BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 11:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 09:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: z centralnej
tez chcialbym o to zapytac? czy wymieniac odme czy sam filtr?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 10:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
W obudowie jest podobno jakiś zaworek, który też lubi się zabrudzić...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 12:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
wymien komplet w serwisie bmw w niemczech nie sprzedaja filterkow tylko kpl odme - a wynalkazkow w postaci plastikowego separatora tym bardziej -jesli sprzedaja odme w kpl. to cos musi byc na rzeczy - chocby z tym dodatkowym zaworkiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 06:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 66
Lokalizacja: slask
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: M47N2
Garaż: domowy
harnas621 napisał(a):
a wynalkazkow w postaci plastikowego separatora tym bardziej -jesli sprzedaja odme w kpl

Wlasnie kupilem cala odme w serwisie 180zl!!!, i o dziwo tam byl seperatoreek. Szczerze to wolal zeby byl filtr ale mowil gosc ze teraz juz z filtrem nie zakladaja. Chcialbym sie dowiedziec jaka jest roznica, bo wydaje mi sie ze filterek lepiej czysci niz tes seperator... co o tym sadzicie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 14:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
dzisiaj znajomy w E46 2.0 diesel 136 wymieniał filtr w odmie i zmienił na separator
tylko że nie pasował idealnie więc lekko podpiłował ,twierdzi że taki separator sprawdza się lepiej
nie wiem za bardzo co o tym sądzić? też mam zamiar wymieniać i się zastanawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 17:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 66
Lokalizacja: slask
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: M47N2
Garaż: domowy
Kajzer bierz lepiej sam filtr lepiej bedzie i taniej przynajmniej takie moje zdanie. Ja mam ten seperatorek i wg mnie on nie pochlania wszystkiego. Ale lepiej zapytaj sie kogos kto sie na rym zna...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 00:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
mam jeszcze jedno pytanie
mam sam filterek ale bez uszczelek
czy mogę założyć jeszcze te stare?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 01:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 66
Lokalizacja: slask
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: M47N2
Garaż: domowy
hmmm raczej tak u mnie nie wygladaly na zniszczone nie wiem jak u ciebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Konin
wymieniałem odmę i miałem właśnie sparator, czy trzeba go wcisnąć przed montażem na ten okrągły oring na pokrywie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Konin
wymieniałem odmę i miałem właśnie sparator, czy trzeba go wcisnąć przed montażem na ten okrągły oring na pokrywie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 09:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 159
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 2.8i :]
Kod silnika: M52B28
koledzy a jak się ma sprawa w E39 z silnikiem benzynowym 2.8???
niezbyt czaje o co chodzi :wstyd:

_________________
Posiadam wszystkie części z rozbiórki E39!!!

Info na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 10:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
Piorom 3, jeżeli chodzi o "odme" czyli o układ odpowietrzenia skrzyni korbowej w 2.8 M52TU to wymienia się cały separator - nie jest on rozbieralny.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Przy okazji warto wymienic wszystkie przewody podciśnieniowe które do niego dochodzą, z upływem czasu i od wysokiej temperatury parcieją i robią się łamliwe. Mam E46 328Ci i właśnie przymierzam się do wymiany całego układu bo gdzieś chyba zasysa lewe powietrze.
Tu jest przedstawione krok po kroku jak sie do tego zabrać na przykładzie E46 ;)
http://www.youtube.com/watch?v=axFTZp9uMKc

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Zaworek gdzie on jest
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 13:40 
Witam wspominacie że warto zajrzeć do jakiegoś zaworka , można wiedzieć dokładnei gdzie on jest bo nie mam pojęcia o jaki zaworek chodzi . Pozdrawiam prosze o jakieś foto lub dokładny opis.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam. Mam pytanie, dlaczego trzeba wymieniać odmę? Jaki to ma wpływ na pracę silnika. Czy ma to wpływ na zużycie oleju? Słyszałem że tak, ale nie wiem na pewno. Moja E39 523i bierze średnio 1 litr na 1000 km, nie ma wycieków, nie widać błękitnego dymu z rury. Czy odma może mieć coś z tym wspólnego???? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 09:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 379
Moje BMW: 318d
Kod silnika: m47
Ja mialem problem z kopceniem przy wyzszych obrotach. Zamowiona nowa odma, wymieniona w 30min i po problemie. Kopcenie przy 3500-4000 rpm zniknelo :D

_________________
Nie Kazdy Rozumie Ze Jest, Nie Kazdy Rozumie Ze Mysli, Wielu Mysli Ze Rozumie
Obrazek
Zajrzyj, ocen - kazda opinia mile widziana :] :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 09:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 379
Moje BMW: 318d
Kod silnika: m47
Ja mialem problem z kopceniem przy wyzszych obrotach. Zamowiona nowa odma, wymieniona w 30min i po problemie. Kopcenie przy 3500-4000 rpm zniknelo :D

_________________
Nie Kazdy Rozumie Ze Jest, Nie Kazdy Rozumie Ze Mysli, Wielu Mysli Ze Rozumie
Obrazek
Zajrzyj, ocen - kazda opinia mile widziana :] :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 10:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
piorom3 napisał(a):
koledzy a jak się ma sprawa w E39 z silnikiem benzynowym 2.8???
niezbyt czaje o co chodzi :wstyd:


benzyna nie posiada odmy :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Wieluń / UK
Moje BMW: e91
Kod silnika: N43
Garaż: e91 318i
bylo : alfa 156 1.9 jtd, e46 320d, e90 318d
Wymieniłem wczoraj odme i filtr powietrza, super opis. Wymiana trwa około 20-30 minut, ale w opisie nie ma zaznaczonej jednej śróbki na obudowie filtra powietrza - punkt 3. Z nią miałem spory problem - zaparzyła się od temperatury. Znajduje się od strony szyby w lewym dolnym rogu obudowy filtru powietrza.
Silnik M47N, pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 16:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Southampton
Witam Panowie.
Skozystam z okazji i podlacze sie pod ten temat. Chce wymienic filter odmy. Tylko niewiem co wystempuje w mojej "betce" wklad filtra, czy separator.
Moze ktos mi podpowie od ktorego roku wystepowaly separatory a do ktorego filtry.
Nadmienie moja betka jest z 2001, 320d z 136konnym silnikem.
Pozdrawiam i dzieki z podpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 16:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 379
Moje BMW: 318d
Kod silnika: m47
zurma35 napisał(a):
Witam Panowie.
Skozystam z okazji i podlacze sie pod ten temat. Chce wymienic filter odmy. Tylko niewiem co wystempuje w mojej "betce" wklad filtra, czy separator.
Moze ktos mi podpowie od ktorego roku wystepowaly separatory a do ktorego filtry.
Nadmienie moja betka jest z 2001, 320d z 136konnym silnikem.
Pozdrawiam i dzieki z podpowiedz

Kupic czesci i tak musisz wiec w serwisie dadza ci to co bedzie. Jesli miales filtr to separator i tak bedzie pasowal .. Ja liczylem ze dostane odme z separatorem, a dostalem z filtrem.
Wiec albo rozbierz i zobaczysz co masz, albo jedz i kup i potem rozbieraj ..

_________________
Nie Kazdy Rozumie Ze Jest, Nie Kazdy Rozumie Ze Mysli, Wielu Mysli Ze Rozumie
Obrazek
Zajrzyj, ocen - kazda opinia mile widziana :] :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL