieniłem przegub kolumny i kupiłem wąs do drążka środkowego. jednak wąs nie wymagał wymiany więc poleży i poczeka na lepsze czasy.
Obrazek20180609_115813 by Piotr R, on Flickr

Mała demolka:
Obrazek20180609_175421 by Piotr R, on Flickr

I dobieramy się do dziada:
Obrazek20180609_180302 by Piotr R, on Flickr

Febi okazało się oryginałem co mnie bardzo cieszy:
Obrazek20180609_180650 by Piotr R, on Flickr

Po wymianie sporo sztywniej. Za 30 czy 40zł bardzo polecam wymienić bo warto.

No i na koniec wisienka na torcie. Obszyłem na nowo kierownicę :)
Tak wyglądała przed:
Obrazek20180601_151450 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180601_151455 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180601_151501 by Piotr R, on Flickr

I po:
Obrazek20180615_202157 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180615_202203 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180615_202210 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180615_202221 by Piotr R, on Flickr

Aż sie chce dotykać :) Piękna rzecz.

W ostatni weekend auto wystąpiło w roli limuzyny do ślubu :) Para była bardzo zadowolona z auta.
ObrazekIMG_7111 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7112 by Piotr R, on Flickr

Dobra, długo oczekiwany (przeze mnie, hehe) update. W końcu ogarnięte do końca.
Boczki w skórze. Moje były takie sobie, rozklejały się, do regeneracji. Udało się trafić, tragicznie brudne, ale z potencjałem. Rączki wymagały obszycia. Niestety kolor nie do końca się wstrzelił i jest ciut łaciato, ale mało kto zwraca na to uwagę. Najwyżej pomaluję.

Zatem zakup:
ObrazekIMG_7464 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7465 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7466 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7467 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7468 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7469 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7470 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7471 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7472 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7473 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7474 by Piotr R, on Flickr
ObrazekIMG_7477 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180629_145024 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180629_145029 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180629_145033 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180629_160040 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180629_153758 by Piotr R, on Flickr


Jak widać syficzne. Ale wiem co można ze skóry wyciągnąć, więc kupiłem. Założenie było że rączki do malowania.
Zaczynamy czyszczenie
Obrazek20180629_154556 by Piotr R, on Flickr

Po
Obrazek20180629_155919 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180629_155923 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180629_155932 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180629_160037 by Piotr R, on Flickr

Porównawcze:
Obrazek20180629_153651 by Piotr R, on Flickr

Zatem teraz rączki po obszyciu:
Obrazek20180720_185144 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180720_185148 by Piotr R, on Flickr

Zamontowane:
Obrazek20180720_192715 by Piotr R, on Flickr

I teraz tak, nie mam zdjęć, ale ori boczki miałem z roletami. Te bez. Ale założyłem, że jakoś przełożę i przełożyłem.
Generalnie roleta, mocowana jest do górnego panelu boczka. W tym przypadku tego ciemnego, kawowego koloru.
W pierwszej chwili, myślałem, że to jest nitowane do reszty. Jednak jak to się okazało, są to wkręty, m3 może M4 na maleńkiego torxa, które się wykręca. Nie jest to powtarzalne, ktoś na montażu ręcznie wiercił, gwintował i skręcał jedno z drugim.
Tak też zrobiłem i ja. Przewierciłem obok, bo oczywiście żaden otwór nie pasował, przegwintowałem, skręciłem, i mam fabrycznie zrobione :)

W międzyczasie, przy zdejmowaniu boczków, zdemontowałem listwy chrom wewnętrzne przy szybach i wypolerowałem.
Nie wiem, czy to jakiś lakier, wosk, czy ki piorun, ale ta spękana struktura schodziła w oczach, a listewka nabierała lustra, przy polerce ręcznej. Wygląda jak nowe teraz :)
Obrazek20180811_173058 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180811_173743 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180811_173940 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180814_175651 by Piotr R, on Flickr

Do kompletu kilka paczek spinek do boczków i listew drewnianych.
Info dla potomnych - zdejmowanie boczka z drzwi - spinki wielorazowe, aż się połamią.
Spinki nie nadają się zaś do demontażu z boczków. Nie jest to możliwe, łamią się. Jeśli ktoś ma boczki bez, spinki musi kupić, inaczej nie nada.
Obrazek20180811_171606 by Piotr R, on Flickr

Nie wrzucałem też chyba gałki. Również obszyta do kompletu:
Przed:
Obrazek20180630_105207 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180630_105213 by Piotr R, on Flickr

Po:
Obrazek20180707_120639 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180707_120645 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180714_135122 by Piotr R, on Flickr

No i podsumowanie.
Boczki przed:
Obrazek20180811_171726 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180814_185207 by Piotr R, on Flickr

Boczki po:
Obrazek20180814_183816 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180811_194837 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180814_211729 by Piotr R, on Flickr
Obrazek20180814_211742 by Piotr R, on Flickr

Lepsze zdjęcia wnętrza - nastąpią :)


Ostatnio edytowano 31 sierpnia 2018, 10:14 przez bombel535, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 30 października 2015, 23:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Inne kola, hak out i bedzie piekne auto :ok:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 00:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 236
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57D30
hak jest dopinany, wystarczy wyciągnąć i schować do bagażnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 00:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Bardzo mi się podoba, myślałem że takie egzemplarze już wyginęły. W Twoich rękach będzie kolejny świetny klasyk.

btw. zawsze dziwiła mnie konstrukcja dolotu w M30, gdzie puszka jest po stronie wydechu i przechodzi nad silnikiem do kolektora ssącego.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 01:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
mega sztuka, jaki przebieg bo po wnętrzu widać, że mały :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 03:15 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Klasyk :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 07:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 161
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e34 530i v8 Manual
Kod silnika: M60B30
Podoba Mi się, środek idealnie pasuje kolorystycznie do koloru budy :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 08:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
Mega kolor nie mówiąc o wnętrzu. 7er pierwsza klasa :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 08:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Piękna, dziwnie odstaje pokrywa poduszki pasażera, może to na skutek zmęczenia termicznego albo coś w tym rodzaju. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 08:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Śliczna jest, trafiłeś świetny egzemplarz, ja to bym hak ściągnął, przód lekko obniżył żeby się zgrał z tyłem i w sumie chyba nic więcej bym nie robił, ten samochód to niesamowita podróż w czasie i powinien zostać w oryginale :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 08:55 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
I to jest piękne e32 po tylu latach a nadal petarda :)

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 09:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Garaż: mondeo mk4
Świetna baza, widać, że wyszukane auto :super:

Twoje e39 też było swietne, sledziłem Twoj temat na 5er, dobrze z Tobą miało :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 09:40 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Trafił Ci się naprawdę zadbany egzemplarz. Tak jak przedmówcy stwierdzili, lepsze koło, schować hak i będzie :super: Bo poza tym to tylko dopieszczenie detali zostanie. Dodatkowym plusem tutaj jest kolorystyka nadwozia i wnętrza.
Gratuluję auta i życzę bezawaryjności.

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 09:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4254
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Piękne auto :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 11:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
przepiękna jest :super:

wnętrze o dziwo bardzo mi się podoba :ok:

M30 :padam:

jakie plany? będzie inne koło?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 11:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Jeśli RC się nie sprzedadzą teraz, a wystawiam je bo potrzebna mi gotówka, to będą RC. Zastanawiałem się też nad S21 - msystem II oraz styling 37, jednak obawiam się że do wąskiego dzioba, będą za nowe.

Jeśli ktoś chętny na RC to zapraszam:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5765479772


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 12:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Gratuluję zakupu E32. Szkoda ze M30B35, a nie M60. Albo może w sumie to i lepiej, większy klasyk :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 12:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Fajnie ze spełniasz marzenia. Niewielu na to stać żeby odmówić sobie jazdy nowszym dupowozem żeby mieć w garażu coś naprawdę z jajami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 12:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
rewelacyjny klasyk w dobrym kolorze :)

wnętrze lepsze, bardziej zadbane niż niejedno e90 :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> BMW E32 735ia Kein Rost
PostNapisane: 31 października 2015, 14:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 687
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135852
Ale gabinet w środku! :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL