Michu, póki co po powrocie od
Leo zmieniłem olej, zalałem Archoila i wyjechałem tylko raz z garażu robiąc 50 kilometrów bo wziąłem się za "detailing" i zeszło mi z tym 4 dni. Pojeździłem specjalnie żeby sprawdzić, posłuchać jak motor pracuje na 0W40 i jest bardzo cicho jak zwykle, więcej zauważyć się nie da - trzeba czekać aż będzie zimno.
Poniżej krótka relacja z kilku dniowej pracy.
Po ręcznej dokładnej aplikacji Meguiars Ultimate Polish poprzedzonej odsmalaniem, tenzi prix oraz glinowaniem samochód przestał całą noc w garażu i została położona pierwsza cienka warstwa Finish Kare Hi Temp - wosk polerowany po ~15 min, temperatura w pomieszczeniu około 24st C, sucho.
Druga warstwa wosku dołożona po 24h i potem auto stało 48h w garażu więc liczę na bardzo wysoką trwałość tego syntetyka.
Wrażenie jest takie, ze pomimo użycia Meguiars Ultimate Polish lakier po zabezpieczeniu tym woskiem nie ma takiej "głębi" jak po Collinite #845 lub #476, jest tak jak twierdzi sporo osób na forum kosmetykaaut.pl tzn. lakier wygląda jakby miał dołożoną grubą warstwę bezbarwnego lakieru, dla mnie może być i nawet fajnie to wygląda :good:
Potraktuje go po pierwszym myciu Quick detailerem Finish Kare 425 i efekt będzie fajniejszy bo nawet jak aplikowałem to QD na tym lakierze właściwie niczym nie zabezpieczonym to nabierał super połysku i śliskości.
Mycie (myty był 4 razy po każym etapie tj. odsmalanie, prix, glinkowanie)
Po użyciu Tenzi Prix
(Car pro IroX jest dużo lepszy ale 3x droższy) i środka do smoły glinka dużo pracy nie miała. Poniżej zdjęcie z tylnego zderzaka...poza tym była prawie czysta.
Później Meguiars Ultimate Polish - fajny środek do zadbanych lakierów ale miałem lepsze, drugi raz nie kupię.
Na koniec dwie warstwy syntetycznego wosku. Kupiłem na próbę tester i zobaczymy.
Samochód wygląda jak trzeba. Przydały by się jakieś lepsze zdjęcia - moze przy okazji.
Ze złych rzeczy to musiałem zmienić wentylator chłodnicy bo zdarzyło mu się kilka razy włączyć zbyt późno gdy temperatura płynu chłodniczego przekraczała 101stC lub wiecej i pewnie zaraz moduł padł by w ogóle - raz tak zrobił natomiast po ponownym uruchomieniu silnika odrazu ostro chłodził.
Zmieniłem i po problemie, włącza się przy około 96stC - dzięki
Koko., za szybkie dostarczenie towaru i przy okazji fajną przewózkę M5
Dodatkowo jakiś czas temu kamyk strzelił mi w prawy reflektor
zaczął trochę parować jak zlałem go kercherem i delikatnie skraplała się woda - zrobiła zaciek na srebrnym wkładzie wewnątrz reflektora
. Rozebrałem i podkleiłem troche jak nie pomoże to trzeba kupić nowe klosze. Przy okazji wie ktoś czy jest dostępny w aso srebrny wkład, który występował tylko w benzynie 3.0 bez pakietu M ?
Pozdrawiam