BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 30 września 2014, 14:49


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330d Silnik - traci moc
PostNapisane: 30 czerwca 2008, 21:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 5
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
Witam wszystkich forumowiczów, mam problem ze swoją 330d. Mianowicie na niedogrzanym silniku auto sprawuje się idealnie.
Lecz gdy uzyska właściwą temperaturę traci moc w dolnym zakresie obrotów (1000-1700).
Powiedzmy jadę na 2 biegu (1200obr), wciskam pedał gazu a tu prawie nic się nie dzieje. Bardzo powoli dochodzi do 1600-1700obr i jakby ktoś mnie "z tyłu kopnął". W tym momencie autko puszcza czarną chmurę z rury i pięknie odjeżdża.
Problem uwidoczniony jest również podczas zmiany biegu np z 3 na 4. Na 3 rozpędzam do 4000obr następnie włączam 4 i zamiast od razu ciągnąć "zastanawia się" przez jakieś 2-3 sekundy, puszcza chmurkę i odjeżdża.
Sprawdziłem wszystkie podciśnienia.

Wymieniłem:
- nowy przetwornik ciśnień sterujący pracą turbosprężarki.
- nowy przepływomierz - PIERBURG

Niestety nic nie pomogło.
Następnie zaślepiłem EGR i dalej nic.

Komputer łapie błąd Delivery pump control system.
Byłem u mechanika w bosch-u, posprawdzał ciśnienie paliwa i mówi, że jest w porządku. (4 bary)
Nie mam pomysłów, może ktoś napotkał na coś podobnego.
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.


Ostatnio edytowano 2 lipca 2008, 00:25 przez coach, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 00:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: e39 530d
Wydaje mi się że w trzy litrowym dieslu są dwie pompy paliwa , jedna w zbiorniku a druga po lewej stronie z przodu w okolicach nóg kierowcy , ja sprawdziłbym jeszcze w jakim stanie jest filyr paliwa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 05:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 5
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
dla świętego spokoju dzisiaj go wymienię (filtr paliwa), ale nie sądzę aby to właśnie on był powodem mulenia. Wówczas auto na zimnym silniku również miało by problem z przyspieszaniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 14:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 7
Lokalizacja: PoznaĂą
Myślę że na 90% będzie to niestety przepływomierz. Tai sam problem miał kuzyn w 730d

_________________
pozdro od www.bmw-klub-poznan.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ppatryk, TargeT i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL