BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 12:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Auto nie chce chodzić jak jest mało paliwa w baku.
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Mam taki problem, mianowicie: im mniej paliwa jest w baku to gorzej chodzi jak odpalę rano zimny silnik, jak jest już rezerwa i próbuję jechać to potrafi nawet strzelić z rury :( Jak zaleje do pełna to problem znika, chodzi elegancko. Dodatkowo zdarza się tak że jak przycisnę już na rozgrzanym silniku gdy chodzi równo (niezależnie od stanu paliwa w baku) i później naglę zahamuję to powstają objawy jak by go zalewało, zaczyna chodzić jak by połowa garów nie paliła, bulgocze i nie ma mocy, muszę zgasić i zapalić ponownie i wraca do normy. Nieraz zdarzy się tak że długo kręci zanim zapali, tak jak by paliwo nie dochodziło. Byłem u mechanika, sprawdzał odpowietrzenia, przewody, filtr paliwa niedawno wymieniany i wszystko ok. Sprawdzane było ciśnienie na pompie i jest 3 bary, a mechanik mówi że powinno być 3,5 bara. Czy to może być przyczyną? Chyba że macie jakieś inne pomysły?

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
mysle ze pompa paliwa w zbiorniku jest powodem twoich klopotow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
mimo wszystko pompa moze niedomagac ale zacznij od przekaznika od pompy... lub regulator paliwa walniety, paliwo ucieka itd

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
OKi, a za co odpowiedzialny jest ten przekaźnik? Myślałem że tylko włącza lub wyłącza pompę, czy jeszcze pełni jakąś funkcję? Jeśli chodzi o ten regulator paliwa to gdzie on się znajduję i jak sprawdzić czy jest sprawny, może wskażesz mi go na realoem bo szukałem i nie mogę namierzyć :( http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=16&fg=05

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Piękny objaw problemów z pompą paliwową :-) Póki moja nie zemdlała to też potrafiło strzelić :-) Jak padła......wstawiłam nową i jak tylko mrugnie mi rezerwa, tankuję min 30 zł ;-)

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... zeka%BCnik odnosnie przekaznika i to odnoscie regulatora http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 numer 4

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Dziękuję za pomoc Panowie i Panie ;) Będę działał, mechanik mówił że możemy spróbować podmienić pompę paliwa na nową na próbę więc możne zacznę od tego, a ten regulator paliwa jak można sprawdzić czy jest sprawny? Kurde coś drogi skurczybyk a wygląda na taką pierdółkę.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
oki -powodzenia -nie dziekuj -tylko pocisnij -pomogl . daj znac co i jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
mi jednak wydaje sie ze to jednak pompa, jak masz wiecej paliwa to jeszcze jakos pompuje pod wplywem cisnienia, a jak malo to juz nie wydala :] :P ja tak mialem w e34 ze jak mialem wiecej paliwa to autko chodzilo a jak malo to nie ,ale wina lezala po stronie zamykania zbiornika tam gdzie sie pompke wyciaga(takie okrągle kołko), uszczelka od tego była w baku bo poprzedni wlasciciel zmienial pompke i widocznie mu wpadło do baku, po skreceniu tego poprawnie problem zniknął :) :) :)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Mielec
ja w swojej mialem tak ze jak paliwo spadlo poznizej 15 litrów w baku to nagle tracila moc i gasla . wymienilem pompke w baku i wszytko elegancko smiga ;)

_________________
KOKS0309


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 108 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL