BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] jak naciągnąć ręczny w e39 kombi???
PostNapisane: 10 września 2009, 14:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
witam , jak naciągnąć hamulec ręczny w e39 kombi a najlepiej tylko jedno koło prawe bo na lewe dobrze trzyma . :hyhy:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 15:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Sciągasz tą skórę z dzwigni hamulca ręcznego i tam są dwie linki ze śrubkami i to właśnie nimi naciągasz.

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 15:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: KĂŞtrzyn
Witam
Zakładając że masz dobre okładziny hamulcowe zacznij od podciągnięca liki hamulca recznego. Zdejmij osłone dzwigni hamulca recznego, znajdziesz tam dwie sroby z nakretkami i kontrą. Poluzuj najpierw kontre a wtedy druga sruba kręc w prawo, bedziesz widział ze gwint sruby wychodzi wyżej.
Wazne abys robił to na podnosniku, sprawdzaj co jakis czas czy przy opuszczonej dzwigni nie blokuje sie koło. jesli podciagajac reczny o np dwa zeby poczujesz juz opór na kole to prawdopodobnie wystarczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 22:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem -podnies auto - zdejmij kola -wyreguluj odstep okladzin od bebnow ham - dzwignia hamukca recznego podciagaj do gory na 1 zabku musza kola juz lakko hamowac - jesli nie skroc ciut linki wspomnianymi srubami - jesli tylko jedno kolo nie hamuje to albo brak ci okladzin - lub linka padla -zardzewiala lub urwana -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 23:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Pomiedzy okladzinami na dole jest specjalna sruba do regulacji.Mozna to zrobic nie sciagajac tarczy przez otwor na srube od kola ale to dosc trudne.
Tu masz pokazane o co chodzi
Obrazek

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 06:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem -trudne nie jest az tak bardzo - wystarczy plski srubokret i mala latareczka by sobie poswiecic do wnetrza -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL