BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 01:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 709 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 10:45 
!kuchar, i jak wrażenia po wlaniu AR9200?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 16:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Michu, póki co po powrocie od Leo zmieniłem olej, zalałem Archoila i wyjechałem tylko raz z garażu robiąc 50 kilometrów bo wziąłem się za "detailing" i zeszło mi z tym 4 dni. Pojeździłem specjalnie żeby sprawdzić, posłuchać jak motor pracuje na 0W40 i jest bardzo cicho jak zwykle, więcej zauważyć się nie da - trzeba czekać aż będzie zimno.

Poniżej krótka relacja z kilku dniowej pracy.

Po ręcznej dokładnej aplikacji Meguiars Ultimate Polish poprzedzonej odsmalaniem, tenzi prix oraz glinowaniem samochód przestał całą noc w garażu i została położona pierwsza cienka warstwa Finish Kare Hi Temp - wosk polerowany po ~15 min, temperatura w pomieszczeniu około 24st C, sucho.

Druga warstwa wosku dołożona po 24h i potem auto stało 48h w garażu więc liczę na bardzo wysoką trwałość tego syntetyka.

Wrażenie jest takie, ze pomimo użycia Meguiars Ultimate Polish lakier po zabezpieczeniu tym woskiem nie ma takiej "głębi" jak po Collinite #845 lub #476, jest tak jak twierdzi sporo osób na forum kosmetykaaut.pl tzn. lakier wygląda jakby miał dołożoną grubą warstwę bezbarwnego lakieru, dla mnie może być i nawet fajnie to wygląda :good:

Potraktuje go po pierwszym myciu Quick detailerem Finish Kare 425 i efekt będzie fajniejszy bo nawet jak aplikowałem to QD na tym lakierze właściwie niczym nie zabezpieczonym to nabierał super połysku i śliskości.

Mycie (myty był 4 razy po każym etapie tj. odsmalanie, prix, glinkowanie)
Obrazek
Obrazek

Po użyciu Tenzi Prix (Car pro IroX jest dużo lepszy ale 3x droższy) i środka do smoły glinka dużo pracy nie miała. Poniżej zdjęcie z tylnego zderzaka...poza tym była prawie czysta.
Obrazek
Obrazek

Później Meguiars Ultimate Polish - fajny środek do zadbanych lakierów ale miałem lepsze, drugi raz nie kupię.
Obrazek

Na koniec dwie warstwy syntetycznego wosku. Kupiłem na próbę tester i zobaczymy.
Obrazek

Samochód wygląda jak trzeba. Przydały by się jakieś lepsze zdjęcia - moze przy okazji.

Ze złych rzeczy to musiałem zmienić wentylator chłodnicy bo zdarzyło mu się kilka razy włączyć zbyt późno gdy temperatura płynu chłodniczego przekraczała 101stC lub wiecej i pewnie zaraz moduł padł by w ogóle - raz tak zrobił natomiast po ponownym uruchomieniu silnika odrazu ostro chłodził.
Zmieniłem i po problemie, włącza się przy około 96stC - dzięki Koko., za szybkie dostarczenie towaru i przy okazji fajną przewózkę M5 :hurra:

Dodatkowo jakiś czas temu kamyk strzelił mi w prawy reflektor :kwasny: zaczął trochę parować jak zlałem go kercherem i delikatnie skraplała się woda - zrobiła zaciek na srebrnym wkładzie wewnątrz reflektora :zdegustowany: . Rozebrałem i podkleiłem troche jak nie pomoże to trzeba kupić nowe klosze. Przy okazji wie ktoś czy jest dostępny w aso srebrny wkład, który występował tylko w benzynie 3.0 bez pakietu M ?
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 17:42 
!kuchar napisał(a):
została położona pierwsza cienka warstwa Finish Kare Hi Temp

!kuchar, mi ten wosk bardzo pasuje. Naprawdę dość długo zrzuca wodę.

luknij


Ty woskowałeś dwa razy więc powinno być jeszcze lepiej.
Ja zawsze mycie, glinka, mycie, suszenie, cleaner, politura i wosk. Bardzo czasochłonne to wszystko... Jeden dzień trzeba na to poświęcić.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8340
!kuchar napisał(a):
Kupiłem na próbę tester i zobaczymy.

Dokładnie taki sam wosk kupiłem w zeszłym roku,tester w zestawie gąbkami do nakładania plus mikrofibry.
Co do nowych kloszy to jeśli dobrze pamiętam to chyba 370 zł sztuka ori,ja kupiłem dwa używane w bardzo dobrym stanie za 200 chyba,ori europejskie AL.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 sierpnia 2016, 08:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 104
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Moje BMW: e90 325i
Kod silnika: N52B25A
Na przyszłość proponuję okleić lampy folią np. xpell. Niestety kamyszki i syf drogowy to zmora dla lakieru, przedniej szyby i lamp właśnie. Folię można zawsze zerwać i wymienić na nową.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 sierpnia 2016, 09:14 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 611
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 335d M-Pakiet
Kod silnika: M57N2
Michu napisał(a):
!kuchar, mi ten wosk bardzo pasuje. Naprawdę dość długo zrzuca wodę.


Potwierdzam, uzywam go od 3 lat i dość dlugo sie trzyma.Tylko nie wiem czemu, kupilem dużą puchę... chyba do konca zycia mi starczy :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 24 sierpnia 2016, 10:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Leżajsk
Moje BMW: BMW 530i e39 2003
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155039
Piękne się prezentuje. Widać że trafiło w dobre ręce i właściciel dba o auto jak należy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 16 października 2016, 13:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Proszę moderatora o zamknięcie tematu.

Samochód sprzedany. Nowy właściciel jest na forum od wielu lat więc może jeszcze 330i wróci do galerii.
Auto było genialne w stanie perfekcyjnym.... bardzo niewiele jest takich 330 stkek. Ciężko mi będzie zastąpić ten samochód innym bo wg. mnie zrobić to może tylko młodsze, równie mocne i zadbane Bmw lub nowy samochód z salonu z segmentu hothacz.
Nowemu właścicielowi życzę, żeby auto jeździło kompletnie bezawaryjnie tak jak w moich rękach. Dbać i nie straci na wartości przez kolejne lata.

Ostatnie moje zdjecie z przed kilku dni.


Obrazek

Pozdrawiam.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 16 października 2016, 13:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
po Twoich poszukiwaniach w dziale 'samochody' spodziewam sie czegos konkretnego :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 709 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL