Cytuj:
I podczas przyspieszania jest odczuwalny lekiki spadek mocy prosze o pomoc.
Jeżeli podczas przyspieszania jest odczuwalny znaczny spadek mocy, a przepływka jest sprawna to niewykluczone, że dostaje za małe ciśnienie powietrza do kolektora ssącego. Zależne to jest jeszcze od momentu ukazania się dolegliwości: z okresu sprzed wymiany turbiny, czy już po jej wymianie. Może przyczyna tkwi w wyregulowaniu turbiny - to była nowa turbina, czy używana?
W silnikach diesla opartego na tym systemie wtrysku częstym problemem jest czujnik iglicowy na trzecim wtrysku - opis kodu NEEDLE SENSOR, ale to przy całkowitym uszkodzeniu tego czujnika lub obwodu z nim, natomiast bywa też i tak, że obwód ten nie jest zerwany w żaden sposób, a mimo wszystko czujnik i tak nie wysyła informacji do sterownika o początku wtrysku - opis kodu COMMENCEMENT OF DELIVERY SENSOR.
W jednym jak i w drugim przypadku sterownik nie wie nic o początku wtrysku paliwa i to może odbijać się na ustaleniu przez sterownik początku wtrysku paliwa podczas uruchamiania (konieczność ustalenia przyśpieszonego kąta wtrysku) oraz podczas jazdy (gwałtowne przyśpieszanie, gdzie kąt wtrysku jest bardzo istotny)
Jednym słowem sterownik na chwilę obecną głupieje i nie jest w stanie wyskalować właściwy kąt wtrysku w danym momencie, co kończyć się może problemami z odpalaniem, spadkiem mocy, kopceniem.