BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 318i Brak mocy, przepływomierz ?
PostNapisane: 3 lipca 2008, 23:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 110
Lokalizacja: Edinburgh/Poznan
Moje BMW: e39 525i
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98305
Witam,
W mojej e46 318i brakuje mocy odkad ja kupilem, czasami dostaje kopa i jedzie normalnie ale krotko, czasami przy wiekszych predkosciach 140-160 calkiem zamula i nawet jak wcisne gaz do dechy nie przyspiesza wcale, zauwazylem ze przy przeplywomierzu jedna spinka jest odpieta ale nie da jej sie zapiac, wyskakuje, czy to moze byc powod zamulania? moze dostaje lewe powietrze? gdzie moge kupic taka spinke? czy musze kupic obudowe cala filtra powietrza?


Cytuj:
[model???] brak mocy, przeplywomierz?
brak mocy


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 13 lipca 2008, 11:48 przez Dreraf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2008, 07:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Szklarska Poreba
Witam bardzo prawdopodobne ze nie dostaje tyle potietrza ile potrzebuje zeby wzbogacic mieszanke jak przeplywonierz zle dziala!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2008, 15:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 110
Lokalizacja: Edinburgh/Poznan
Moje BMW: e39 525i
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98305
To jest przeplywomierz, odlaczylem go dzis i chodzi dobrze, wiec czeka mnie wymiana.
Czy warto wymieniac na zamiennik czy lepiej oryginalny, roznica ceny dosyc spora..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2008, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Szklarska Poreba
Róznica w cenie spora ale nie ma jak oryginal albo rozgladnij sie za uzywanym tylko dobrze jak by byla mozliwosc sprawdzenia.Nie kupuje sie kot w worku.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 13:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 110
Lokalizacja: Edinburgh/Poznan
Moje BMW: e39 525i
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98305
chyba zdecyduje sie na zamiennik, bylem dzis na szrocie ale nie znalazlem nic, narazie mam wazniejsze wydatki(wczasy :hyhy:) znalazlem taki calkiem tanio http://cgi.ebay.co.uk/BMW-AIR-FLOW-METE ... 286.c0.m14
daja rok gwarancji, czy uzywa ktos zamiennika? jak one sie sprawdzaja? nie chce zeby to odbilo sie na osiagach? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 14:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
Dreraf odradzam ci zakup tej przeplywki z ebayu. Miesiac temu kupilem w ten sam sposob nawet nie wiem czy nie od tego samego sprzedawcy ( zdjecie identyczne ) i byla padnieta, pozniej duzo zabawy, trzeba to odesłać i troszke czekalem na zwrot. jesli jestes pewien ze masz padnieta przeplywke to lepiej poczekaj chwile i po wczasach zakup ori jesli nie chcesz sie pozniej wku.... :D . te zamienniki sa nic nie warte. ale wybor nalezy do ciebie.Widze ze piszesz z wyspy obok, ja w Dublinie za taka przeplywke zaplacilem 310e za ori w BMW.

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 14:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 110
Lokalizacja: Edinburgh/Poznan
Moje BMW: e39 525i
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98305
chcialem narazie kupic choc zamiennik bo bede jechal samochodem na wczasy okolo 1000km w jedna strone wiec lepiej by sie jechalo, a pozniej bym kupil oryginala, ale juz sam nie wiem :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 16:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 2007r
Kod silnika: 320D 163PS
Mam podobny problem w E46 316 z silnikiem 1,9.
na zimnym czuć że silnik sie muli, po osiagnieciu przez wskazówkię przynajmniej temp. poza niebieskim polem jest lepiej ale i tak to nie jest to co być powinno.

odłaczyłem przepływomierz i wolne obroty trochę szaleją ale auto odzyskało moc i elastyczność. tyle że według mnie to nie wskazuje jednoznacznie na uszkodzenie przepływomierza, bo po odłaczeniu któregokolwiek czujnika, silnik przechodzi w stan awaryjny i wprowadza tolerancyjne dane wiekszości czujników (czyli może akurat tego który jest uszkodzony, ale nie musi to być przepływomierz).

po podłaczeniu pod interfejs na INPA przepływomierz w sumie zachowuje się w porządku, temp. czyta dobrze i w miare dodawania gazu wzrasta przepływ powietrza.

moje pytanie to czy przepływomierz tak jak inne czujniki (typu TPS) pracuja na napięciu od ok1 do ok 4,5V bo na teście napięcia przepływomierza wychodzi że na wolnych obrotach ma napięcie 0,7V na pełnym wciśnietym gazie 3,1V

wcześniej zmieniłem obie sondy na nowe ngk.

podłączałem urzywany przepływomierz o tym samym nr fabrycznym i nie było różnicy, więc albo też był uszkodzony (sprzedawca zapewniał że samochód jeździł na nim bez zarzutu) lub to coś innego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 16:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 2007r
Kod silnika: 320D 163PS
Mam podobny problem w E46 316 z silnikiem 1,9.
na zimnym czuć że silnik sie muli, po osiagnieciu przez wskazówkię przynajmniej temp. poza niebieskim polem jest lepiej ale i tak to nie jest to co być powinno.

odłaczyłem przepływomierz i wolne obroty trochę szaleją ale auto odzyskało moc i elastyczność. tyle że według mnie to nie wskazuje jednoznacznie na uszkodzenie przepływomierza, bo po odłaczeniu któregokolwiek czujnika, silnik przechodzi w stan awaryjny i wprowadza tolerancyjne dane wiekszości czujników (czyli może akurat tego który jest uszkodzony, ale nie musi to być przepływomierz).

po podłaczeniu pod interfejs na INPA przepływomierz w sumie zachowuje się w porządku, temp. czyta dobrze i w miare dodawania gazu wzrasta przepływ powietrza.

moje pytanie to czy przepływomierz tak jak inne czujniki (typu TPS) pracuja na napięciu od ok1 do ok 4,5V bo na teście napięcia przepływomierza wychodzi że na wolnych obrotach ma napięcie 0,7V na pełnym wciśnietym gazie 3,1V

wcześniej zmieniłem obie sondy na nowe ngk.

podłączałem urzywany przepływomierz o tym samym nr fabrycznym i nie było różnicy, więc albo też był uszkodzony (sprzedawca zapewniał że samochód jeździł na nim bez zarzutu) lub to coś innego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i Brak mocy, przepływomierz ?
PostNapisane: 30 kwietnia 2010, 12:33 
Posiadam BMW E46 318i 98 r i miałem podobny problem z przepływomierzem. Kategorycznie odradzam zakup zamiennika kupiłem i w ciągu 2 miesięcy wymieniałem 3 razy na gwarancji raz się muliła, raz gasła przy wolnych obrotach naprawde różne cuda się działy kupiłem orginał i wszystkie problemy zniknęły. Warto zapłacic raz a dobrze niż tak jak ja jeździc i oddawac na gwarancje doliczyc koszty paliwa to wychodzi na to samo jak nie więcej:) Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i Brak mocy, przepływomierz ?
PostNapisane: 11 czerwca 2010, 02:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 148
Moje BMW: E46 318i, F30 320i
Kod silnika: M43TU, N26
vincit1 napisał(a):
moje pytanie to czy przepływomierz tak jak inne czujniki (typu TPS) pracuja na napięciu od ok1 do ok 4,5V bo na teście napięcia przepływomierza wychodzi że na wolnych obrotach ma napięcie 0,7V na pełnym wciśnietym gazie 3,1V


Powinien lutować do 5 max 5.5V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i Brak mocy, przepływomierz ?
PostNapisane: 11 czerwca 2010, 02:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 148
Moje BMW: E46 318i, F30 320i
Kod silnika: M43TU, N26
Jak przepływka to TYLKO orginał. BOSH i PIERBURG - takie schodziły z fabryki - przerabiałem to u mnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 119 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL