BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 00:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 września 2016, 17:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Najwazniejsze dla dpf-a jest to, aby olej mial max mid saps, bo bedzie sie zapyachal dpf gdy sie ten olej bedzie zuzywal.
Bez dpf ja bym lal 0w40 dla lepszej ochrony i startu na zimno, niestety zapewne 99% 0w40 ma full saps, wiec dla dpf-a i kata to powolne zabojstwo.
Jak narazie znalazlem mobil 1 0w40 z low saps, ale nie wiem jakim cudem, skoro inni producenci maja mid albo full saps.
Jak to jest z tym mobilem?

Forest nie ubywa Ci oleju jak tak ostro traktujesz swoja bete?

Napisze to co ktos kiedys mi napisal:
5w30 nadaje sie na krotkie odcinki i bez katowania
5w40 na dlugie trasy, aby chronic turbo i silnik
Zapewne wiekszosc uzytkownikow dieseli lata na trasach, wiec lepiej lac 5w40 i dodac powiedzmy ar9100, ktory podwyzsza tbn o okolo 3-4 stopnie czy jakos tak.

Di skrzyni nie pomoge, bo nie mam pojecia.
Jedni odradzaja, a inni mowia, ze ok. Tylko trzeba pozniej adaptacje zrobic, bo samemu mozna skrzynie zepsuc.
Vapor moze dolej do skrzyni dodatek archoil z olejem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 września 2016, 17:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Punisher, ja zdecydowałem sie wkoncu na millers xf longlife c3 5w30 + ar9100, obecnie nie mam az tak dokokszonego diesla to raz a dwa ja głównie robie krótkie odcinki więc nie wierze że byłbym w stanie zagrzac olej tak by nie dał sobie rady ...napewno 5w40 jest odporniejsze ale takie tematy to najlepiej sprawdzic temperatura oleju a nie gdybaniem ;P Rozmawiałem z kolega który w 335 i mając 370 koni przy butowaniu temp oleju miał w okolicach 125C na oleju 5w30 motul

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 września 2016, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Punisher, nie nic nie ubywa oleju , nie widze roznicy.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 września 2016, 18:06 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
W swojej e90 330d"+" zalałem Millersa EE 5w30+ar9200 w sumie tak na próbę. Wcześniej jeżdziłem na Motulu x-clean + równiez 5W30 i moim zdaniem nie ma sensu kupowac tego oleju. Po płukance i zalaniu Millers-a zmiana odczuwalna w kulturze pracy silnika i temperatury max jego pracy. Z kolei dodatek ar9200 pogłebia ten efekt. Reasumując moim zdaniem zdecydowanie warto dopłacić te 100zł do millersa albo kupić coś tańszego i ar9100/9200. Mam dpf.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 września 2016, 18:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
co to sa za dodatki ar9200 ? czemu to ma sluzyc ? Czy bedzie to mialo zastosowanie w seryjnej jednostce ktora nie jest mocno palowana ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 września 2016, 18:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
forest napisał(a):
co to sa za dodatki ar9200 ? czemu to ma sluzyc ? Czy bedzie to mialo zastosowanie w seryjnej jednostce ktora nie jest mocno palowana ?



Na stronie archoil masz opis ich wszystkich. Ja zastosowałem go tak dla próby, nie mając styczności z tego typu specyfikami. Napewno warto dopłacić do oleju marki premium jak np Millers, a co do dodatków archoil itd to już indywidualna decyzja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 września 2016, 19:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Punisher napisał(a):
Twojej brakuje wiekszego kola i gleby oraz shadowline do pelnego sukcesu.
niestety żadna z tych rzeczy się w najbliższym czasie nie zmieni :P koło i gleba ze względu na fatalną nawierzchnię na trasie do pracy a chrom jak narazie mi nawet pasuje do tego koloru i felg.
Punisher, i co w końcu z programem? Jak byś się zdecydował to z usuwaniem dpf i egr czy by to zostało? Sam się zastanawiam nad programem ale nie chciałbym wywalać bez potrzeby dpf i ciekawi mnie czy to go szybko nie załatwi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 września 2016, 22:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Vapor
Kod:
a jak robicie z olejem z miską z filtrem w skrzyni, olewacie temat?
Przy momencie 600-800Nm lepiej zadbać o skrzynie a z tego co wiem zaleca się co max 100tys km wymienić olej tyle że wielu o tym nie wie i jeżdżą po 200-300tys a potem skrzynia zaczyna szarpać...


Jak chcesz tak olej zmieniac, to zycze powodzenia. Uwalisz biegi i bedziesz mial skrzynie do wymiany. Oddaj komus kto sie na tym zna. Miska, uszczelka,filtr i olej, a pozniej adaptacja, aby wszystko dzialalo jak nalezy.

Ja bede lal millersa xf 5w40 i ar9100, a na zime mobil 1 0w40 esp, bo doszukalem sie info, ze ma dodatki boranu i potasu w skladzie i to dosc wysokie, czyli cos jakby nano.

Forest zatem nie palujesz tak jak ja.

Pavell91 mialem robic program w PL, ale nie mialem przepalonego dpf-a, wiec zdecydowalem, ze jak wroce. Teraz mam z nim spokoj, a egr chyba jest wylaczony, bo nowy kupiony nie wlaczal sie.
Cholera wie, co ktos z tym samochodem robil.
Niestety dzis jechalem do sklepu i cisnela az sie zdziwilem. Niestety po powrocie mierzylem czas 100-200 i przy 160 zdechla. Przed zakupami 100-200 bylo dosc szybko, a pozniej masakra, bo nawet do 200 nie dobilem.
Po diagnozie kod 4530 czyli cos nie takz doladowaniem, a dokladnie z czujnikiem doladowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 06:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Punisher, Moim zdaniem zmieniac olej zima/lato to juz przesada...
A tutaj bardzo dobre analizy olejii http://www.oil-club.ru/forum/forum/68-k ... -analizov/
Przeglądałem pare olejii i wychodzi na to że lepszy od Millersa jest np Amsoil - tylko tak prawde mówiąc wlewając dodatki typu AR9100 czy 9200 poprawiasz własciwosci kazdego oleju więc nawet jak wlejesz Castrola to nie będzie taki zły ;P

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 10:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja zmieniam co 6 miesiecy, a bede co 4-5, bo robie rocznie ok 25-27tys, wiec chce miec silnik i lancuch w najlepszej kondycji. O turbo nie wspomne, ktore mnie w tej chwili denerwuje, bo chyba sterowanie zmiennej geometrii siada albo grucha od wastegate padla.
Im nowszy silnik tym wiecej problemow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 13:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Wiesz...ok zmieniac olej czesto to dla mnie np 8 tys km , ale chyba lepiej lac caly czas ten sam niz tak zmieniac raz taki raz taki? Sam widzisz że zmieniasz olej regularnie, auto bez programu a turbo szwankuje. Trzeba po prostu dbac o nasze betki ale nie przesadnie bo po prostu to nic nie da - wystarczy ze zalewasz dobry olej :ok:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 14:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Widzialem na forach ludzi, ktorzy zmieniaja co 8tys, ale dla tego, ze maja ostro porobione silniki.
Ja bardziej chce czesto zmieniac, aby zminimalizowac rozciagniecie lancucha. W 335d robilem tyle samo km rocznie i zmienialem co 6 miesiecy, ale n57 jest pod pewnymi wzgledami mniej wytrzymaly.

Dzis rozebralem dolot do turbo, odlaczylem wszystkie wtyczki od przeplywki,zmiennej geometrii i sprawdzilem turbo od strony zimnej.
Wirnik nie rusza sie nic a nic oraz lopatki w bdb stanie. Kreci sie bez problemu gdy palcem poruszam, wiec raczej ok. Kreci sie bardzo cicho, wiec tez mysle ze z ta strona raczej dobrze.
Bardziej mi sie wydaje, ze zmienna geometria sterowana elektronicznie nie ogarnela, gdy cisnalem wieczorem dosc ostro przez jakis czas, zatem wykluczam problem z wirnkami.
Nie wiem czy moze miec to zwiazek z filtrm, ktory wyczyscilem i zaczelo ssac jak wariat, a filtr po podrozy do PL byl caly czarny.

Wlasnie wrocilem z probnej jazdy po kasowaniu bledow i sprawdzeniu turbo-samochod jedzie jak szalony az do 4.5tys obr., wciska w fotel, zadnych bledow po ostrym traktowaniu, wiec chyba chwilowe problemy z elektronika.

Bedzie sprawdzenie przed programem i wtedy zobaczymy co i jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 15:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Punisher napisał(a):
Ja bede lal millersa xf 5w40 i ar9100

po co tak cudować? przecież lepiej wlać EE 5w40 i bez dolewek
z tymi dodatkami nie jest tak super świetnie, nie ma tak, że się wlewa i one super działają. Gdyby to było takie proste to np. Millers w ofercie miałby 0w40 czy 5w50 w specyfikacji EE (nanotechnologia). A ma "tylko" premium, czyli XF. Nie dlatego, żeby było mniej typów (bo tych nie brakuje w ofercie), tylko nie wszystkie związki da się połączyć w jedną całość by chroniły jak należy. Ale każdy leje co chce ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 19:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Juz kiedys pisalismy na temat ee longlife i ma troche gorsze wlasciwosci niz xf, dlatego wybralem ten drugi i ar9100. Tak samo nano od millersa nie wiem czy bylo takie super, bo po jakims czasie i tak byl juz przepracowany tak jak bez nano, ktory wlalem tez millersa.

Dodajac jeszcze, ze chcialbym zalac 0w40, ale jest full saps, zatem odpada, chociaz jak napisalem, to paliwa ma wiekszy wplyw niz olej na zapchanie dpf-a. Czesta wymiana tez zapobiega w zapychaniu dpf-a.

Dlaczego millers zrezygnowal z oleju 0w40 xfs, ktory mial mid saps i zastapil go xf full saps oraz dlaczego oleje cfs nie sa z mniejsza iloscia siarki i innych zwiazkow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 20:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Punisher napisał(a):
Juz kiedys pisalismy na temat ee longlife i ma troche gorsze wlasciwosci niz xf, dlatego wybralem ten drugi i ar9100. Tak samo nano od millersa nie wiem czy bylo takie super, bo po jakims czasie i tak byl juz przepracowany tak jak bez nano, ktory wlalem tez millersa.

Dodajac jeszcze, ze chcialbym zalac 0w40, ale jest full saps, zatem odpada, chociaz jak napisalem, to paliwa ma wiekszy wplyw niz olej na zapchanie dpf-a. Czesta wymiana tez zapobiega w zapychaniu dpf-a.

Dlaczego millers zrezygnowal z oleju 0w40 xfs, ktory mial mid saps i zastapil go xf full saps oraz dlaczego oleje cfs nie sa z mniejsza iloscia siarki i innych zwiazkow?

W jaki sposób oceniasz że olej "X" jest bardziej przepracowany od oleju "Y"?
Zauważyłem że z traktujesz wybór oleju do auta jakby Twoje BMW było jakimś statkiem kosmicznym.
Mówisz o zużyciu łańcucha rozrządu, ślizgów, o tym że rozrząd jest po stronie ściany grodziowej, pamiętaj że największym zabójcą Twojego kopciucha jest tryb LongLife.
Stosowanie tych wszystkich dodatków nie zawsze musi pomagać, nie wiesz jak dany olej zareaguje z takim dodatkiem.
Kolejna sprawa że różnicę pomiędzy olejami w większości przypadków robią dodatki które dany producent oleju dodaje po poddaniu takiego połączenia wielu badaniom. Ktoś mądry kiedyś powiedział że producenci tacy jak Millers, Valvoline, Xado, Motul, i cała reszta korzystają z tych samych baz podstawowych, dopiero dodatki robią różnicę, tzn. odporność na starzenie, zdolność utrzymywania filmu olejowego podczas dużych obciążeń, które występują bez względu na to czy silnik jest po chiptuningu czy nie.
Podsumowując ja wlałbym XF 5w40 i wymieniał co max 10-12 tys. km, i co najważniejsze, nie psułbym tego oleju jakimiś uszlachetniaczami.

XF 5w40 ma normę BMW LL04 http://piatekolo.pl/olej%2Bsyntetyczny% ... ife%2B5w40
btw. Wydaje mi się że archoil nawet nie produkuje olejów, tylko jakieś magiczne dodatki.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 21:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dla mnie jak juz smierdzi spalenizna, to jest po oleju. Po za tym zaden olej nie wytrzyma wiecej niz 15kkm i bedzie dalej chronil silnik, dlatego wiele silnikow ma problemu juz przy 100tys km, jesli zmiana byla robiona co 30tys albo wrecz byly omijane wymiany (oszczednosc serwisu) i robione tylko dolewki bez wymiany filtrow.

Zawsze po zlaniu z silnika po ok 13tys km (6 miesiecy u mnie) olej mam czarny i doslownie idzie sie zrzygac, a czasem jak napisalem brakowalo gdy mialem 5w30, bo nie wytrzymal obciazen.
Lalem 3 millersy (xf C3 longlife 5w30, ee longlife 5w30 nano oraz obecnie xf 5w40 i ten mi narazie najlepiej odpowiada).
Nie wiem czy te dodatki sa super czy nie tak jak napisalem wczesniej, bo zmieniam olej jak powinno sie to robic a paliwo leje dobrej jakosci. Dpf i egr czyste, tak jak przepustnica i zapewne kolektor. Tak samo bylo w 335d, wiec mysle, ze robie dobrze.
Nie napisalem, ze statek kosmiczny, tylko ze widocznie za ostro czasem cisne, bo 5w30 w wyzszych temperaturach nie daje rady i troche go ubywa.
Widocznie potrzebuje 5w40, bo poziom mam dalej ok po miesiacu, a zrobilem ok 2-2.5tys km.

Ja zmieniac bede jak mi odpowiada, czyli teraz co 8-8.5tys km, bo tak chce, a lancuch nie jest problemem ze wzgledu na strone polozenia, bo to silnik jest obrocony, a nie lancuch.
Problemem jest uzycie slabszych materialow niz w m57, tak samo jak w n47 oraz kanaly olejowe o mniejszej srednicy niz w m57.
Slizgi podobnie jak w n47 sa tez wykonane z gorszych materialow, co widzialem na yotube przy wymianie tych elementow-lancuch wyciagniety, a slizgi pekaly.
Kolejna sprawa to to, ze n47 oraz n57 maja zintegrowana zebatke z walem korbowym i niestety gdy lancuch peknie, zrobi sie masakra i mamy do remontu caly silnik lub jesli chcemy wyminic lancuch, to zebatka moze byc wytarta i trzeba z wal tez zmienic.
Nie bede pisal jakie to koszta, bo napewno nie male.
To sa elementy, ktore za jakis czas bedzie trzeba wymienic tak jak panewki w s65 dlatego wole dbac przez kilka lat, aby tego uniknac.

Tak jak napisales producenci oleju tak jak i paliw (sprzedawcy bardziej) dodaja do bazy swoje dodatki i od tego zalezy jak ten olej wypadnie.
Archoil chyba nie ma oleju, wiec sprzedaje magie w pudelku.
Kupilem na probe, wiec mam jeszcze troche i zaleje, bo szkoda wywalic.

Nie wiem czy wiesz cos na temat mobil 1 0w40 esp, bo chcialbym na zime lac dla lepszego startu i ochrony. Jedni narzekaja, a inni chwala, wiec sam nie wiem.
Tylko bez nerwow, bo nie spedzam tu czasu, aby sie z kims klocic, a dowiedziec sie czegos na dany temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 21:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Millers się rozwija, część produktów ulepsza, inne wycofuje z rynku zastępując je innymi - wg mnie to tylko na +
fajnie, że używałeś kilku produktów i masz o nich swoje zdanie, jednak niektóre opinie są mocno subiektywne. Swoją drogą może w Brighouse potrzebują takich uwag - skoro jesteś "na miejscu" to zgłoś się i poinformuj o spostrzeżeniach - może wyciągną z tego wnioski (piszę bez złośliwości).

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie narzekam na ta firme, bo jestem z oleju zadowolony bardziej niz valvo, tylko widocznie 5w40 bardziej mi odpowiada i to tyle.
Z reszta dla wiekszych obciazen lepsze 5w40 oraz przy wyzszych temperaturach, bo nawet tak podaja tabele.
Z reszta 5w40 jest na autostrady lepszy niz 5w30 i to chyba wiekszosc wie.

Napewno zapytam sie dlaczego nie maja 0w40 mid saps, gdy mobil potrafi taki olej zrobic.
Gdyby mieli taki w ofercie, to bralbym tylko millersa i nie myslal o mobilu na zime.

Dlaczego mobil na zime?
Cytuj:
https://www.youtube.com/watch?v=uQ_vxdO_9nc

W testach robionych przez pewnego Rosjanina wyszlo,ze jest dosc osporny na upalanie, takze musi byc tez odporny na wyzsze tempertaury.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 21:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Punisher napisał(a):
Tylko bez nerwow, bo nie spedzam tu czasu, aby sie z kims klocic, a dowiedziec sie czegos na dany temat

Punisher, jeśli Cię uraziłem to przepraszam :piwo:
Punisher napisał(a):
Nie wiem czy wiesz cos na temat mobil 1 0w40 esp, bo chcialbym na zime lac dla lepszego startu i ochrony. Jedni narzekaja, a inni chwala, wiec sam nie wiem.

Na wyspach jest zima? Jakie temperatury są tam u Was?

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 września 2016, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Urazic mozna kobiete, a faceci daja sobie po ryju, a pozniej na browara i tak sprawa wyglada.

Bardziej mnie drazni, ze zaraz tu kazdy na kazdego najezdza i robi z igly widly, zamiast pomagac i wyjasnic cos, bo moze lepiej wie.
Ja cos tam wiem, ale jeszcze ciagle sie ucze, chyba jak kazdy.


Zimy nie ma, bo min -5 stopni, ale samochod stoi pod golym niebem caly czas, wiec przy starcie klepie troche, a ja tego nie lubie.
Chyba jestem zbyt wrazliwy i za bardzo dbam o kazdy swoj samochod, bo ciezko wywala sie kase gdy cos sie psuje.

Ja bym chcial znac subiektywna opinie o mobilu i wtedy zostaje przy millersie na caly rok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL