BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 19:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Rozładowujący sie akumulator
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
witam od czego zacząć szukanie przyczyny rozłądowującego sie akumulatora. w bm jak raz sie rozładował akumulator to poźniej po naładowaniu po prostu sie rozładowuje. zajmuje to około 12 godz i nie moge auta odpalić. żadne lampki sie nie świecą radio wyłączone z panela. może jakaś podpowiedz gdzie szukać przyczyny. podejrzewam, że to nie brak ładowania bo kontrolka sie nie świeci a sama kontrolka jest sprawna bo jak daję kluczyk na zapłon to razem z innymi kontrolkami świeci i ta od ładowania


Cytuj:
[model???] [e34]rozładowujący sie akumulator


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


To już trzecie upomnienie dotyczące tej samej kwestii.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... ht=#300671
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... ht=#301107
Korzystając z forum zapoznaj się w pierwszej kolejności z regulaminem i zasadami w odrębnych działach, aby uniknąć upomnień i w ostateczności ostrzeżeń.

_________________
brewki bmw :D + 10 km:D:D


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 18:15 przez chochlik166, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 14:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
polecam podjechac do elektryka, no chyba ze masz jakies pojecie o obsludze miernika napiecia. to wtedy wyłaczas wszystko w aucie i sprawdzasz czy jest jakis pobor pradu z aku. jesli tak to dalej po bezpiecznikach patrzysz ktory ma przeplyw pradu i dalej to juz pestka odczytac od czego jest dany bezpiecznik. ale wg mnie warto zaczac od samego aku. czyli podjechac do serwisu akumulatorow i tam maja specjalne urzadzenie do sprawdzania sprawnosci samej baterii.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 14:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
sprawdz czy nie ma problemu z tzw jeżem - jeżeli masz climatronica to sprawdzczy po wyłączeniu stacyjki nie kręcą się wentylatorki do badania temperatury po wyłączeniu zapłonu mogą sie kręcić krótko ale po tym powinny sie wyłączyć - to słychać

_________________
radość z jazdy horror przy kasie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 14:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: ÂŻywiec
te wentylatorki od badania temperatury nie są w stanie rozładować akumulatora za 12 godzin. Ja miałem podobny problem, tylko że u mnie było słychać że co kilkanaście sekund włączał się na niskim biegu wentylator od dmuchawy (dmuchało delikatnie na nogi). Okazało się iż to był jeż, jeża nie wymieniłem, ale chyba poradziłem sobie z tym problemem.

_________________
Pierwsza moja Beemka :))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 14:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Są w stanie - zbadanie wentylatorków od klimy to najszybszy pomysł.

_________________
radość z jazdy horror przy kasie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 16:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: ÂŻywiec
tak, to jaki musi byc pobór prądu aby rozładować za 12 godzin akumulator ??

Zakładając tylko że akumulator ma 60Ah to pobór prądu musiałby wynosić ok. 5 A co daje nam moc bodajże 60 Watt, tyle co żarówka w przednich światłach, chyba trochę za dużo jak na tai malutki wiatraczek, rozbierałem go i tam nawet przez niego nie ma prawa płynąc takie natężenie prądu.

_________________
Pierwsza moja Beemka :))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 17:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
najprościej wpiąć szeregowo amperomierz w klemę ujemną i zobaczyć jaki jest pobór prądu potem wyjmować po kolei bezpieczniki aż znajdzie się obwód który pobiera prąd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
tak własnie zrobiłem z tym amperomierzem. zero pobrań prądu. stawiam, że akumulator kończy się tylko dziwi mnie to, że stało sie to zaraz po rozładowaniu akumulatora ale może to tylko zbieg okoliczności. dzięki za trafne rady

_________________
brewki bmw :D + 10 km:D:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 22:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Cytuj:
tak, to jaki musi byc pobór prądu aby rozładować za 12 godzin akumulator ??

Zakładając tylko że akumulator ma 60Ah to pobór prądu musiałby wynosić ok. 5 A co daje nam moc bodajże 60 Watt, tyle co żarówka w przednich światłach, chyba trochę za dużo jak na tai malutki wiatraczek, rozbierałem go i tam nawet przez niego nie ma prawa płynąc takie natężenie prądu.

a wziełeś pod uwage to że akumulator już nie ma siły nic zrobić jak napięcie na nim spadnie do ok.8V nie musi się przecież rozładować do 0 żeby nie dało się z nim nic zrobić.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL