BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 20:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wyrażne ocieranie w silniku 1,8TDS przy zwiekszaniu ob
PostNapisane: 11 września 2009, 11:41 
Witam. Od jakiegoś czasu przy zwiększaniu obrotów silnika zarówno na biegu jałowym , jak i podczas jazdy słyszalne jest wyraźne wzrastające ocieranie. Po zdjęciu paska z przodu silnika odgłos ocierania pozostaje bez zmian. Ostatnia diagnoza to prawdopodobnie pompa vacum, jednak nie na 100%. Samochód nie stracił mocy, nie spala oleju, nie wzrosło spalanie. Dodatkowo przy hamowaniu lekko drży kierownica, nie wiem czy ma to wszystko związek. Proszę o ewentualne porady. Dziękuje.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: wyrażne ocieranie w silniku 1,8TDS przy zwiekszaniu ob
PostNapisane: 11 września 2009, 14:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 104
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e36 318TDS
Kod silnika: M41
Nestor49 napisał(a):
Witam. Od jakiegoś czasu przy zwiększaniu obrotów silnika zarówno na biegu jałowym , jak i podczas jazdy słyszalne jest wyraźne wzrastające ocieranie. Po zdjęciu paska z przodu silnika odgłos ocierania pozostaje bez zmian. Ostatnia diagnoza to prawdopodobnie pompa vacum, jednak nie na 100%. Samochód nie stracił mocy, nie spala oleju, nie wzrosło spalanie. Dodatkowo przy hamowaniu lekko drży kierownica, nie wiem czy ma to wszystko związek. Proszę o ewentualne porady. Dziękuje.


A sprawdzales ŁAŃCUSZEK ROZRZĄDU??
Jak nie to wes odkrec korek oleju i wsac palca zaraz kolo korka masz lancuszek od strony pompy VACUM i sprawdz!! Rusz nim gora/ dol.... Moze to to....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 15:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Tak jak Jarek mówi, pierwsza sprawa to sprawdzić rozrząd.
I do tego czasu jeździć na lawecie. Znam przypadek gdzie TDS od czasu jak pojawiły się takie symptomy nie dojeździł tygodnia do rozebrania i sprawdzenia tylko powiedział !hasta la vista!.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL