BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 15:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Falujące obroty na zimnym silniku
PostNapisane: 13 maja 2008, 18:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Przeczytałem post o falowaniu obrotów ale żadna usterka tam opisana nie pasuje w 100%do mojej , a więc sytuacja wygląda tak po odpaleniu silnika, przez pierwszy kilometr może dwa obroty raz na 10sek spadają o 300 i potem znów wracają na wartość 800 -dodam że w innych autach obroty po odpaleniu były na 1500obrotów a tu są od początku na 800 jakby ssania nie było, no i po ujechaniu tego kilometra wszystko wraca do normy obroty są idealne i nie falują. Auto ma moc pali normalnie, odpala bez problemu. jedyne dziwne obiawy to to falowanie na początku i brak podniesionych obrotów po odpaleniu-chyba że ten typ tak ma? auto odkąd go kupiłem tak się zachowuje.

Cytuj:
[e46]Falujące obroty na zimnym silniku


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Informuję, że to już trzecie upomienie w jednej i tej samej kwestii

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 20:53 przez -grzechu-, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 18:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
w moim bylym E46 mialem podobna historie, winnym calego zamieszania okazal sie silnik krokowy ( warto zbadac, czesto wystarczy tylko przeczyscic )


pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 19:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
ja bym stawiał na ustawienie przepływomierza. coś podobnego miałem, ale jakiś mechnior pogrzebał i jest teraz ok.
pozdro

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 21:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
A jak jest z dostępem do tego silnika krokowego dam radę to sameu wyciągnąć i przeczyścić czy to jest już jakaś wyższa szkoła jazdy? Może macie linka do manuala jak wyciągnąć ten silniczek?

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 21:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
ja czyściłem swój i nic niestety nie pomogło.
w e36 jest na wierzchu przy przewodzie dolotowym powietrza.
pewnie podobnie jest e46

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 111 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL