Witam wszystkich. Od dawna się zbierałem żeby napisać tego posta. Szukałem rozwiązania mojego problemu wiele razy ale nie znalazłem nic przydatnego. Sam próbowałem go rozwiązać ale nie dałem rady. A więc do rzeczy. W zeszłym roku został zrobiony swap z m50 na m52. Silnik poszedł z automata. Tylko została założono mu manualną skrzynie. Problemem są obroty, które na biegu jałowym są na poziomie 1000 obrotów. Problem zaczął mnie w końcu denerwować więc chciałem się go pozbyć Na początku zabrałem się za kolektor, gdyż myślałem że to jego wina. Wymieniłem uszczelki, węże oraz podciśnienia. Uszczelniłem krokowca, którego podmieniałem też z 3 innymi. Czyściłem przepustnicę oraz ją regulowałem. Pomysły mi się skończyły. Może miał ktoś taki problem u siebie i sobie jakoś z tym poradził Albo może ma ktoś jakiś pomysł.
_________________ [you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
|