BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 01:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 17:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Mnie dziwi to że jak odpalam na zimnym silniku to jest wszystko ok dopiero jak łapie temperature to zaczyna się włączać kontrolka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 17:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
dwóch właścicieli wciągu roku, to nie wróży nic dobrego :/ Ja stawiam na pompe oleju, czujnik lub olej .....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 17:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
chyba 180 000 km ? wylej ten olej i kup normalne, dwie czterolitrowe bańki. Moze to cos pomoze.. jesli nie to ktos zalal gesty olej przed sprzedaza bo silnik jest wykonczony.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 17:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
A jak sprawdzić pompe oleju???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 17:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
pompa jest moim zdaniem dobra. Pompa nie ciagnela by rano gestego oleju, a u Ciebie jest odwrotnie.. masz problem z cisnieniem oleju bo albo olej to jakies g... albo silnik jest dobity. Jedyna nadzieja jest blad czujnika, ale to nikla nadzieje, poniewaz na poprzednim oleju bylo ok, a nagle po wymianie pojawil sie problem. Wiec albo jakis lipny olej dostales z beczki (kto wie co jest w beczce) albo miales zalany przed sprzedaza bardzo bardzo bardzo gesty olej by ukryc stan silnika.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Masz racje jutro jade zmienić olej jak to zrobie to się odezwe. Jak silnik byłby dobity to czy pracowałby równo i gładko i paliłby normalnie???. Jak narazie to wielkie dzieki za pomoc.

Aha a jak byłoby już tak tragicznie że to by nie pomogło to jakie mniej więcej koszta naprawy i czy oplaca sie robić?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 17:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
majac np nieszczelne pierscienie moglby rowno pracowac ale przy gazaowaniu kopcilby na niebiesko lub czarno (tylko nie krec go teraz na wysokie oborty bo nie wiadomo co z tym olejem jest,. moze byc silnik dobry a ten nowy olej do dupy i teraz mozesz przez to dobic DOBRY silnik...). Skad masz ten olej z beczki? kup gdzies castrola w bankach, tylko spojrz na dole , na spodzie jaka ma wybita date produkcji. Nie moze byc starszy niz trzy lata.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 18:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
94 rok , 180 000 km i brak ksiazki.... nie pewny ten przebieg. Ja mam 95 rok i jak kupowalem pol roku temu miala 200 000km, ale od pierwszego wlasciciela ją kupowalem i z pelna ksiazka... 200 000 na 12 letnie 750i to malo, spojrz ile na www.mobile.de jest 750i powyzej 300 000km. ksiazka to podstawa.. zwlaszcza w komisie. Inaczej szkoda sie sugerowac przebiegeim na liczniku.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Olej mam z warsztatu '' serwisu'' w ktorym naprawiałem służbowe samochody. Co do ich usług nie byłem pewny i raczej nie zostawiłbym u nich samochodu ale nie pomyślałem o tym że moga mieć trefny olej. Te beczki widziałem już ze 2 lata temu ale nie wiem czy ten olej był uzupełniany, wymieniany czy może pepsi tam dolali. Napewno kombinują jak się da.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 18:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
pierwsze co to jak najszybciej wymien olej. kup w bańkach 4 litrowych a nie z beczki.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 12:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Witam

Wymieniłem olej na 10w40 data produkcji 2006.
Spuszczając ''stary'' olej zauważyłem że jest tak jakby rdzawy no nie wiem jak go opisać brązowawy. Zalałem nowy z 2 baniek 4 litrowych i to samo. Tylko teraz kontrolka gaśnie mi nawet nie przy 2000obr a przy ok 3000obr.
Dodam jeszcze że silnik pracuje normalnie nie kopci.

Co wy na to????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 13:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
w najlepszym wypadku pompa oleju.... ale uwazam ze nabili Cie w butelke , samochod byl zalany jakim gestem pseudoolejem by ukryc jego stan..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 13:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
pompa oleju była delikatnie spocona. Jeżeli to nie pompa to co mam robić i na jakie koszta sie nastawiać i czy warto??? Ile może kosztować pompa oleju i jak tłoczy gęsty olej z rana czy to napewno pompa???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 13:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
poki co to tylko gdybanie ! wiadomo było chyba,ze na gestszym oleju nie bedzie lepiej !
trzeba wkrecic w miejsce czujnika cisnienia oleju specjalny miernik i niech pokaze jak wyglada cisnienie na jałowym biegu od niskiej do normalnej temp silnika. wtedy bedziesz widział co sie dzieje.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 14:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
A jak podłączy miernik i się okaże że nie ma ciśnienia to co wtedy???

A co wy na temat tego ''rdzawego'' oleju??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 14:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
W tej chwili to pomiar cisnienia oleju jak wyjdzie słabe to trzeba poprawić troche zaworek ew wymienić sterujący cisnieniem w pompie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 14:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Ten zaworek jest gdzieś w pompie czy na zewnątrz???
To może być przyczyna włączania się kontrolki??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 15:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
Pompa jest w misce olejowej a zaworek w pompie i on odpowiada za regulacje cisnienia oleju :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 19:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Aha czyli to nie musi być od razu tragedia. Troche się uspokoiłem. Będe patrzył.A może to jest wina filtra oleju???? A czy pompa nie jest przypadkliem poza misą olejową??? Jak zrobie to napisze.

Dzięki bardzo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 19:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Dałem CI linki schematów na poczatku tematu- pompe oleju zobaczysz dopiero po zdjeciu misy .

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL