BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 2 września 2014, 02:48


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Komputer pokładowy
PostNapisane: 3 czerwca 2006, 13:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 830
Lokalizacja: warszawa
mam pytanie !
do czego służy przycisk CHECK bo po jego wciśnięciu nic się nie wyświetla poza paskiem przez cały wyświetlacz. Rozumiem że pokazuje błędy ale dla czego u mnie nie pokazuje tylko wyświetla na całości pasek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2006, 00:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 21
Lokalizacja: UK
ja tez nie wiem ale mam to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2006, 01:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Przycisk Check służy do wywołania i ponownego wyświetlenia ewentualnego błędu.Skoro u Was po naciśnięciu tego przycisku nic się nie wyświetla ,widocznie wszystko jest w porządku.Gdyby było inaczej to po naciśnięciu przycisku Check pokazałby się odpowiedni komunikat o błedzie.

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2006, 07:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Byćmoże wszystko jest w porządku ale obaj, podobnie jak ja, macie wersję komputera bez check control. Objawia się to właśnie tym, że po wciśnięciu przycisku "CHECK" nie wyświetla się żaden komunikat, tylko pasek. Jest to bardziej test wyświetlacza, bo widać wszystkie możliwe piksele.
Check control to jest cała osobna instalacja z czujnikami i odpowiednim modułem i nie każdy OBC go ma. Jest kilka rodzajów komputera pokładowego, z których tylko ta najbogatsza wersja z dwoma rzędami przycisków jest tak naprawdę komputerem pokładowym i w niej zawsze jest przycisk "check", chociaż nie zawsze jest ta funkcja.
Są natomiast same "komputery" check, plus np. temperatura, godzina i data.
Wszystko pięknie jest opisane w instrukcji obsługi i jeśli ktoś chce poznać dokładnie co ma w OBC, to polecam, jest tam tego bardzo dużo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2006, 13:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 21
Lokalizacja: UK
kowal napisał(a):
Jest kilka rodzajów komputera pokładowego, z których tylko ta najbogatsza wersja z dwoma rzędami przycisków jest tak naprawdę komputerem pokładowym i w niej zawsze jest przycisk "check", chociaż nie zawsze jest ta funkcja.

Mam najbogatsza wersje z dwoma rzedami przyciskow, ale nie wiem czy "check" dziala.
Jak to mozna sprawdzic ??
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2006, 14:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Jesli nie masz funkcji "check control" to po naciśnięciu przycisku "CHECK" wyświetli ci się wspomniany pasek.
Jeśli masz tą funkcję, to po naciśnięciu "CHECK" wyskakuje ci komunikat "check control OK" jeśli nie masz usterek lub komunikat o usterce.
Dodatkowo jesli masz funkcję check control zaświeca ci się na zegarach kontrolka "check" i gaśnie po naciśnięciu przycisku "check" lub po paru sekundach po zapaleniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2006, 15:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 21
Lokalizacja: UK
No to nie mam "check control". :( Wyswietla sie tylko pasek.Dzieki Wielkie Kowal za informacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2006, 13:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 879
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46M3+E36M54
Kod silnika: S54 + M54
można też np wyjąć jedną z żarówek w lampach (przód/tył). jeśli wyświetli błąd to check control działa prawidłowo.

_________________
www.bmwteile.net - części do BMW M3: E36 i E46 oraz M5 E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2006, 10:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 76
Lokalizacja: Olsztyn
mam e36 z 93 roku bez komputera i jak moge sprawdzić czy działa check bo wyjecie żarówki nic nie daje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2006, 10:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Musisz mieć conajmniej jedną z podstawowych wersji kompa bo musi być jakikolwiek wyświetlacz aby check mógł wyświetlić komunikat a poza tym na tym komputerku musi być przycisk CHECK. Jeśli masz funkcję aktywną to po naciśnięciu wyskoczy CHECK CONTROL OK tak jak masz to wyżej opisane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2006, 14:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 520d
Mam e30 320i z 87 i zapalila mi sie kontrolka motor ol w panelu check co sie moglo stac
i jak ja moge "zgasic"?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: check
PostNapisane: 28 listopada 2006, 18:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 76
Lokalizacja: Olsztyn
nie mam zadnego komputera tylko to co na desce.co jest oil service i ta cala reszta.i nie mam zadnego przycisku check albo nie wiem ze mam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2006, 17:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 249
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b30 i n42b20
jezeli w e36 po nacisnieciu chec pojawiaja ci sie kwadraty to znaczy ze masz ktos pogrzebal w kompie i go przestawil, kiedys sam sie bawilem i tak samo sobie po przestawialem. normalnie wyswietla sie komunikat check control ok. moze sprobuje sobie przypomniec jak to sie ustawialo i ci napisze albo dopiero zerkne w samochodzie jak powinno byc ustawione i wtedy sie odezwe

_________________
moje byłe i obecne:
http://tony.h.dkonto.pl/

320i
viewtopic.php?f=6&t=116464
318i
viewtopic.php?f=6&t=127824&p=1620860#p1620860


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2006, 17:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 249
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b30 i n42b20
juz troche sobie przypomnialem, jezeli wiesz jak sie odblokowuje kompa to wchodzisz w test 11 i tam musiesz zobaczyc co masz ustawione masz dwa ustawienia
EINHEIT 1 i 2
ja pomotalem na EINHEIT 1 tam powinno byc ustawione 08 ale masz tam jeszcze wiele innych mozliwosci....
spisze jakie mam u siebie ustawienia i wrzuce

_________________
moje byłe i obecne:
http://tony.h.dkonto.pl/

320i
viewtopic.php?f=6&t=116464
318i
viewtopic.php?f=6&t=127824&p=1620860#p1620860


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2006, 18:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 76
Lokalizacja: Olsztyn
no wporzadku tyko gdzie jest przycisk check bo ja mam tyko od jeden co sie kasuje km. i test komputera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2006, 18:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 879
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46M3+E36M54
Kod silnika: S54 + M54
phdream napisał(a):
no wporzadku tyko gdzie jest przycisk check bo ja mam tyko od jeden co sie kasuje km. i test komputera.


odpowiedz już sie tu pojawiła...

kowal napisał(a):
Musisz mieć conajmniej jedną z podstawowych wersji kompa bo musi być jakikolwiek wyświetlacz aby check mógł wyświetlić komunikat a poza tym na tym komputerku musi być przycisk CHECK. Jeśli masz funkcję aktywną to po naciśnięciu wyskoczy CHECK CONTROL OK tak jak masz to wyżej opisane.


nie masz komputera = nie masz check control.

_________________
www.bmwteile.net - części do BMW M3: E36 i E46 oraz M5 E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2006, 22:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Nazarko napisał(a):
Mam e30 320i z 87 i zapalila mi sie kontrolka motor ol w panelu check co sie moglo stac
i jak ja moge "zgasic"?


wlej olej do silnika... ( motor - silnik, ol - olej)

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2006, 00:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Polska
Witam wszystkich posiadam BMW E30 z 88roku. I mam takie pytanko czy panel znajdujący się koło szyberdachu to jest komputer pokładowy??? Są tam kontrolki i przycisk CHECK ale żadnego wyświetlacza nie ma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2006, 23:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Witam, tak to jest komputer pokładowy, w kazdej E30 wystepowal taki.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2006, 01:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7317
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Jaro08 napisał(a):
Dzięki wielkie za odpowiedz. Dopiero się uczę :D :D :D


musiałem usunąć post , ale przeniosłem wypowiedź Jaro08

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL