Rafixxxx napisał(a):
Witam witam, powiem Ci że miałem podobny problem ale w e46. Nie ustąpiło nawet po wymianie dwumasu, docisku, tarczy sprzęgła i łożyska oporowego. Oczywiście nie wymieniłem sobie tych elementów ze względu na pedał sprzęgła, po prostu dwumas się odzywał przy gaszeniu
Finalnie pomogła mi w tym temacie zmiana skrzyni biegów. Moja czasem miała jakieś dziwne zwiechy, trafiłem okazyjnie za 120zł i wymieniłem. Byłem w szoku już przed odpaleniem samochodu, bo pedał po prostu uderzył w podłogę jak młot, gdyż z przyzwyczajenia użyłem standardowej mocy przy wciskaniu
Coś gdzieś i jakoś jest w skrzyni, że można to ponoć przesmarować jakimś dobrym smarowidłem i też pomaga.
Podobnie jak Ty myślałem żeby coś wykombinować z tą sprężyną ale to jednak nie ten kierunek, coś w skrzyni. Nie potrafię się sprecyzować bo po prostu trafiłem na skrzynię bez tego problemu, ale ktoś kto zajmuje się BMW na pewno będzie wiedział co i gdzie jest odpowiedzialne w skrzyni za pracę sprzęgła.
Tylko czy brać się za oagrnianie skrzyni z powodu cięzkiego sprzęgła ? Dodam że przy zmianie biegów wyczówalny jest huk w czasie jazdy, metaliczne dziweki przy zmianie biegów na postoju, szarpanie przy zmianach biegów, szczególnie na niskich biegavh, i czasem zdazy sie ze bieg nie wejdzie i skrzypi strasznie
hehehe Może jakaś renowacja skrzyni ?? Przed zmianą silnika z m52b20 na m52b25 i całego osprzetu razem ze skrzynią było to samo, tylko bez tych huków i szarpnięć, tyle że teraz mam dwumase ale to chyba nie ten problem, sam już nie wiem, takie pierdoły a potrafią uprzykrzyć życie ... W każdym razie dzięki za pomoc, Na pewno wezme to pod uwage, Pozdro !