BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] Akumulatorki na płytce drukowanej licznika
PostNapisane: 8 marca 2007, 17:30 
Czy miał ktoś może kiedyś problem z kasowaniem oilservice i inspection, bo ja do tej pory nie, ale od paru tygodni świecą mi się po wyłączeniu stacyjki dwie diody (czerwona i żółta) Jak się z tym uporać? Słyszałem, że trzeba wymienić akumulatorki pod licznikiem, co wiecie na ten temat? Pomocy!!! :zalamany:


Ostatnio edytowano 8 marca 2007, 22:02 przez Sonny Crackett, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2007, 20:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Rokitki
Ja wymieniałem u siebie. Teraz jest O.K. Kupiłem najzwyklejsze akumulatorki w promocji w hipermarkecie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2007, 20:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Sonny Crackett napisał(a):
Czy miał ktoś może kiedyś problem z kasowaniem oilservice i inspection, bo ja do tej pory nie, ale od paru tygodni świecą mi się po wyłączeniu stacyjki dwie diody (czerwona i żółta) Jak się z tym uporać? Słyszałem, że trzeba wymienić akumulatorki pod licznikiem, co wiecie na ten temat? Pomocy!!!

TO JESZCZE ZALEŻY CO MASZ NA MYŚLI PISZĄĆ ' PROBLEM'
Jeśli niewiesz jak skasować, bo nigdy tego nie robiłeś to poszukaj na forum bo gdzieś było, a z głowy ci mogę wytrzepać tylko to ,ze w nowszych modelach pin nr7 trzeba połączyć z masą na kilkanaście sekund.
Natomiast jeśli umiesz kasować, ale coś jest nie tak i się nie da skasować to ten temat też był poruszany.
Niewiem co masz za auto bo w opisie masz tylko 324 i nic z tego nie wiadomo , więc to uzupełnij.
Jeśli masz starszy model z licznikami analogowymi to jeśli nic nie daje kasowanie oil inspekcji lub po kilku dniach znowu świeci wtedy na bank akumulatorki trzeba wymienić ( wiem bo już to przerabiałem)
A jeśli masz wyświetlacz to sprawa jest bardziej skomplikowana bo podobno nie ma tam akumulatorków, piszę podobno bo jeszcze nie miałem z tym problemu więc niewiem ale gdzies czytałem że nie ma akumulatorków.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Akumulatorki
PostNapisane: 9 marca 2007, 07:51 
Dzięki za rady, tak więc trzeba kupić akumulatorki bo kasować umiem ale to i tak nic nie daje. Pozdro :|


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL