BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 00:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
Witam, dziś zdarzyło się coś mega nieprzyjemnego. Lataliśmy sobie kulturalnie bokiem po parkingu (nie jakieś katowanie do odciny) tylko po prostu latanie bokiem.
To co się stało:
Auto zgasło 2 razy na dwójce.
Stuka coś w silniku nawet na wolnych obrotach, delikatnie ale jednak.
Przy 2 tysiącach obrotów stuka niemiłosiernie.
Auto się dławi w niektórych momentach i potrafi zgasnąć.

Auto tak jakby "pyrka" nie wiem jak to dokładnie opisać ale dźwięk jest nieprzyjemny ;/
Sprawdziłem stan oleju, był na minimum dolałem litr więc nie wiem co dalej, pomocy :/


_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 08:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Słabo słychać na tym silniku ale jeśli to takie stukanie miarowe, jak małym młotkiem, które pojawia się od pewnych obrotów to najpewniej panewka. Wtedy szukaj drugiego silnika bo remont się nie opłaci. Oczywiście diagnozę najlepiej żeby postawił mechanik ze stetoskopem bo to może być tez rozrząd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 10:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Skonczyłeś silnik, to jest tak zwane upalanie i głupota w głowie. 100% Panewka na wale silnik do wyrzucenia. Paliwa brak pompa zatarta chyba odpalanie samochodu widać na gazie bo kręci poł godziny.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 14:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
ROBBMW napisał(a):
Skonczyłeś silnik, to jest tak zwane upalanie i głupota w głowie. 100% Panewka na wale silnik do wyrzucenia. Paliwa brak pompa zatarta chyba odpalanie samochodu widać na gazie bo kręci poł godziny.


Na śniegu i lodzie upalanie? Proszę Cię.. tak na gazie odpalałem bo rozgrzany był silnik i z gazu pyknął. Ale wszyscy mi mówią że to raczej panewki bądź rozrząd - nowy silnik :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 15:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Moze oleju za mało miałeś? sprawdzałeś stan?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 15:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
ROBBMW napisał(a):
Moze oleju za mało miałeś? sprawdzałeś stan?


Tak było poniżej minimum, od razu jak to zobaczyłem to poleciałem na stacje i kupiłem olej i dolałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 16:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Nad przyczynami nie ma się co rozwodzić. Pozostaje swap na m60, czekamy na galerię. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
ded napisał(a):
Nad przyczynami nie ma się co rozwodzić. Pozostaje swap na m60, czekamy na galerię. ;)


taaaaaaaa :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 19:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
blackroose napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Moze oleju za mało miałeś? sprawdzałeś stan?


Tak było poniżej minimum, od razu jak to zobaczyłem to poleciałem na stacje i kupiłem olej i dolałem.


Było poniżej minimum i sobie driftowałeś? no to masz odpowiedź heh, oleju dolałeś po fakcie? czy przed zabawą?
Zrób sobie swap na M62 V8 3.5 to byś miał zabawę :) :super:

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 8 stycznia 2017, 17:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
ROBBMW napisał(a):
blackroose napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Moze oleju za mało miałeś? sprawdzałeś stan?


Tak było poniżej minimum, od razu jak to zobaczyłem to poleciałem na stacje i kupiłem olej i dolałem.


Było poniżej minimum i sobie driftowałeś? no to masz odpowiedź heh, oleju dolałeś po fakcie? czy przed zabawą?
Zrób sobie swap na M62 V8 3.5 to byś miał zabawę :) :super:


No niestety przed, a silnik będzie raczej 2.5 192km :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 8 stycznia 2017, 17:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Powodzenia przy szukaniu. Taki leżący gdzieś luzem na autozłomie to bym z miejsca odpuścił. Minimalnie taki, który jeszcze siedzi w aucie że da się go zapalić. Wtedy można mieć nadzieję że to nie jest na 100% trup. Z drugiej strony pewnie jakby nie to upalanko to byłbyś bardzo pewien sprawności swojego a powiem Ci że ten ubytek oleju to były tylko jeden z powodów jego destrukcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 8 stycznia 2017, 19:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Po widocznym na filmie stanie progu to najpierw zastanów się czy warto inwestować w silnik skoro elementy takie jak progi wymagają interwencji blacharza.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 8 stycznia 2017, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
Pawel! napisał(a):
Po widocznym na filmie stanie progu to najpierw zastanów się czy warto inwestować w silnik skoro elementy takie jak progi wymagają interwencji blacharza.


To specjalnie tak, żeby lżejsza była :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 8 stycznia 2017, 21:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Śmiechy śmiechami ale weź pod uwagę te rady bo swap to trochę wyższy poziom trudności niż zakładasz. Jak auto jest w kiepskim stanie to wkładanie do niego silnika niewiadomego pochodzenia to nie jest dobra inwestycja. Zgnita buda + silnik z przekręconą panewką to raczej auto na złom kwalifikuje. Widzę, że mocno lajtowo do tego podchodzisz ale jak korozja podłogi będzie konkretna to możesz którymś razem przeglądu nie dostać. Przekalkuluj to sobie na spokojnie bo może warto popytać na złomach ile Ci za nią dadzą. W takim stanie jak jest to raczej nikt nie kupi drożej niż na wagę a jak Ci się chce to możesz opylić z niej jakieś elementy np koła to odzyskasz trochę więcej kasy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 9 stycznia 2017, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 21
Moje BMW: e34
Kod silnika: M20B25
ded napisał(a):
Śmiechy śmiechami ale weź pod uwagę te rady bo swap to trochę wyższy poziom trudności niż zakładasz. Jak auto jest w kiepskim stanie to wkładanie do niego silnika niewiadomego pochodzenia to nie jest dobra inwestycja. Zgnita buda + silnik z przekręconą panewką to raczej auto na złom kwalifikuje. Widzę, że mocno lajtowo do tego podchodzisz ale jak korozja podłogi będzie konkretna to możesz którymś razem przeglądu nie dostać. Przekalkuluj to sobie na spokojnie bo może warto popytać na złomach ile Ci za nią dadzą. W takim stanie jak jest to raczej nikt nie kupi drożej niż na wagę a jak Ci się chce to możesz opylić z niej jakieś elementy np koła to odzyskasz trochę więcej kasy.


Źle do tego podchodzisz, mam kasę na blacharkę całą i będzie to robione ale dopiero po zimie bo teraz chciałem się nią wyszaleć ;) A co do silnika dzisiaj będzie sprawdzane co tak stukało więc dam znać :) Sentyment nie pozwala mi jej sprzedać a dla mnie wrzucić kasę do tego autka to nie jest coś bolesnego :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 12 stycznia 2017, 10:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 63
Moje BMW: E32 1992
Kod silnika: M60B30
ded napisał(a):
Pozostaje swap na m60
:ok:

_________________
Moje brokatowe E32 - podoba się?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m20b20 pomocy...
PostNapisane: 12 stycznia 2017, 14:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
No to się wyszalałeś :P Wiesz co stuka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL