BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 16:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 13:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Witam .

A wiec problem polega na tym że , autko o godzinie 23 wczoraj chodziło normalnie odpalało itp jeździło , Dziś chcąc jechać do pracy autko dusiło się kontrolka smarowania wo gule się nie paliła . i auto po chili gasło , po chili próbowałem go odpalić i odpalał ale żeby nie gasł cały czas musiałem dodawać mu gazu i przez jakaś minute może 2 Strasznie kopciło jakby olej się palił i okropnie śmierdziało . i po tych około 2 min wszystko wróciło do normy . sprawdzałem olej i wszystko jest ok . Olej był wymieniany około 500 - 600 km temu . Martwi mnie to ze na korku od oleju po rozgrzaniu silnika był biały nalot z olejem . ale autko nie strzela nie pierdzi itp po prostu normalnie chodzi wody nie ubywa . Co to może być ? Z góry Dziękuję za odp . Autko to : BMW e36 2.0 24v bez va-nosa Benzyna .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mleko w silniku 2.0 Benzyna ! Pomocy
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 14:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 66
Moje BMW: e46 330dTA
Kod silnika: M57D30
Problem tkwi w zapchanej odmie lub/i odpowietrzaniu skrzyni korbowej. Pewnie jeszcze silnik jest odpalany na krótkie odcinki....normalne :]

_________________
... hominis est errare, insipientis in errore perseverare


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 14:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Nie silnik nie jest odpalany na krótkie odcinki . Na dzień robię około 130 km a czasami w 2 tygodnie robię 1600 km . silnik nie jest żyłowany . Mechanicy mówili mi ze kończy się uszczelka pod głowicą . ale chcę zaczerpnąć waszej rady . A jak to odpowietrzyć lub jak to wygląda i gdzie się znajduje ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 14:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 616
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
owen05 napisał(a):
Mechanicy mówili mi ze kończy się uszczelka pod głowicą

Możliwe.

Sprawdzałeś poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym?
Zacznij od tego...możliwe,że juz go tam nie ma albo pływają w nim tłuste plamy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 14:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Tak sprawdzałem Napisałem powyżej Wszystko jest Ok plam niema Woda w zbiorniczku jest tak jak ma być . Może ktoś podpowie gdzie znajduje się ta odma ? i Jak się sprawdza jej poprawność działania ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 00:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
A wiec pogrzebałem troszkę w silniku , starałem się odnieść do tego co kolega napisał na temat odmy i znalazłem upust ciśnienia tak mi się wydaje ( wąż zakończony plastikowym upustem ale powietrza albo ciśnienia ) od domy .., Autko odpala normalnie jak narzazie :) Dodam ze nalot Biały na korku od wlewu oleju Zniknął gdy pojeździłem dłużej autkiem . W płynie od chłodzenia Nie ubywa wody i niema plam Oleju sprawdzałem 100 razy :) Ale mam Pytanko ? od czego smarowanie mogło nie działać ? Ja myślę nad :
-Słaby Akumulator był
-Pompa oleju ? ( Chodź nie wiem jak to sprawdzić )
-Pierścień w np tłokach się zużył po czym zacięły się Tłoki a po chwili puściły te Pierścienie ? Czy jest taka możliwość ?

I chciałem się was zapytać Gdzie mógłbym sprawdzić poprawność ciśnienia W cylindrach ? W okolicach (Jaworzna,Śląsk) ?

I czy na komputerze wykryje konkretne usterki ?
Mam zamiar jutro .. tzn dziś już :) kupić nową odmę i odpowietrznik tej skrzyni korbowej i jak myślicie czy to coś da ? może ma ktoś coś na myśli od czego mogło się tak dziać ?

Jak najlepiej sprawdzić czy głowica nie zaczyna pękać ? Lub czy uszczelka głowicy nie jest uszkodzona ? ( Nie idąc w koszty )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 01:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Dodam Jeszcze że Gdy silnik jest rozgrzany do optymalnej temp , gdy odkręcę korek wlewu oleju niema tam ani śladu oleju nie chlapie nawet gdy dodaje gazu przy otwartym korku . tak jakby było zero oleju . a oleju mam jakieś 6-7 mm poniżej Maximum . a gdy jadę słychać świsty z silnika gdy chce go wkręcić na obroty od około 2-2,5 do 5 tyś. obrotów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 22:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e36
Kod silnika: M40B18
Podłacze sie tez do tematu i zapytam. Gdzie znajduje sie ta odma i odpowietrzenie?? Mam podobny obiaw jak kolega(osad na korku) tyle ze moj silnik to 1.8 m40. Z gory mowie ze to nie uszczelka po glowica nie dawno dalem nowa uszczelke gdy robilem maly remont glowicy(popychacze, dzwigienki, podkladki na zawory + uszczelniacze zaworowe)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 23:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem - to ze miales bialy nalot na korku jest prawie normalne zima lecz raczej nie powinno miec miejsca- odme wymien jesli dawno tego nie czyniles -olej 6-7 mm ponizej maksimum-to powazny blad -czy jak zmieniasz olej producent zaleca ci zamiast prawidlowych 6.5 litra lac 5,5 ? a owe 6,5 jest wlasnie na maksa-cisnienie oleju mozesz spawdzic w warsztacie gdzie dysponuja odp sprzetem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 23:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
owen05 napisał(a):
A wiec pogrzebałem troszkę w silniku , starałem się odnieść do tego co kolega napisał na temat odmy i znalazłem upust ciśnienia tak mi się wydaje ( wąż zakończony plastikowym upustem ale powietrza albo ciśnienia ) od domy .., Autko odpala normalnie jak narzazie :) Dodam ze nalot Biały na korku od wlewu oleju Zniknął gdy pojeździłem dłużej autkiem . W płynie od chłodzenia Nie ubywa wody i niema plam Oleju sprawdzałem 100 razy :) Ale mam Pytanko ? od czego smarowanie mogło nie działać ? Ja myślę nad :
-Słaby Akumulator był
-Pompa oleju ? ( Chodź nie wiem jak to sprawdzić )
-Pierścień w np tłokach się zużył po czym zacięły się Tłoki a po chwili puściły te Pierścienie ? Czy jest taka możliwość ?

I chciałem się was zapytać Gdzie mógłbym sprawdzić poprawność ciśnienia W cylindrach ? W okolicach (Jaworzna,Śląsk) ?

I czy na komputerze wykryje konkretne usterki ?
Mam zamiar jutro .. tzn dziś już :) kupić nową odmę i odpowietrznik tej skrzyni korbowej i jak myślicie czy to coś da ? może ma ktoś coś na myśli od czego mogło się tak dziać ?

Jak najlepiej sprawdzić czy głowica nie zaczyna pękać ? Lub czy uszczelka głowicy nie jest uszkodzona ? ( Nie idąc w koszty )

siem odma jest wlasnie owym odpowietrzeniem skrzyni korbowej - natomiast jak glowica peka sa inne objawy - pierscienie sie nie zakleszczaja i nie wracaja same ot tak sobie -z owego zakleszczenia -pojezdzij poobserwuj i dzialaj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 09:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Teraz próbuje coś zaobserwować a nie mogę za bardzo bo silnik pracuje niby normalnie , ale zaczyna coraz bardziej świszczeć silnik przy większych obrotach od ok 3000 obr/min . Olej Zawsze był lany tak jak mówili mechanicy czyli ,, żeby nie lać do samego poziomu MAX bo szkodzi to silniku itp , na tym akurat się nie znam czy to prawda czy nie , co do Odmy :
Nigdy nie wymieniałem odmy (Bo nawet nie wiedziałem ze coś takiego trzeba robić )Jak i nie czyściłem jej odkąd mam autko czyli autko mam już 3 lata i ma przejechane 269 tyś
Nie wiem czy może coś mieć wspólnego jakiś filtr węgla stałego ale też w życiu go nie wymieniałem .

Co do autka to tak jak mowie teraz odpala normalnie ale są świsty dobrze słyszalne , silnik wydmuchuje dużo białego dymu . płyn chłodzenia nie ucieka mam tyle ile miałem , Ale jeśli dobrze wczoraj wieczorem patrzałem to Na bagnecie po rozgrzaniu silnika i odczekaniu aż olej spłynie pokazywało mi równiutko minimum oleju a 2 dni wcześniej kiedy miałem problem z odpaleniem jak sprawdziłem miałem właśnie od 4-6 mm poniżej Maximum na Bagnecie Od oleju , i nawet Gdybym ten olej gubił to pod autem niema nawet drobniuśkiej plamy oleju na ziemi itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 09:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Co do tych tłoków to Chodzi oto czy jest możliwość blokowania się tłoków przez zużyte pierścienie ? np. tłok zacina się w pozycji GMP Przez pierścień który już na swój sposób trze o kadłub cylindra i w pewnym momencie tłok zostaje zablokowany , paliwo jest podawane samochód strzela wali dymem od palącego się oleju aż w końcu tłok uwalnia się a pierścień wchodzi na swoje miejsce . czytałem kiedyś dużo na ten temat więc też tak sobie gdybam ... , bo jeśli nie ta odma to już 100 myśli przechodzi mi przemyśl przez co tak się dzieje A za naprawę jak najbardziej będę brał się sam w garażu a nie wiem od czego zacząć co kupić itp Ponieważ nie stać mnie już na kolejne wydatki kiedy włożyłem w samochód ponad 1000 zł na początku tego miesiąca .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Jeśli mógłby jeszcze ktoś pomoc

Rozkręciłem cały dolot powietrza Aż do Przepustnicy przy kolektorze ssącym czyli Prze-pływkę filtr powietrza itp Odpowietrznik skrzyni korbowej itp :) I całą masę węży od tych urządzeń :) Niby Poprawa jest jakaś odczuwalna . Ale mam parę pytanek , wiec :

Czy przewód od przełącznika Skrzyni korbowej (Odpowietrznik) ma iść bezpośrednio do Gumy za Przepływomierzem ? <- Pytam o to ponieważ Na real.oem.com po wpisaniu końcówki VIN Przewód ma iść do regulatora jakiegoś a ummie nic takiego niema tylko odraz jest zwykły wąż prowadzący do gumy za przepływomierzem ? ( Chodzi o gumę która łączy Przepływomierz Z Przepustnicą kolektorów ssących )

Do czego służy chyba ( czujnik ) w obudowie filtra powietrza do którego doprowadzone są 2 węże ?
Czy w zaworze Przepustnicy od kolektorów ssących Powinien być olej ? ( Gdy rozkręciłem wszystko i patrzałem do środka zaworu był tam olej i gdy zawór otworzyłem dźwigienką od pedału gazu Widziałem że w środku też znajduje się olej .

Wydaje mi się że olej dostaje się tam poprzez odpowietrznik skrzyni korbowej ... czy jest to normalne ? ( chodzi o odpowietrznik skrzyni Korb opisanej powyżej (część cytatu "Czy przewód od przełącznika Skrzyni" ))
Czy ktoś wie gdzie znajduje się Separator oleju ? Nigdzie nie mogę go znaleźć .
Czy normalne zima jest to Aby ślinik wydmuchiwał dużą ilość dymu białego ? na biegu jałowym Robi ogromne smugi i po przy gazówkach . ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 22 stycznia 2010, 00:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
A wiec usterka naprawiona :)
Przyczyna :
- Filierek oleju zły ( Był wymieniany wraz z olejem odrazu Lecz to była jakaś Podróba :| (Kupiłem oryginał No i Hula :)
-Wąż odpowietrzania Skrzyni korbowej ( był zajebany Syfem :) Poza tym gdy odsysał to wraz z resztkami oleju .. Które dostawały się przez przepustnice i kolektory ssące Do spalania jak i również zasyfiły Takie urządzenie jak Regulator biegu jałowego ( Format T) -> Tak to się chyba nazywa , Trzeba było go wymienić :) Dlatego takie przyczyny były teraz jest ok :) 4 Godzinki konkretnej roboty I Hula jak Nowe dodam że byłem Na sprawdzeniu ciśnienia na tłokach i nie wiem czy to dobrze ale : Licząc od grIla : 1 cylinder - 13 , 2 cylinder - 13 , 3 cylinder - 12,5 , 4 cylinder - 13 , 5 Cylinder - 13 , 6 Cylinder - 12,5 ...


Jeśli ktoś może niech poda ile CIŚNIENIA Powinno być prawidłowo Lub w przybliżeniu od nowości i np po przebiegu 270 tyś km ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 22 stycznia 2010, 11:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 cabrio
Troche odbiegne od tematu ale ma do Ciebie pytanie.
Przy odpalonym silniku jak odkrecasz korek wlewu oleju to czuc jak silnik faluje obrotami???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 22 stycznia 2010, 11:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 161
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
u mnie przy przebiegu ok 272 tys. ciśnienie na cylindrach jest ok 12 nie pamiętam dokładnie bo mierzyłem w grudniu .Do Vanos111 z tego co wiem to chyba normalny objaw po zdjęci korka od oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 22 stycznia 2010, 12:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 cabrio
No wlanie niby normalny jest ale w M52 bo jest inne rozwiaznaie odmy.
Ja mam M50 i po odkreceniu nie czuc zadnej roznicy wiec,pytam owen05 ,bo pisze,ze ma wszystko wyczyszczone,przejrzane i jesli u niego po odkreceniu co sie dzieje z obrotami po dokreceniu korka wlewu to bede musial dzialac z moim silnikiem/odma.

Na innych forach czytalem,ze w M50 zdrowym objawem jest po odkreceniu korka niezmienna praca silnika a w M52 po odk.korka falujace obroty.
Ogolnie to sa rozne opinie,wiec nie wiem czy u mnie jest ok,czy czas sie wziązc za robote


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 22 stycznia 2010, 22:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Vanos111 Tak nic się nie dzieje , i powiem tak Czasami ludzie się mylą są opinie takie i takie . ja teraz uważam że silnik m50 Nie niema prawa kuleć po odkręceniu korka . Dlaczego ? Bo w m52b odpowietrznik skrzyni korbowej jest podłączony albo do regulatora ciśnienia albo odrazu do domu to są niby takie same 2 rzeczy i dlatego tam objawem zdrowego silnika jest kulenie lub gaśniecie silnika a w m50 rozwiązano to odsysanie zwykłym wężem podłączonym odrazu do gumy przed przepustnica dlatego po odkręceniu korka to powietrze i tak jest zasysane do przepustnicy i spalane jako świeże powietrze :) i dlatego kuleć nie będzie , Ale jeśli tak bardzo chcesz to sprawdzić to znajdź wężyk zakończony takim plastikiem jakby zaworkiem :) Znajduje się on w komorze silnika po prawej stronie ( patrząc od przodu samochodu i tając wprost grilla :) po naciśnięciu go silnik powinien zacząć kuleć jeśli tak to jest ok :) a jeśli nic się wtedy dziać nie będzie to coś jest nie tak bo właśnie ten wężyk doprowadza lewe powietrze do cylindrów i tylko po jego naciśnięciu będzie kulał :) Ale radził bym przeczyść sobie ten wężyk od skrzyni korbowej i ten 2 nieco mniejszy które idzie pod kolektory ssące Bo ja miałem je zajebany Resztkami oleju :) Odraz czuć poprawę :) Niewielką ale naprawdę da się to usłyszeć po pracy silnika i po jeździe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 1 lutego 2010, 00:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
mam pytanko do Owen05 . wszystko fajnie ladnie i pieknie i ciesze sie ze ci juz autko hula jak powinno tylko chcialem zrobic to samo u siebie ...mam juz bumke 2 lata 320i M50 i tez nigdy nie zmienialem lub nie czyscilem odmy itp rzeczy , nie zuwazylem u mnie ''mleka'' pod korkiem wlewu oleju silnikowego filter oleju dobry (bodajze OM522 moge sie pomylic bo juz nie pamietam ) stan oleju ok plyn chlodzacy w normie i auto jezdzi jak jezdzilo zadnych niepokojacych objawow ale chce sprawdzic owa odme .. i moje pytanie brzmi gdzie ona jest???? :zdziwko: fajnie opisales ale szkoda ze fot nie porobiles bylo by o niebo lepiej ,, jedno co zauwazylem to od jakiegos czasu w przewodzie ktory wchodzi do gumy przeplywomierza (sa tam dwa) to na jednim z nich robi sie osad oleju i to calkiem spory, jest tam kilka przewodow ponizej ktore sa zalane nieco olejem i mysle ze to wina wlasnie tej odmy ... jak sie myle to sprostujecie ..moze ktos ma link ze zdjeciami co i jak to wyglada . z gory dzieki :padam:

Pozdrawiam fanow niezniszczalnej marki

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Mleko w silniku 320i
PostNapisane: 2 lutego 2010, 13:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Dokładnie tak :) są tam 2 węże podpięte do tej gumy jeden jak pamiętam idzie do Regulacji biegu jałowego forma T a drugi właśnie wprost do skrzyni korbowej i od niego te 1 mały wężyk i właśnie te 2 węże przeczyść sobie i zrób ze 100 km jeśli dalej będzie wyrzucać olej to być może można przypuszczać ze pierścienie olejowe są zużyte i wyrzuca ci olej przez skrzynie korbową do odmy :) ale to tylko przypuszczenie . Odma znajduje się przy kolektorach ssących jest podłączona do Skrzyni korbowej ( Pokrywa zaworów itp) jest na widoku Patrząc od grilla i stojąc na wprost silnika znajduje się ona na początku kolektorów ssących widać doskonale wąż wychodzący od tej skrzyni i to jest właśnie on :) Podaje link :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL