BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 00:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 31 października 2016, 09:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Yazda napisał(a):
Uwielbiam Twój samochód :zawstydzony:


Dzięki :hurra:

Długo to trwało, nie mogłem się zebrać do grzebania przy e30stce. Głównie jeździłem nią po mieście, załatwiając swoje sprawy. Takie daily. W piątek o 19 auto wjechało na podnośnik, by o 2 w nocy z niego zjechać z nowy 3" układem wydechowym. Wszystko oczywiście z kwasu - downpipe, środkowy, przelotowy tłumik środkowy i wydech końcowy przelotowy, 2 vbandy i tulejka na sondę AFR. Tłumiki mają dodatkowe przetłoczenia wyciszające, efekt tego jest taki że dalej jest mega cicho. Miałem nadzieje, że będzie ciut głośniej. To się pewnie ciutkę zmieni jak się tlumiczki trochę powypalają. Dorobione zostały nowe wieszaki dla środkowej części wydechu, tłumik z tyłu trzyma się na oryginalnej e30stkowej obejmie (lekko skrócona), no i do tego są dwa 2 vbandy (pierwszy tuż przy wahaczu, drugi przed końcowym tłumikiem, co pozwala go dopasować do dziury jak się chce).

Plan jest jeszcze wspawać wyjście z wastegate'a w wydech, żeby tak nie darło japy tym screemerem. Ale to znowu muszę znaleźć ochotę. Kilka fotek i video z uruchomionej procedury startu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 31 października 2016, 10:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
prawie jak AK47 :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 31 października 2016, 20:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 439
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: 328i+
Nieźle podaje. Długo takiego spojlera szukałeś ?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158134 - 328i blackie coupe aktualne !

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115013 - 318tds


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 1 listopada 2016, 09:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Pat-325 napisał(a):
Mam jeszcze jedną, bardzo fajną moim zdaniem, produkcję z GTRem:




Maly jest ten swiat :D Adam, organizator, to moj znajomy. Napewno przyjade na jakies zawody w przyszlym roku :ok:

BTW, E30 kozackie :super: :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 1 listopada 2016, 10:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
rorafalki napisał(a):
prawie jak AK47 :super:


Podlejemy jeszcze paliwskiem przy procedurze to będzie zionąć ogniem ;)

Q-bak napisał(a):
Długo takiego spojlera szukałeś ?


Mam na miejscu magika, który lepi taki rzeczy.
Mój najprawdopodobniej będzie na handel, planuję pozbycie się dokładek i wrzucenie klapy bez żadnego spoilera na sezon 2017.

Gasper napisał(a):
Maly jest ten swiat :D Adam, organizator, to moj znajomy. Napewno przyjade na jakies zawody w przyszlym roku :ok:


A owszem mały. Do Chojny mam około 70km, także jak jest jakaś impreza i chwila wolnego to jestem. Do zobaczenia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 1 listopada 2016, 11:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Pat-325, pięknie :) Jest różnica 2,5" vs 3" we wstawaniu GT30 ? Teoria i praktyka mi już w głowie podaje odpowiedź ale jestem ciekaw jak u Ciebie to się sprawdziło :)

Jak w ogóle jazda na 30-stce w 30stce ? :D Jest spool ? Jest to co powinno być, czy mamy czekać na kolejny upgrade ? :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 1 listopada 2016, 14:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Hmm, trudne pytania zadajesz :D

Pogoda jest jaka jest i ciężko to teraz przetestować. Nawet jeszcze lapka nie podpiąłem żeby sprawdzić co się dzieje z doładowaniem. Dupohamownia mówi, że jest lepiej. Spool się poprawił i bardziej dziko wchodzi. Reakcja na gaz lepsza. Tyle, że nie jest to różnica 2,5 - 3 cale. Ja miałem jeszcze rzeźbę na seryjnym wydechu, podwójne cienkie rurki z przewężeniami. Także zaczynała jechać dopiero jak się screamer otworzył.

Na testy mała szansa, bo trzeba by testować na 4. biegu i mieć nadzieję że się nie zacznie ślizgać. Pierwsze 3 biegi nawet nie mam co próbować. Wchodzi boost, idzie bokiem, a dalej jest dziewczyński 1b doładowania. Trzeba czekać na jakiś bardziej suchy dzień, zagrzać dobrze gumę i przetestować.

Co do wyboru sprężarki, obecnie jest GT3082 i twierdzę, że taki GTX3076 (kulka cnc) będzie idealnym rozwiązaniem. Cały czas celuję w zakres 3000rpm do odcinki.
Już teraz jestem zadowolony, ale zawsze można coś poprawić :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 5 listopada 2016, 15:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Jakieś tam testy z dzisiaj.. nie klei ;)



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 8 listopada 2016, 09:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Ja jak zwykle pod wrażeniem. Też tak chcę :(

Wyspawasz mi taki wydech? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 8 listopada 2016, 09:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
no no Pat fajna zabawka ;) i swoje jedzie :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 9 listopada 2016, 20:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Junior Vintage napisał(a):
Ja jak zwykle pod wrażeniem. Też tak chcę
Wyspawasz mi taki wydech?


A jaki to problem? Z jednym, jak i drugim :)
Wszystko do ogarnięcia. Wydech to takie większe klocki lego.

Wojt4s napisał(a):
no no Pat fajna zabawka i swoje jedzie


Coś tam się odpycha, a jak e30 dożyje ze mną wiosny to się coś dodmucha i będzie lepiej.
Obecnie dalej tylko 1.0b doładowania, także spory zapas jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 30 grudnia 2016, 13:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Koniec roku to czas podsumowań, więc o.. takie jest.
Tym samym jest to rok posiadania e30stki, którą kupiłem tuż przed świętami 2015.

Obrazek

Z nowości wleci większy IC, który właśnie dotarł. Bardziej w celach wizualnych, niż osiągowych.
Ten zamontowany jest za krótki i jest niepotrzebna dziura w pasie przednim.

Obrazek

Na sezon 2017 rezygnuje z wyścigowego wyglądu. Wylatuje tylna lotka, laminaty przód i tył też zdemontuję.
Będzie powrót do korzeni i czyste e30.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 31 grudnia 2016, 14:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
A ja bym wpierdzielił poszerzki i szerokie laki :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 31 grudnia 2016, 15:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2716
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Spojler na klapie mi się bardzo podobał :serce:

obecny wygląd stawiam wyżej niż planowane zmiany :P

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 31 grudnia 2016, 15:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Leo napisał(a):
A ja bym wpierdzielił poszerzki i szerokie laki :)


Poszerzki mam, 10j na tył leży w garażu, ale jakoś nie mogę się przemóc do tych tego ;)

Mateusz118 napisał(a):
obecny wygląd stawiam wyżej niż planowane zmiany


Powrót do obecnej wersji to max 15minut. Mam drugą klapę bez spoilera i dziur, laminaty to chwila moment.
Póki co mam ochotę na golasa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 31 grudnia 2016, 21:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 5953
jestem ciekaw tych zmian w 2017.....

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 11:49 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Patryk to kiedy swap :D

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 13:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Piekne auto i jeszcze szybkie e30 to fajny gokart


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 17:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Leo napisał(a):
Patryk to kiedy swap :D


Haha, nie kuś Adaś, nie kuś. Chciałbym w tym roku zanabyć docelowy silnik, tak żeby przez przyszła zimę upchnąć w komorę.
Wtedy machnę 2 swapy, obecny zestaw wylądowałby w moim daily e39 528. Chyba, że znajdzie się chętny na cały zespół napędowy ;)

januszbiznesu napisał(a):
Piekne auto i jeszcze szybkie e30 to fajny gokart


Dzięki :padam:

A tymczasem pierwsze tuningi w 2017 zostały poczynione. Nowy IC siedzi na miejscu, łatwo nie było. Rdzeń grubszy o 10mm, 3" wejście i wyjście.
Silikony nie wejdą, trzeba będzie spawać kolanka. Ale nie ma takiego problemu z którym szlifierka kątowa sobie nie poradzi

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 328 GT35 Turbo
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Pat-325 napisał(a):
pierwsze tuningi w 2017 zostały poczynione

nie tracisz czasu :cwaniak:

Pat-325 napisał(a):
Ale nie ma takiego problemu z którym szlifierka kątowa sobie nie poradzi

hahaha :D


powodzenia :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL