Cytuj:
Porownanie z fabia to nie namiejscu ! A na powaznie jak sprawdzic ten łancuch 10 tys km temu mialem awarie pekly listwy slizgowe łancucha halas byl okropny musialem przejechac 30 km tak do polski by wjechac wymienili slizgi wraz listwa dociskowa bylo ok. ostatnio cos halasowac zaczyna przy napinaczu moge rozebrac dekiel ale jak prawidlowo zdiagnozowac luz tego lancucha moz ektos WIE ?????
U mnie jak ślizg pękł, to byłem zmuszony dla własnej pewności wymienić cały kompletny rozrzad... A napinacz to podstawa...
Powiem Ci ze i tak farta miałeś, u mnie skończyło sie to przeskoczeniem łańcuszka... Więcej nie trzeba pisać...
I skoro miałeś awarie pękniętego ślizgu, radziłbym czeciej olej wymieniać... Ja ostatnio po spuszczeniu oleju, miałem jeszcze miniaturowe części ślizgów...
No i radziłbym dokładnie zbadać sprawę rozrządu, bo takie uszkodzenia idą w parach... Czyli zębatki maga już być nie ciekawe... Skoro ślizg sie rozklekotał...