Odświeżam temat, mam podobny problem, niestety rozwiązanie w tym temacie kryje się pod martwym linkiem. Nie jest to wina brakującego czynnika w układzie, gdyż w tym modelu prąd zasilający sprzęgło kompresora wychodzi z panelu nawiewu, przechodzi przez przełącznik ciśnieniowy w osuszaczu i dopiero potem trafia do kompresora. Jeśli brakowałoby czynnika to droga prądu skończyłaby się na tym przełączniku.
Mój samochód - E39 96r. M52B20
Objawy praktycznie takie same. Po kliknięciu śnieżynki na panelu klimy INPA pokazuje:
- evaporator sensor 20°C (czujnik temp. parownika)
- DME AC Signal: ON
- DME KO Signal: ON
- AC Compressor: OFF
- Aux Fan Stage 1: OFF (wentylator klimy)
Klima wtedy oczywiście nie chodzi, dopiero po kilku minutach kompresor z wentylatorem się załączają i statusy na INPie wyglądają jak wyżej, z tym że temperatura parownika maleje, i wszystko jest na ON.
Po wyłączeniu śnieżynki kompresor i wentylator chodzą dalej przez kilka minut i tym razem sygnały DME są na OFF, a kompresor i wentylator na ON.
Próbowałem kodować panel nawiewu do serii NCSem, ale coś jest z tym nie tak, bo po takim zakodowaniu typ sygnału panelu nawiewu z DME zmienia się na PWM, które występowało dopiero od 98+. Ostatecznie kodowanie wygląda w następujący sposób (z wyjątkiem typu silnika, który jest już ustawiony na benzynę zamiast na diesla jak na obrazku):
https://ibb.co/JtfbX2ghttps://ibb.co/b1SwqT0https://ibb.co/8NTr3Lvhttps://ibb.co/fnPRLYkhttps://ibb.co/z2JYxP6Może ktoś miał podobnie i wie co tu można zadziałać, żeby to rozwiązać?