BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 01:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z wydechem w 328
PostNapisane: 22 lipca 2008, 07:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: NIEMCZA
Witam wszystkich. mam problem z wydechem w moim e 36 328, chciałbym oryginalny końcowy tłumik zastąpić czymś dobrze brzmiacym, ale w oryginale jest zamontowana przepustnica w jednej z końcówek , do czego ona służy ? jaką role spełnia?/czy zlikwidowanie jej może mieć wpływ na większe zużycie paliwa, czy ma to związek z silnikiem wanosa ? jeśli ktoś wie coś na ten temat bardzo proszę o informacje pozdr

Mod Edit -Prosze zapoznac sie z regulaminem forum, nastepnie wyedytowac posta zmieniajac duze litery na male.


Ostatnio edytowano 22 lipca 2008, 11:09 przez MALUTKA 23, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 08:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
jak usuniesz ta przepustnice napewno nie zauważysz róznicy

nie pisz dużymi literami

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 08:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
MALUTKA 23 napisał(a):
W ORYGINALE JEST ZAMONTOWANA PRZEPUSTNICA W JEDNEJ Z KOŃCÓWEK. DO CZEGO ONA SŁUŻY ? JAKĄ ROLE SPEŁNIA ?????


ten zaworek się otwiera jak wciśniesz mocno pedał gazu. Przy spokojnej jeździe jest zamknięty....


Ktoś na forum (nie mogę znaleźć tematu :| ) wymieniał tłumik na jakis sportowy z nierdzewki, ale końcówki przespawał z oryginalnego żeby mieć ten zaworek..

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 11:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 195
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: E39
jak się już uparłeś na zmiane tłumika to:
wywal ori a wężyk zaślep (i na tym koniec) :cwaniak:
a i wstaw ten co Ci się podoba :spi:

_________________
Obrazek
Bayerische Motoren Werke nieaktualne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 14:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
Ta klapka to tzw. hamulec górski.
Jeżeli to zdejmiesz to nie odczujesz żadnej zmiany, nie zmieni się też spalanie.

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 16:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: NIEMCZA
ale czy na pewno, bo słyszałem ze zwiększa to spalanie, ?


Ostatnio edytowano 22 lipca 2008, 16:54 przez MALUTKA 23, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 16:54 
MALUTKA 23, przeczytaj jeszcze raz co inny moderator napisał w Twoim 1. poście.

Jak się do tego nie dostosujesz będzie ostrzeżonko :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 18:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
MALUTKA 23 napisał(a):
ale czy na pewno, bo słyszałem ze zwiększa to spalanie, ?


ale o ile 5ml na 100km, co to za różnica

bez przesady, więcej ci odparuje w czasie tankowania zanim zamkniesz wlew paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: NIEMCZA
ok dziękuje za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 19:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Padre325 napisał(a):
Ta klapka to tzw. hamulec górski.


Tzn? Mozesz wyjasnic dokladniej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 20:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: NIEMCZA
jaki niemiec miał w tym cel montując tą przepustnice?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 20:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: NIEMCZA
a jeśli chodzi o zmiany , to chciałabym załozyć felgi 17-stki, tylko z jakim et?


Ostatnio edytowano 23 lipca 2008, 07:19 przez MALUTKA 23, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 21:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
po pierwsze:

MALUTKA 23 napisał(a):
chciałbym załozyć felgi 17-stki, tylko z jakim et????


było na forum o tym już 584 razy :zakrecony:


po drugie:

MALUTKA 23 napisał(a):
chciałbym


MALUTKA 23

Imię: Basia

:zdziwko:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 21:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
TomekB napisał(a):
Padre325 napisał(a):
Ta klapka to tzw. hamulec górski.


Tzn? Mozesz wyjasnic dokladniej?


Jest to połączone z przepustnicą i z tyłu samochodu jest do tego dodatkowe urządzenie sterujące. Ma to za zadanie dławienie silnika (hamowanie silnikiem) przy ostrych zjazdach. Podobnie jak w TIR-ach. U nas raczej nie przydatne.

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 22:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Padre325 napisał(a):
TomekB napisał(a):
Padre325 napisał(a):
Ta klapka to tzw. hamulec górski.


Tzn? Mozesz wyjasnic dokladniej?


Jest to połączone z przepustnicą i z tyłu samochodu jest do tego dodatkowe urządzenie sterujące. Ma to za zadanie dławienie silnika (hamowanie silnikiem) przy ostrych zjazdach. Podobnie jak w TIR-ach. U nas raczej nie przydatne.

Czyli mam rozumiec ze te auto bardziej hamuje silnikiem niz inne ? Bo ja przy prawie kazdym hamowaniu z powyzej 80-90 km wykorzystuje silnik.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 09:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: NIEMCZA
pomozcie mi prosze z tymi oponkami? na jakim et mam je zalozyc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 12:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
szwedu napisał(a):
Czyli mam rozumiec ze te auto bardziej hamuje silnikiem niz inne ? Bo ja przy prawie kazdym hamowaniu z powyzej 80-90 km wykorzystuje silnik.


Dokładnie, bardziej go przydławia.

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 12:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Padre325 napisał(a):
szwedu napisał(a):
Czyli mam rozumiec ze te auto bardziej hamuje silnikiem niz inne ? Bo ja przy prawie kazdym hamowaniu z powyzej 80-90 km wykorzystuje silnik.


Dokładnie, bardziej go przydławia.


Czyli co? Retarder? Przyznam sie szczerze ze pierwszy raz slysze taka teorie i raczej wywoluje ona u mnie zdrowe rozweselenie :rotfl:
Tu chodzi raczej o zmiane pojemnosci ukladu wydechowego w celu polepszenia zachowania auta na niskich obrotach. Zdaje sie ze nawet takie cos sie przewija w instrukcji serwisowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 13:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 195
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: E39
Padre325 napisał(a):
szwedu napisał(a):
Czyli mam rozumiec ze te auto bardziej hamuje silnikiem niz inne ? Bo ja przy prawie kazdym hamowaniu z powyzej 80-90 km wykorzystuje silnik.


Dokładnie, bardziej go przydławia.


to u Ciebie jest otwarta ta "przepustnica" jak Ci autko stoi na wolnych obrotach na parkingu? ;)

i zamyka Ci się tylko w czasie hamowania silnikiem ? ;)


chyba raczej nie :cwaniak:

_________________
Obrazek
Bayerische Motoren Werke nieaktualne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 13:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
T-T napisał(a):
to u Ciebie jest otwarta ta "przepustnica" jak Ci autko stoi na wolnych obrotach na parkingu? ;)
i zamyka Ci się tylko w czasie hamowania silnikiem ? ;)
chyba raczej nie :cwaniak:


A gdzie ja napisałem takie rzeczy, o których piszesz?

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL