BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 02:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zduszanie silnika.
PostNapisane: 28 listopada 2007, 10:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Olsztyn
Witam zakładałem już post na ten temat ale niestety zainteresowanie było nikłe :/ . Chodzi o to że od niedawna zaczęły mi się problemy z samochodem. Mianowice wzrosło spalanie (chociaż nie wiem czy to nie wina benzyny tankuje zawsze na bp, teraz zatankowałem shella vpower żeby sprawdzić czy będzie różnica) Co najważniejsze samochód jakby delikatnie faluje na obrotach problem pojawia się gdy nieumyślnie uda mi się go zdusić przy ruszaniu :P po zduszeniu odpalam samochód i on zaczyna strasznie falować na obrotach tzn spada z tysiąca nawet do 200-300 obrotów czasami nawet gaśnie gdy np już ruszę i puszczę gaz jadąc na dwójce i obroty spadną do ok 1000 to zaczyna szarpać. Gdy troszkę pojeżdżę to sytuacja się stabilizuje. Aha i wydaje mi się że samochód zbyt łatwo jest zdusić tzn nawet trzymając go na 1500-2000 przy ruszaniu gdy puszczam sprzęgło to wskazóweczka potrafi zjechać poniżej 1000 :/ mam e 36 1,8 94 rocznik. Spalanie przy normalnej jeździe po mieście do 3000 obrotów mam na poziomie 15-16 litrów :( Proszę o pomoc fachowców


Ostatnio edytowano 29 listopada 2007, 11:29 przez lipek22, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 16:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
jesli chodzi o paliwo to jest to mozliwe fakt autentyczny znajomy zalał verve do opla astry i silnik zaczoł przerywac i szwankowac po zmianie paliwa wszystko wróciło do normy,a poza tym jakośc paliwa jest tragiczna . jesli chodzi o zduszenie silnika na gazie i póżniejsze problemy to ja też tak mam tylko po kilku kilometrach sprawa wraca do normy jak komp to sobie wszystko poukłada w swojej łepetynie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 10:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Olsztyn
Ehhh widzę że spalanie na shell vpower dużo się nie różnie więc to będzie raczej coś z przepływomierzem lub sondą lambda, ewentualnie wtrysk czy mógłby się ktoś wypowiedzieć co sprawdzić i jak tzn czy jest jakiś sposób żebym sam to sprawdził ?

[ Dodano: 5 Grudzień 2007, 15:20 ]
Hurra znalazłem dzisiaj problem w sumie całkiem przypadkowo otóż mam dziurawą gumę od przepływomierza do silnika i to nieźle dziurawą teraz czeka mnie tylko prosta wymiana mam nadzieję że to rozwiąże mój problem spalania :) Możecie polecić gdzie kupić tanio taką gumę bo nawet na allegro kosztuje ona 110 złotych :/ mam silnik 1,8 m43 więc dość słono za kawałek gumy :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 22:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Nowa SĂłl Lubuskie
Ja mam identyczny problem !! pali 15/100 po odpaleniu faluje a jak podociskam mu troszke gazem przerywanie mu ustaje i jest okej az do zgaszenia silnika i ponownego odpalenia, ostatnio zaczal mi mulic w czasie normalnej jazdy i wtedy tez dostal mocnych wibracji i nierowno pracowal ale ustalo po chwili i sie nie powtarza. Sprawdze sobie jutro szczelnosc przewodow. Jak na moj gust lepiej wydac te 110zl niz wlozyc to w paliwo niepotrzebnie :) Do bani bo jesli sie okaze ze u mnie to tez wina jakiejs dziury w przewodzie to niepotrzebnie zamowilem nowe swiece i kable heh ;p

_________________
KiedyÂś e34 520i, potem audi a4 (ale sie nawrĂłciÂłem po miesiÂącu), e36 cabrio, e39 523, Dodge Charger 2.7 2007 i...

**** 1998 BMW E38 728i****


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 23:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Olsztyn
Daj znać czy problem tkwił w przewodach jak sprawdzisz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 07:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
lipek22 napisał(a):
kupić tanio taką gumę bo nawet na allegro kosztuje ona 110 złotych


uważaj na ceny z allegro bo do mojego silnika na allegro używana kosztuje np. 59zł a w ASO nowa 50 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 12:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
Odrazu jak przczytalem mialem pisac byscie sprawdzili rure od przeplywomierza ;) objawy dziurawej rury u mnie - auto na 1 biegu przy szybkim ruszaniu strzelalo kangura w zakresie pewnych obrotow bylo zduszenie i nagly przyplyw mocy dzialo sie to najczesniej na 1 biegu . Przyczyna normalnej jazdy przy wysokich obrotach = szarpanie brak mocy gasniecie silnika jesli nie wcisnolem pedala na max = sonda lambda .

odlaczylem sonde lambda (banal odkrecamy zlacze czasem troche sie zapieka jak dlugo nie odkrecane) i wylalem z tamtad wode i auto normalnie juz dziala tak wiec 1 co to bym sprawdzil szczelnosc przewodow i czy w stykach sondy nie ma wilgoci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Olsztyn
Ja już wymieniłem uszczeleczkę, w sumie zmiany jakiejś dużej nie widać, zobaczymy jak spalanie zrobię setkę i zdam relację do Masters: ceny sprawdziłem aso u nas w Olsztynie nie ma a w serwisie foty chcieli 135 nie wiem czemu ale do mojego modelu jest to akurat najdroższe :/ koszt produkcji tego gó.... wynosi pewnie z 10 złotych :P. Aha i jeszcze pytanko w którym miejscu mam się doszukiwać tego złącza sondy lambda żeby ją odkręcić i sprawdzić czy nie ma wody czy coś ??? A co do spalania to niestety ale jest jeszcze jedna możliwość która też jest bardzo podobna "lipne paliwo" spróbujcie zatankować jakąś werwę, bądź shell v-power mi spadło spalanie na shell o ponad litr więc koszty się redukują a samochód jeździ całkiem inaczej :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 07:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: tarnobrzeg
a sprawdzal ktos sonde lambda? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL