BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 22 października 2014, 23:19


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] swap e36 320 na 325 za i przeciw
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 20:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WrocÂław
Witajcie jestem tu nowy, zastanawiam się nad przekładką do mojej 320tki silnika 325, czy jest to kosztowne i tak skomplikowane jak niektórzy mówia i czy nie warto odłożyc i kupic auto z większym motorem? Z drugiej strony przywiązałem się do swojej budy bo trafiłem auto zadbane i jedyne co chcialbym w nim zmienic to osiagi. Czy zna moze ktos ludzi godnych polecienia we Wrocławiu badz okolicach ktorym mozna było by takakprzerobke zlecic, bo sam niemam takich mozliwosci


Ostatnio edytowano 11 kwietnia 2009, 10:54 przez stoker83, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 20:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1742
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M62B44TU
Garaż: e38 740i viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT viewtopic.php?f=6&t=34223
moim zdaniem jeżeli masz naprawdę zadbaną budę i masz sentyment do tego auta to swap jest :ok: tylko kwestia 2,5 czy 2,8 ten lepiej sie zbiera :super: tyle że finansowo jest droższy POZDRAWIAM

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 03:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2171
Lokalizacja: Tiegenhof
Moje BMW: e36 sdn
Kod silnika: M43B16 :]
Garaż: viewtopic.php?t=27899
Ja myśle że SWAP 2.0 na 2.5 to nie wart jest zachodu ale już na 2.8 to co innego :hyhy:

_________________
>>> MOJA e36... :] <<<

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 09:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 1229
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: m52b28tu
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
wkładaj m52b28. 2.8 ma więcej momentu niż 2.5 :)

_________________
byłe e36 coupe 328i Alpinweiss BBS RC--->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 11:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WrocÂław
2.8 to brzmi zachęcająco, tez o tym myślałem, ile mniej więcej może to kosztować, z tego co się orientowałem silnik to jakieś 2500zł, co muszę jeszcze wymienić żeby miało to ręce i nogi :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 13:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 26
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
2na moje oko nalepiej bylo by zebys kupil jakiegos angola i wtedy kompletny przeszczep napedu lacznie z hamulcami albo jaka skasowana 2,8..

bo zeby wszystko maiło rece i nogi to musisz wsadzic praktycznie wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 16:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
jesli chcesz kupic zestaw na swapa to
2.5 ok 2000 - 2500 zl
2.8 ok 4000 zl przy czym do 2.8 dochodzi wiecej kosztow, jak przelozenie badz usuniecie ews

do tego jeszcze musisz kupic wydech kompletny, przydaloby sie tez wał dyfer i polosie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, 00:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 442
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
więc jak koledzy zsumowali to zostało ci wzięcie pod uwage jakie bedziesz posiadać fundusze, jezeli zmieniać to juz na coś co bedzie cię zadowalać wiem jak jeździ 2,5 ale 2,8 jest lepszy i troszke mniej łakomy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, 20:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WrocÂław
:] Dzieki, chyba juz sie zdecydowałem, z tgo co Tu piszecie to musialbym włozyc od 4000zł w przerobki, no i kupe pracy. Poczekam, dołoże troche i rozejrze sie za jakims 328 w tak samo zadbanej budzie jak moja :) Ciekawa jest wypowiedz ze 2.8 jest mniej paliwożerny niz 2.5
Dzieki Panowie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, 21:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1033
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 M5
Kod silnika: S62B50
Garaż: viewtopic.php?f=89&t=134956
Tak, 2,8 jest mniej paliwożerny niż 2,5 m50b25 - wynika to z nowszej technologii - 2,8 to już m52, czyli lepszy przebieg momentu, moc i moment niżej dostepne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, 22:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
jezeli jestes zainteresowany swapem to wkladaj 2.8...z mojej strony moge ci zaproponowac angola w miare calego takze sprzedasz sporo czesci i nie wyjdzie ci drogo...powiedzmy ze sprzedam ci anglika za 6tys...3tys wyciagniesz sobie z czesci...swap za 3tys...co do roboty to swapy w e36 np ja wykonuje za 1000-1200zl jezeli silniki R4 lub R6.pozdrawiam

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 00:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 22
Lokalizacja: mam swojÂą betke?
Rafał 6tys za anglika? :przestraszony: nie ośmieszaj sie...

_________________
"Na czym siedzisz? Ja na 19' kiedy wyruszam, jestem chlubÂą tego miasta..."
B ardzo M Âądry W ybĂłr ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 00:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 22
Lokalizacja: mam swojÂą betke?
a co do samego swapa to najlepiej znajdź m50b25 silnik naprawde :ok: moim zdaniem najlepiej na tym wyjdziesz

_________________
"Na czym siedzisz? Ja na 19' kiedy wyruszam, jestem chlubÂą tego miasta..."
B ardzo M Âądry W ybĂłr ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 17:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
GrOcHu5?? napisał(a):
Rafał 6tys za anglika? :przestraszony: nie ośmieszaj sie...


6tys za anglika 2.8 z dostawa pod dom to duzo twoim zdaniem??? przy cenie funta 4,80???

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 17:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
GrOcHu5?? napisał(a):
a co do samego swapa to najlepiej znajdź m50b25 silnik naprawde :ok: moim zdaniem najlepiej na tym wyjdziesz


w czym niby lepiej wyjdzie???ze bedzie wiecej na wache wydawal???a wolniej jechal :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2009, 23:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
tym ze zyska 43 konie nie wydajac 6000zl tylko 2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 20:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3936
Lokalizacja: kuj-pom
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25 190KM
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=130884
odgrzeje kotleta

a jak wygląda sprawa ze swapem M54B30 do e36 gdzie siedziało M50B20?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 20:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 12518
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ʕ•ᴥ•ʔ
Pytaj n0name, on ma coś w tym stylu właśnie.

_________________
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: swap z 2.0 (1994) z vanosem na 2.5 (1992) bez vanosa 192KM
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 08:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: WrocÂław
witam
mam okazje kupic e34 525i w dobrej cenie, a przymierzam sie do swapa:
z e36 sedan 320 (1994) z vanosem na 2.5 (1992) bez vanosa 192KM. Mam całą budę oczywiście w manualu. Proszę o sprecyzowanie czy jest to swap typu wyjmij stary silnik włóż nowy (wraz z osprzetem sprzeglem, skrzynią, mostem, półosie dokupić?-bo pewnie inne są w e34). Nie wiem jak z mocowaniem mostu w e34(możę też jest inny?), skrzyni?

Jak coś nie jasne to po południu odpiszę.
Sprawa nagła bo na decyzję mam około 2 dni.

Pozdrawiam
Czekam na Wasze odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL