BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2024, 19:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] świergolenie pasków
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 12:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Witam,

Co zrobić żeby przestały mi świergolić paski, alternatora i chyba od wspomagania.
Jak rano włączam samochód zawsze świergolą jak stado wróbli. Moim zdaniem są dobrze naciągnięte. Jak już 'chwilę pochodzi' nic nie świergoli i jest wszystko w porząku. Macie na to jakiś pomysł?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 13:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
wymień pasek i spradz napinacz. Jak włączysz i wyłączysz światła na wolnych obrotach to nie przestaje świergotać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 16:38 
siemka. Jestem nowy na tym Forum i wogóle poraz pierwszy na jakim kolwiek Forum. Tym bardziej się ciesze że moge pomoc. Jest prostszy i tańszy sposób na piszczące paski. Weż zwykłą świece woskową i podczas pracy silnika na wolnych obrotach przyłuż ją do paska tak by powlec go lekką warstwą wosku od strony styku metalem. To Działa


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 18:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
wymien paski bo pewnie sa wytarte a w ostatecznosci mozesz miec zuzyte kola pasowe czyt. wytarte. sprawdz na kole pasowym czy powierzchnia do ktorej przylega pasek jest gladka czy nierowna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 19:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
a jaka ma być, gładka czy nie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 21:19 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Kyo
1kup pasek
2 sciagnij stary pasek
3 zakrec rolka na napinaczu ,rolka pośrednia, i alternatorem bo tam moze swiszczec tzn łozyska moga byc wyjechane
4 jesli szumia łozyska to wymien je ,bo po zmiana paska na nowy bedzie dalej głosno

ps sprawdz czy pasek jest prawidlowo załozony czy dobrze idzie po rolkach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 21:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
bez tych pasków nic nie świergoliło, bo zdjęłem je i odpalałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 21:38 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Kyokushin napisał(a):
bez tych pasków nic nie świergoliło, bo zdjęłem je i odpalałem.


czyli odpowiedz prosta wymień paski i napinacz i bedzie wszystko OK :ok:

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 21:49 
Labrador napisał(a):
Kyokushin napisał(a):
bez tych pasków nic nie świergoliło, bo zdjęłem je i odpalałem.


czyli odpowiedz prosta wymień paski i napinacz i bedzie wszystko OK :ok:


To nie mówi wszystkiego rolka napinająca obracana jest paskiem i ona często potrafi się zużyć. Nie pamiętam jak to jest w m40 ale m43 tak właśnie jest i ja bym proponował zdjąć pasek i zakręcić tą rolką ale raczej stawiam na paski w skutek wilgoci jaką teraz mamy ślizgają się bo są zużyte.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, 22:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
powierzchnia kol pasowych ma byc rowna.w wyniku zuzycia robi sie krzywa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 11:48 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Cytuj:
bez tych pasków nic nie świergoliło, bo zdjęłem je i odpalałem.


Kyo i co z tego ze nie nic nie piszczało te elementy o ktorych pisałem nie krecą sie bez paska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 13:19 
No właśnie o tym samym mówiłem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 13:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Lego napisał(a):
Kyo i co z tego ze nie nic nie piszczało te elementy o ktorych pisałem nie krecą sie bez paska


Nawet jak je się pokręci ręką to nie będą piszczały , bo mogą piszczeć tylko pod pewnym obciążeniem jakie dają tym rolkom naciągnięte paski.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 14:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
a czemu nikt z was nie zaproponuje samej wymiany paskow?moze poprostu sa zuzyte...odrazu byscie pol auta wymienili... :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
biały-bmw napisał(a):
Nawet jak je się pokręci ręką to nie będą piszczały , bo mogą piszczeć tylko pod pewnym obciążeniem jakie dają tym rolkom naciągnięte paski.


Biały u mnie rolki piszcza jak reka zakrecisz,wiec to co piszesz to nie reguła

Kornelio napisał(a):
a czemu nikt z was nie zaproponuje samej wymiany paskow?moze poprostu sa zuzyte...odrazu byscie pol auta wymienili... :suchy:


przeciez pisałem zeby najpierw zakrecic rolka zeby sprawdzic co jest nie tak (czy któras szumi,jak sa dobre to nie ma sensu wymieniac)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 15:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Lego napisał(a):
Biały u mnie rolki piszcza jak reka zakrecisz,wiec to co piszesz to nie reguła


Napisałem ze "mogą" piszczeć pod obciążeniem. U Ciebie piszczą też bez obciążenia, po pokręceniu ręką , a u KYO może być je słychać tylko przy obciążeniu .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 22:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kyo paski Ci piszczą pedały połamane weż ją sprzedaj i kup 328 albo M3 lepiej :ok:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 23:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
Odświeżam mam taki sam problem jak w temacie tylko ze wczoraj wymienilem pasek alternatora i 2 rolki wczesniej bylo ok zednego pisku a teraz na zimnym silniku bardzo go slychac napinacz jest ok wszystko dobrze ale jednak piszcy mechanik wypsikal mi pasek jakims plynem ale i to nie pomoglo co to waszym zdaniem jest ??

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL