BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Dymi na bialo
PostNapisane: 21 lutego 2008, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
Witam, potrzebuje pomocy-informacji, kupilem za granica 320d przy zakupie silnik pracowal nie rowno, tak jak by palil na 3 cylindry, sprzedawca powiedzial ze to napewno cos z powietrzem, przy zakupie przejechalem sie troche autem i poza ta nierowna praca nic nie zauwazylem, jednak na trasie okazalo sie ze auto dymi (dym bialy, blekitny), dosc intensywnie przy ruszaniu i na trasie obratach 1800, jak mu sie mocniej wcisnie i jedzie ok 140km/h to gdzies t zanika, jednak przy wolniejszej jezdzie dymi. Bardzo prosze o sugestie w czym tkwi problem.
pozdrawiam wszystkich


Ostatnio edytowano 27 lipca 2008, 17:20 przez niebieski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 20:33 
Pije olej?.. Moze ma gdzies przedmuchana uszczelke na głowicy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2008, 17:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
nie bierze oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2008, 20:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Hej ja mam podobnie w E36 320i ale tylko na biało i nie bierze oleju chodzi fajnie. A powiedz czy tak jest na krótkich czy na długich dystansach bo jak na krótkich to wiadomo że silnik nie jest dogrzany. Poszukaj na forum bo juz widziałem taki temat.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2008, 16:54 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
wiadomo że nie pracuje na jeden cylinder (na ten z wtryskiem sterującym), widać że sterujący był wymieniany (nie jest oryginalny)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2008, 17:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
mój ojciec miał vw transporter 2.5 tdi i silnik też kopcił na biało był bardzo słaby okazało sie że rozrząd był przestawiony o jeden zabek ale niepamietam czy na pompie czy na wałku wiec może u Ciebie jest to samo a skąd wiesz że niepracuje na jeden cylinder ?

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 10:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: gdaĂąsk
a może wtryski??biały dym to nie spalone paliwo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 10:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
macrad napisał(a):
a może wtryski??biały dym to nie spalone paliwo


od kiedy :zdziwko: :?:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
znajomy który ma dłużej E46, sprawdził wzrokowo wtryski - stwierdził że sterujący był wymieniany i jest nie oryginalny, po czym sprawdził w ten sposób że przy uruchomionym silniku po kolei delikatnie troszkę popuszczał nakretkę od przewodu-rurki idacej od pompy, jak dobry wtrysk to było słychać zmiane w pracy silnika i okazało sie że na sterującym (wtrysku z przewodem do cewki) po popuszczeniu nakretki nie ma żadnej zmiany więc nie pracuje na ten cylinder. Sprawdził miernikiem cewke od sterujacego i podobno jest dobra. Teraz nie wiemy czy pompa nie daje dobrego ciśnienia na ten cylinder, czy poprostu komputer we wcześniejszym wtryski widział błąd, i ktos po wymianie go nie zresetował ( na wyświetlaczu za "km" jest kropeczka która podobno informuje o jakims błedzie). Dym jest bardziej błękitny niz biały. Auto nie wchodzi dobrze na obroty i cały czas pracuje na 3 cylindry, po rozgrzaniu już tak mocno nie dymi , ale jednak cały czas mocno czuć spaliny. Jeśli macie jakieś sugestie to sa bardzo miło widziane. W przyszłym tygodniu jade do nieautoryzowanego servisu, będę wiedział coś więcej - oczywiście podziele się wiedzą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2008, 11:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Tychy
odnośnie kropeczki za kilomatrami.
Oznacza to, że wymienony zostal sterownik swiateł i jest nie orginalny. Niestety nie można tego skasować. Jarównież miałem ten starownik padnięty i wymieniłem na nowy (orginalny) i jest OK....ale kasowo to zgroza ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2008, 18:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
zbadaj dobrze przewody do wtryskiwaczy i poziom płynu chlodzacego.
Dziwne to jest .
Oby był to wtryskiwacz .
Sprawdz cisnienie na tym cylindrze.
Co pokazuje komp ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2008, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
na razie wiem że był za wczesny zapłon, wtryski ok. przewody wtrysków ok.

[ Dodano: 12 Marzec 2008, 19:45 ]
na kompie nie wyświetla błędów, prawdopodobnie coś więcej będę wiedział pod koniec tygodnia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2008, 23:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Monachium
[quote="niebieski"]na razie wiem że był za wczesny zapłon, wtryski ok. przewody wtrysków ok.

[ Dodano: 12 Marzec 2008, 19:45 ]
na kompie nie wyświetla błędów, prawdopodobnie coś więcej będę wiedział pod koniec tygodnia[jurek=]Witam.Mialem problem z dymieniem na bialo!Serwis nie pomogl ale znalazlem mechanika ze nie wiem co zrobil ale zacieral sie tloczek na pompie wtryskowej.Powiedzial zebym uwazal co tankuje!!! i zawsze jak tankuje to trzeba wlac do baku 200ml oleju Miksolu ale ja tankowalem zawsze w dobrych stacjach i zadnego oleju nie wlewam o tej pory i jest ok!pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 01:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
miksol :zdziwko: to można do ursusa ,albo jelcza lac ,a nie do turbo doładowanego i wysilonego diesla
wtedy dopiero Ci pompa poleci i fajny nagarek bedzie zostawal :cenzura:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 20:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Pomorze
Witam, jestem nowym użytkownikiem mam identyczne objawy jak w poruszonym temacie. Nierówna praca (niedomaga na jeden gar) Dymi na niebiesko itp... model 320d 150ps .
Czy któryś z panów podpowie jak się za to zabrać i gdzie może być przyczyna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 20:44 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
TomVol napisał(a):
Witam, jestem nowym użytkownikiem mam identyczne objawy jak w poruszonym temacie. Nierówna praca (niedomaga na jeden gar) Dymi na niebiesko itp... model 320d 150ps .
Czy któryś z panów podpowie jak się za to zabrać i gdzie może być przyczyna.

poczytaj... http://moto.wp.pl/kat,45754,wid,8392109 ... caid=16135

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 21:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Pomorze
Dodam tyle że od niedawna jeżdżę tym samochodem, przez miesiąc zrobiłem nim ok 5 tyś kilometrów, żadnego dymienia nawet przy gwałtownym dodawaniu gazu, ślinik mocny i dynamiczny zużycie paliwa poniżej 6 litrów, nie bierze oleju, poziom płynu ok, żadnych stoków itp, aż do dzisiaj. Rano zapalił na dotyk (jak zwykle) ujechałem ze dwa kilometry i podczas zatrzymania na światłach (temp. silnika robocza ok) zaczęła się nierówna praca z początku stawiałem na zapowietrzenie lub coś podobnego. Poniżej 2000 obrotów chodzi jak traktor słaby i roztrzęsiony powyżej ma ciąg podczas startu (nie to co wcześniej ale idzie),dymi na niebiesko na luzie w porządku bez dymu, jak by lały wtryski czy coś. Był na kompie i niby gra :przestraszony: . Taka sprawa że jakby samo z siebie coś padło, żadnego walnięcia, szarpnięcia czy ciężkiego żywota w ostatnich chwilach nie było. Jutro zmiana lekarza może mieliście podobne zdarzenie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
Panowie, u mnie okazało się że był skrzywiony korbowód, mechanik powiedział że prawdopodobnie ktoś wjechał w dużą kałużę i auto zaciągnęło wody, przez skrzywiony korbowód komora sprężania była za duża i na zimnym silniku nie następował samozapłon ( bo na rozgrzanym było lepiej) , po wymianie wszystko do tej pory jest ok. Przypominam dość mocno dymił na biało - nie niebiesko czy czarno. Temat uważam za wyjaśniony, DZIĘKUJĘ wszystkim za wypowiedzi w temacie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL