BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 12:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Słaba 320????? prosze o pomoc!!
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 08:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
Witam jestem tu nowy Mam na imie Kamil i mam pytanko. Kupilem z niemiec bmw e36 320 97r. silnik M52 prawdopodobnie. Wydaje mi sie ze ten samochod jest slaby DO ok. 4 tyś obrotow. Pozniej idzie ale do tych 3,5 - 4 tyś jak na moje jest slaby. W koncu to 6 cylindrow 150 KM, to 1.8 mojego kolegi lepiej sie zbiera od niskich obrotow niz ten. Jak stoi na wolnych obrotach silnikiem nie telepie ani nic. Moze mi sie wydaje ze jest slaba moze ma byc tak ze dopiero budzi sie przy wysokich obrotach. O zdanie i pomoc prosze was. Pozdrawiam. Zapomnialem dodac ze od kiedy wymienilem filtry i olej cos stuka i to w okolicy wtrysku. Takie rowne cykanie w dosc szybkim tempie, gdzies w okolicy 2go wtrysku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 09:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Podłącz pod kompa na dobry początek. Te stukanie to nie popychacz hydrauliczny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 09:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
A jak to jest z tymi 320 zbiera sie to od niskich czy nie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 09:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Jeden powie że tak, drugi że nie. Kwestia do czego się ma dupę przyzwyczajoną żeby mieć jakiś punkt odniesienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 09:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
porownujac do 1.8?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 09:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Do 1.8 8v to lepiej. 16v nie jeździłem. Nie ma nad czym się zastanawiać tylko podłącz pod komputer. M52 jest czułe na usterki elektroniki i objawy mogą być takie jak piszesz.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 09:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
a ja powiem tak. mam m50b20 i ciagnie tez od gornych. 3,5tys sie budzi dopiero ale kumpel ma m52 i ciagnie jak glupi. m52 rozpoznasz po korku wlewu oleju. jak masz z przodu silnika to m52 jak z tylu pod szyba to m50. wez najprosciej stan i zmierz ile ma do setki :) moj ma ok 10sek. mniej niz 10sek nie ma w kazdym razie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
no ona niby ma zmienne fazy rozrządu i powinna od samego dołu isc a do 1.8 to ona nie ma startu. Umowie sie na komputer i zobaczymy co wyjdzie. Narazie dziekuje ale jesli ktos ma jakas cenna rade i informacje albo doswiadczneie na ten temat to niech sie podzieli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 10:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Wiesz kolego, zmienne fazy rozrzadu, zmiennymi fazami...ale nie oczekuj, ze bedzie sie zbieral tak jak diesel... :] moj zaczyna sie zbierac tak fest po przekroczeniu 3,5 tysia...ale z 60 km\h na 5tce jak przycisne to czuc, ze sie zbiera...ale szalu nie ma :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 10:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
sooshe napisał(a):
no ona niby ma zmienne fazy rozrządu i powinna od samego dołu isc a do 1.8 to ona nie ma startu. Umowie sie na komputer i zobaczymy co wyjdzie. Narazie dziekuje ale jesli ktos ma jakas cenna rade i informacje albo doswiadczneie na ten temat to niech sie podzieli :D


hehe vanos to zmienne fazy rozrzadu a m50 tez jest na vanosie :) korek oleju gdzie masz? z przodu? vanos powinien poprawic elastycznosc ale tak jak mowi kisiel nie nastawiaj sie na wkrecanie disela hehe. jak od 3,5 tys ciagnie to jest ok. ile masz do setki to Ci powiemy czy wszystko jest ok i powiedz gdzie masz ten korek :)

PS.
Kieiel24 my mamy biedne 2.0 a nie 2.8 :P jak Twoim szału nie ma to zakladanie tematu ze 320 jest slaba nie ma sensu hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
korek z przodu nie pod szybą. jak na moje to cinko sie zbiera 1.8 ma lepszy start od 4 tys sie zbiera ale do 4 to nie to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 11:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
sooshe napisał(a):
korek z przodu nie pod szybą. jak na moje to cinko sie zbiera 1.8 ma lepszy start od 4 tys sie zbiera ale do 4 to nie to.


no to masz m52. zmierz czas do setki bedziesz mial porownanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 11:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
dobra dzisiaj to zrobie i napisze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 19:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
kolego jak pojedziesz na kompa to niech zwrócą szczególną uwagę na przepływkę
ma ona duże znaczenie jeżeli chodzi o osiągi auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 14:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
Sprawa rozwiazana. Uszkodzony był czujnik polozenia walka rozrzadu przez to cos cykało jak chodzil i był słaby. Teraz silnik pracuje cichutko i idzie o wiele lepiej pewnie bedzie tez mniej palil. Pozdrawiam!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 20:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Cykaly pewnie wtryski bo nie chodzily sekwencyjnie :) Spalanie spadnie nawet o 1-2 litry. Ile zaplaciles za czujnik i wymiane?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 20:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
1,8 is w 16 lepiej się wkręca w obroty niż 2,0 :hyhy: A co za tym idzie lepszy kop od niższych faz :hyhy: U kumpla 2,0 ciągnie dopiero od 4tys obr, a moja is od 3tysia nawet pruje ładnie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 11:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
no niech se kumpel wymieni czujnik walka rozrzadu to od niskich bedzie sie lepiej zbierac. poza tym od niskich moze sie bedzie zbierac lepiej ale jedzcie sobie razem 140 i wcisnijcie do dechy wtedy 1.8 zostnaie z tylu. TOMEKB masz racje mechanik powiedzial to samo - wtryski nie chodzily sekwencyjnie i cos stukalo. Teraz samochod zbiera sie o wiele lepiej. cena naprawy ok. 500zl z tym ze ja to robilem u znajomego ale warsztat renomowany - BOSCH SERWIS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 17:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Uh, no to przycieli zdrowo :/
Czujnik Siemns 150zł, wymiana jak sie ma tak jak ja dwie lewe ręce do takiej roboty - 10 minut.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 19:14 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Cytuj:
dwie lewe ręce do takiej roboty - 10 minut.
nawet jak masz 2 lewe to nie zajmie dluzej niz 15 min. :suchy: on przeciez znajduje sie w pokrywie wanosa prawie zero klopotu z dojsciem do niego wystarczy odkrecic 2 srobeczki imbusem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL