BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] kolo dwumasowe?????????
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 22:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Monachium-Mikolajki
Wtam.

Mam taki problem.
.Podczas odpalania i gaszenia telepie dosc mocno silnikiem.Podczas odpalania wystepuje,tez taki metaliczny dzwiek.Poduszki sprawdzone(silnik,skrzynia)wal,podpora i lacznik nowe,wydech tez caly sprawdzony.Czy to dwumasowka czy moze jeszcze cos innego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 08:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Monachium-Mikolajki
To ze diesla bardziej telepie to wiem.Jezdzilem juz wieloma dislami i nie bylo czegos takiego podczas odpalania i gaszenia.Dodatkowo na wolnych obrotach czuc dosc mocne drgania na lewarku zmiany biegow.

[ Dodano: 22 Styczeń 2008, 12:21 ]
jeszcze pytanko.Czy dumasowka z 318td compakt 2002r jest identyczna jak w 320d sedan 1999r.Mam mozliwosc kupic nowy orginal za 150euro,ale nie wiem czy bedzie pasowolo.Oczywiscie jezeli okaze sie zo to kolo jest padniete


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2008, 12:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Poland
witam.mam takie same objawy i chciałbym sie dowiedzieć czy zmieniłeś to koło dumasowe i czy to była przyczyna tego koła??jeśli możesz daj znac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2008, 12:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
mazur napisał(a):
Czy dumasowka z 318td compakt 2002r jest identyczna jak w 320d sedan 1999r.Mam mozliwosc kupic nowy orginal za 150euro,ale nie wiem czy bedzie pasowolo.
według katalogu koło jest identyczne , takie samo koło znajdziesz w modelu e39 od 1999 do 2003 oczywiście mowa o silniku m47 awaria koła dwumasowego objawia sie rumotem rytmicznym- na wolnych obrotach po wciśnięciu sprzęgła rumot znika , przy gaszeniu silnika słychac też rumot

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 03:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
no to mam kolo dwumasowe do wymiany ale lipton.
Dużo roboty jest z wymiana i gdzie te ustrojstwo sie znajduje. :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 08:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
bAjktomi napisał(a):
no to mam kolo dwumasowe do wymiany ale lipton.
Dużo roboty jest z wymiana i gdzie te ustrojstwo sie znajduje. :dobani:


roboty jest troche trzeba zrzucic skrzynie , rozebrać sprzęgło. Znajduje sie tam gdzie sprzęgło miedzy silnikiem a skrzynią

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
bAjktomi napisał(a):
no to mam kolo dwumasowe do wymiany ale lipton.
auto 1na kanał
2 zdejmujesz osłony pod skrzynią
3 odpinasz wysprzęglik
4 w kabinie demontujesz mieszek i gałke zmiany biegów
5 układ wydechwy
6 wał napędowy
7 rozłanczasz skrzynie z silnikiem
8 demontujesz docisk i tarcze
9 wyci agasz koło
--- 5 min roboty :cwaniak:

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
kazio1919 napisał(a):
--- 5 min roboty

Ja bym sie wyrobił w 3,5minuty :hyhy:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
BMW2004 napisał(a):
Ja bym sie wyrobił w 3,5minuty
ale ja robiłem to z zamkniętymi oczami i jedną ręką przywiązaną do kierownicy :)

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 00:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
no panowie smiechy hichy ale jak ta cześć wyglada i na jakiej zasadzie to działa :niepewny:
miałem kiedys wibracje w calibra wlasnie na niskich obrotach i wiecie co wymieniłem sprzegło z dociskiem i przestało. :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 10:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Bo w sprzegłach starego typu miałes takie sprzezynki.I one zpełniały zadanie obecnego kola dwumasowego.Wiec jakwymieniłes sprzeglo to było dobrze.Teraz jest tak ze sprzegloi kolo dwumasowe to oddzielne czesci :kwasny: Zadaniem kola dwumasowego jest zmniejszenie szarpniecia przy ruszaniu

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 15:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
No tak wiem do czego służy ,ale chciałbym znać zasade działania tego urzedzenia.
:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 18:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
DZIKUS w 330d zdaje mi sie ze jest to zrobione na sprezynach ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 18:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
no to super jest ten wynalazek poprostu sypie sie wszystkim wv nissany ople i itp.
Czy ktos spróbował zainstalowac standardowe kolo zamachowe .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 19:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
bAjktomi napisał(a):
Czy ktos spróbował zainstalowac standardowe kolo zamachowe .
:mur: :mur: :mur: :mur: :ok: a sprawa wyważenia koła ? silnik dostanie takich wybracji że zacznie ci urywac wszystko co urwac da sie

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 21:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
:mur: :mur: :mur:
podobno sa jakieś zestawy do 1.9 tdi WV zastepujace dwumasowe koło zamachowe

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&NR=1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 21:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
bAjktomi napisał(a):
podobno sa jakieś zestawy do 1.9 tdi WV
są są ale to jest BMW

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL