BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 19 września 2014, 12:46


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] jak naciągnąć ręczny w e39 kombi???
PostNapisane: 10 września 2009, 14:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
witam , jak naciągnąć hamulec ręczny w e39 kombi a najlepiej tylko jedno koło prawe bo na lewe dobrze trzyma . :hyhy:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 15:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 831
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Sciągasz tą skórę z dzwigni hamulca ręcznego i tam są dwie linki ze śrubkami i to właśnie nimi naciągasz.

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 15:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 22
Lokalizacja: KĂŞtrzyn
Witam
Zakładając że masz dobre okładziny hamulcowe zacznij od podciągnięca liki hamulca recznego. Zdejmij osłone dzwigni hamulca recznego, znajdziesz tam dwie sroby z nakretkami i kontrą. Poluzuj najpierw kontre a wtedy druga sruba kręc w prawo, bedziesz widział ze gwint sruby wychodzi wyżej.
Wazne abys robił to na podnosniku, sprawdzaj co jakis czas czy przy opuszczonej dzwigni nie blokuje sie koło. jesli podciagajac reczny o np dwa zeby poczujesz juz opór na kole to prawdopodobnie wystarczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 22:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1793
Lokalizacja: polska
siem -podnies auto - zdejmij kola -wyreguluj odstep okladzin od bebnow ham - dzwignia hamukca recznego podciagaj do gory na 1 zabku musza kola juz lakko hamowac - jesli nie skroc ciut linki wspomnianymi srubami - jesli tylko jedno kolo nie hamuje to albo brak ci okladzin - lub linka padla -zardzewiala lub urwana -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 23:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8370
Lokalizacja: PL
Pomiedzy okladzinami na dole jest specjalna sruba do regulacji.Mozna to zrobic nie sciagajac tarczy przez otwor na srube od kola ale to dosc trudne.
Tu masz pokazane o co chodzi
Obrazek

_________________
Gold E36 compact M-pack
viewtopic.php?f=6&t=105432
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 06:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1793
Lokalizacja: polska
siem -trudne nie jest az tak bardzo - wystarczy plski srubokret i mala latareczka by sobie poswiecic do wnetrza -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL