BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 24 lipca 2014, 23:59


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 530d Paliwo w oleju
PostNapisane: 14 maja 2008, 18:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 10
Lokalizacja: Luxembourg
Moje BMW: e61/535d,e46/320d
Witam
właśnie kupiłem BMW 530d ,2002rok z uszkodzonym silnikiem.
Uszkodzenie polega na tym ze pompa cały czas nabija paliwo ktore idzie do oleju.
wymieniłem olej-a raczej to co znajdowało sie w silniku (ponad 20L oleju z ropą) i wtryski,po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa zaczyna nabijac paliwo-niby normalne-ale po nabiciu cisnienia powinna sie wyłączyc a ona bije paliwo cały czas.Po chwili na bagnecie od kontroli stanu oleju miałem poziom jakieś 6cm ponad maksimum.Oczywiście całe paliwo ponownie poszło w olej.
Czy ktoś moze ma pojęcie jaka jest przyczyna?

Cytuj:
E39 530d Paliwo w Oleju


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw

_________________
Grand-DuchĂŠ de Luxembourg


Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 22:59 przez prott3, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 20:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 71
Lokalizacja: KamieĂą Pom
wydaje mi sie ze walniety moze byc jakis czujnik cisnienia ktory odpowiada za prace pompy, ewentualnie zerwane kable do niego. przyszlo mi do glowy tez ze uszkodzony jest wtryskiwacz ktory leje. jak odpalisz auto to sprawdz czy nie dmucha przez korek od oleju (tak dla sprawdzenia czy pierscienie sa cale) chociaz z tego co piszez oleju przybywa przy nie zapalonym silniku i moze lepiej go nie odpalaj bo na tym (oleju) :hyhy: mozesz szybko go zajezdzic.

_________________
Tylko V8 jest slusznym wyjsciem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 20:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 10
Lokalizacja: Luxembourg
Moje BMW: e61/535d,e46/320d
wtryski juz wymienione a i te "stare" sprawdzone wiec wtryski odpadają,myślałem że to zawór (z tego co wiem są 2) a że posiadam E46 też z silnikiem 3.0d mam zamiar to jutro sprawdzic ;)
tylko czy to będzie to :zdziwko:

_________________
Grand-DuchĂŠ de Luxembourg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2008, 07:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 10
Lokalizacja: Luxembourg
Moje BMW: e61/535d,e46/320d
Up.

_________________
Grand-DuchĂŠ de Luxembourg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2008, 08:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 26
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
a moze dziura w tłoku? ciekawy temat tez chetnie poczytam chociaz nie mam 3,0d;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 12:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
prott3, czy udało się ustalić przyczynę tego nabijania ropy w olej, bo mam chyba podobny problem. pozdrawiam, brejdzio.

_________________
igi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 16:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: ÂŻagaĂą
Witajcie. Ja z swojego doświadczenia wnioskóję i jestem pewien że jest to wina pompy wysokiego ciśnienia. Ona jest napędzana mechanicznie i jest połączona z rozrządem a on jest smarowany olejem. Pompa taka ma uszczelniacz. Jeżeli go wydmuchało lub jest nieszczelny to paliwo idzie w olej.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL