BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 30 października 2014, 19:10


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Regulacja xenonów po lifcie?Jak wam swieca xenony?
PostNapisane: 6 października 2008, 18:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2818
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E60 530dA
Witam
Odrazu zaznacze ze mam samopoziomowanie :) i nie wiem co jest grane czy tak ma być czy u mnie jest cos nie tak ale lampy swieca mi bardzo krótko tzn poziomuja sie tak ze swieca bardzo nisko.Jazda w desczu zmroku szczegolnie przy wiekszych predkosciach to meczarnia.Byłem ustawiac swiatła na stacji diagnostycznej i gosc powiedział ze ustawiaja sie dobrze.tak ma być w e39?
pozdro

_________________
Obrazek
Galeria mojego byÂłego Bmw
GALERIA E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 07:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 987
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Nie mam xenonów, ale mam lampy po lifcie i samopoziomowanie. U mnie świecą raczej normalnie, czasami się zastanawiam czy nie oślepiam innych, bo sięgają daleko. Przełącznik w kabinie ustawiony na "0". Jak u Ciebie się zachowują po zmianie na np. 1 czy 2?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 07:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 57
Lokalizacja: bydgoszcz
Witam maa xenony przed liftem i kiedys przejechalem szybciej przez przejazd kolejowy(nie ja tylko moja laska :kwasny: )i urwaly sie wszystkie mocowania luster w lampach i wlasnie niby sie pozimowaly ale swiecily strasznie w dol,widac to po zdieciu kapsla z gory lampy.a to wyglada tak
http://moto.allegro.pl/item451147159_bm ... _oryg.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 07:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 3735
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
fixxxer1 napisał(a):
Przełącznik w kabinie ustawiony na "0". Jak u Ciebie się zachowują po zmianie na np. 1 czy 2?

Jak jest samopoziomowanie to nie ma przelacznika... przynajmniej w E38

_________________
Obrazek
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 07:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7210
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e38
Kod silnika: m57
A nawet jak jest samopoziomowanie to jest regulacja reczna dodatkowo ze mozna sobie podniesc lub obnizyc a samopoziomowanie bedzie regulowało wtedy do tego poziomu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 07:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 987
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
mongooes napisał(a):
fixxxer1 napisał(a):
Przełącznik w kabinie ustawiony na "0". Jak u Ciebie się zachowują po zmianie na np. 1 czy 2?

Jak jest samopoziomowanie to nie ma przelacznika... przynajmniej w E38

Jak odpalam samochód w garażu i włączam światłą to widzę jak się strumień światła opuszcza i słyszę pracujące silniczki - wydaje mi się że jest to samopoziomowanie, chyba że mylę pojęcia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 08:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 3735
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Dzikus napisał(a):
A nawet jak jest samopoziomowanie to jest regulacja reczna dodatkowo ze mozna sobie podniesc lub obnizyc a samopoziomowanie bedzie regulowało wtedy do tego poziomu

tego nie wiedzialem. chociaz to troche *kiepskie rozwiazanie, szczegolnie przy swiatlach xenonowych.

*kiepskie w wersji uzytkownika, ktory nie ma pojecia, ze swiatla potrafia oslepiac, a takich niebrakuje

_________________
Obrazek
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 08:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7210
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e38
Kod silnika: m57
mongooes napisał(a):
tego nie wiedzialem. chociaz to troche *kiepskie rozwiazanie, szczegolnie przy swiatlach xenonowych.


...dlaczego kiepskie, jedziesz na stacje regulujesz i wtedy samopoziomowanie trzyma sie tego ustawienia, ja w swojej po obnizeniu musialem bardzo mocno je podniesc bo swiecily doslownie przed zderzak, wyregulowalem i do dzis mam spokoj i nikogo nie oslepiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 10:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 57
Lokalizacja: bydgoszcz
Jezeli to sa lampy orginalne z xenonem i samopoziomem to nie ma zadnego pokretla do podnoszenia i opuszczania swiatel,moze ktos wymienil lampy i pokretko zostalo.

[nie używamy capslock'a - mod.edit. rorafalki]


Ostatnio edytowano 8 października 2008, 09:15 przez moscal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 10:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1075
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
LEGO, otworz maske i zlap z tylu za ta gume od zarowek i poruszaj jezeli sie rusza leguratory sa polamane

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 10:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7210
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e38
Kod silnika: m57
Pokrętła w kabinie nie powinno być, regulujesz sobie prawidłowe położenie swiateł przy reflektorze i później samopoziomowanie reguluje do tego twojego nastawu...

regulatory sa na fotce

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 12:44 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 4930
masz na 99% popsuty czujnik polozenia swiatel,kosztuje on okolo 300zl w aso,400 z groszami dalem z wymiana,jak czujnik sie sypnie to automatycznie jada w dol zeby nie oslepiac innych,czyjnik znajduje sie na wahaczu.podlaczenie pod komputer powinno pokazac czy jest walniety.

fixxxer1 napisał(a):
Nie mam xenonów, ale mam lampy po lifcie i samopoziomowanie.



nie mozesz miec recznego ustawiania swiatel i samopoziomowiania na raz. :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 13:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2818
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E60 530dA
LeSiO, masz racje.Wczoraj byłem na kanale u znajomego zeby wykrecic napinacz paska,patrze a tu jakis czujnik wypiety na wahaczu :zdziwko: (myslałem ze to jakis czujnik od alarmu) w kazdym badz razie zaczepiłem to zpowrotem na wachacz.Wracajac do domu zauwazylem ze swiatła siwieca normalnie tzn widac elegancko :hurra: .Wine ponosił odpiety czujnik na wahaczu,sa dwa jeden na przednim wahaczu drugi z tyłu.pozdro

_________________
Obrazek
Galeria mojego byÂłego Bmw
GALERIA E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 15:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 3735
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Dzikus napisał(a):
...dlaczego kiepskie, jedziesz na stacje regulujesz i wtedy samopoziomowanie trzyma sie tego ustawienia, ja w swojej po obnizeniu musialem bardzo mocno je podniesc bo swiecily doslownie przed zderzak, wyregulowalem i do dzis mam spokoj i nikogo nie oslepiam.


juz ok, zle przeczytalem to co napisales. Wiem ze mozna recznie wyregulowac, chodzilo mi raczej o regulacje pokretlem z kabiny

_________________
Obrazek
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 16:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Moje BMW: e91 318i ed
Kod silnika: N43
Witam, podepne sie pod temat.
Pytanie do ludzi z lampami po FL.
Ostatnio zauwazylem, ze moje swiatla slabo oswietlaja mi znaki po lewej stronie drogi.
U mnie po lewej bo mieszkam w UK, u Was po prawej ma sie rozumiec.
Podjechalem na stacje diagnostyczna i koles sprawdzil mi ustawienie jeszcze raz bo mialem
kabelki urwane od sensora poziomowania ksenonow na kole.
Okazalo sie, ze moje lampy nie swieca "lewo - gora" zeby oswietlac pobocze.
U mnie linia pozioma swiecenia swiatel jest plaska, nie unosi sie po lewej.
Jak jest u Was ?

_________________
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 17:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 17
Lokalizacja: ElblÂąg
Witam Wszystkich! Właśnie zarejestrowałem się na forum wie wybaczcie jeżeli moja wypowiedź nie będzie piękna. Otóż mam podobny problem z ksenonami w moim e39. Świecą za nisko.Samochód jest z 99 roku ale w niemieckiej ekspertyzie stoi wyraźnie że to MR 2001. Lampy po lifcie przód i tył zderzak z przodu też itd. ( i nie mówic mi tu że byl bity z wszytskich stron bvo nie byl) :D Ale nie w tym rzecz. Gdy odpalam auto wyraźnie słychac i widac ze lampy sie unoszą ale nie do końca tak jakby ten plastikowy regulatorek z główką na końcu był połamany bo lampa od tylu się rusza. Jednak gdy dzwoniłem do Foty w gdyni i olsztynie powiedzieli mi po VIN że moja lampa jest rozbieralna ale regulatory tam nie występują? Co może byc przyczyną? Czujnik o którym wspominaliście siłownik, czy wpływ księżyca:)?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 20:52 
Oto rozwiązanie problemów z regulatorami w E39 po liftingu http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=635273053


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ded, Google [Bot], smigi3l, VADIM i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL