BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 21:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Czyzby turbina?
PostNapisane: 11 października 2008, 11:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Lodz
Witam. Mam bmw e39 diesel. Przez ostatni okres jezdzilem nia spokojnie, na tyle spokojnie ze nie zorientowalem sie ze nie ma mocy. Dopiero 3 dni temu kiedy chcialem podgonic brata mazde rowniez z silnikiem diesla zorientowalem sie ze zabardzo nie mam czym jechac. Do tego troche kopci.Czego to wina turbina, sonda? Czy w Lodzi oprocz ul.sw teresy ktos mi to sprawdzi a moze sam moge sprawdzic czy to turbina bo nie widzi mi sie ta usterka


Ostatnio edytowano 11 października 2008, 11:22 przez maciek1983rok, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
na 90% turbina, kopci nie ma mocy ... gdyby była przepływka to nie powinien więcej kopcic, sondy ... hmm tez by nie kopcił, więc wszystko wskazuje na to że to usterka turbiny.

A sprawdzić auto w łódzkiem możesz tu:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=18


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 12:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
hmm... w łodzi zawsze można podjechać do Tłokińskiego :hyhy: hehe
ale ja jeszcze polecam ludzi w zgierzu :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 12:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Lodz
Wydaje mi sie ze wiecej kopci niz kiedys, chociaz zastanawiam sie czy jak mial kopa to przypadkiem tez tak nie kopcil tylko ze nie szukalem dziury w calym.
Kopci jak jest na wysokich obrotch czyli przy redukcji biegu badz przy przeciagnieciu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 20:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 199
Lokalizacja: malopolska
maciek1983rok, spokojnie kolego :) wcale nie jest powiedziane ze to musi byc turbina.
musisz sobie odpowiedziec na kilka pytan;
czy samochod bierze olej ??? to podstawowe pytanie ! jesli nie to prawdopodobnie masz uszkodzony ktorys z 2-elektrozaworow, jeden jest przy turbo a drugi przy kolektorze, oby dwa sa jednakowe. sprawdz najpierw te urzadzenia a pozniej bierz sie za turbo, wydaje mi sie ze przeplywomierz tez bedzie lezal.
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/53 ... l-11_2336/ #1
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/53 ... l-11_2337/ tez #1
sprawdz tez zaworki, one zwykle odpowoadaja za dymienie
pozdrawiam

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19849


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 20:57 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
podepnij auto pod kompa, nie ma co gdybac wymieniac czesci itd.Najpierw komp a jesli nic nie wyjdzie to dopiero mozna szukac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 21:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 199
Lokalizacja: malopolska
LEGO napisał(a):
podepnij auto pod kompa, nie ma co gdybac wymieniac czesci itd.Najpierw komp a jesli nic nie wyjdzie to dopiero mozna szukac

tylko orginalny interface BMW moze sprawdzic te elektrozawory, i to nie zawsze, u mnie nie pokazal nawet ze przeplywomierz "lezy", wiec trzeba robic to troche na wyczucie :)
ja jednak obstawiam elektrozawory, przeplywomierz

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19849


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
sid-stachu, czym sie objawiał u Ciebie zły przepływomierz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 21:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 199
Lokalizacja: malopolska
LEGO napisał(a):
sid-stachu, czym sie objawiał u Ciebie zły przepływomierz?

nie przejmowalbym sie "przeplywka" gdbym nie przejechale sie kolegi A4 130 KM
zauwazylem ze cos w mojej becie jest nie tak, niby fajnie jezdzi, ale jakos czegos mi brakuje w poruwnaniu do tego Audi. zaczolem obserwowac obrotomierz, i zauwazylem dziwne "myslenie" obrotow przed 2-tysiacami, i gdzies ok. 3,5 tys obrotow.
rozpiolem przeplywomierz, auto zaczelo jezdzic w stanie "awaryjnym". bylo oczywiscie slabsze, ale nie bylo rzadnego "myslenia" przy w/w skali obrotow.
zakupilem orginalna przeplywke Boscha i ........ teraz jest rakieta ! :P
samochod ciagnie fantastycznie, przedewszystkim poprawil sie moment obrotowy.
w ASO BMW tego nie zdiagnozowali, nawet tego ze mam spalone 5 swiec zarowych !!
pozdrawiam :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19849


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 21:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
hymm dziwne.U mnie komp zdiagnozował przepływke oraz swiece,sprawdzilismy i wyszło ze 4 szt sa złe.Zmieniłem przepływke padł czujnik cisnienia magistrali :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 15:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Bydgoszcz
Czujniki magistrali nie padają prawie wcale jeśli komp. podał,że złe ciśnienie to 90% któryś wtryskiwacz a jeżeli na wyłączonym silniku błąd nie daje się skasować to pewnie przerwany kabelek od czujnika ciśnienia magistrali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 160 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL