BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 14:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Chip tuning czy kompresor w 528i
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
Witam!
Co jest lepszym rozwiązaniem w BMW E39 528i chip tuning czy montaż kompresora?

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
To tak, jak byś porównywał kanapkę ze smalcem do homara w sosie z dinozaura.
Oczywiście, że montaż kompresora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:10 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Chip tuning w silniku wolnossącym to znikomy przyrost mocy, tylko kilka %, wiec montuj kompresor.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:24 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
Może polecicie mi jakiś kompresor, intercooler.
A może lepiej założyć Turbo?

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
już kiedyś o to pytałeś

dla zachęty napiszę, że same graty do montażu profi kompresora to prawie 4500 Euro + robocizna

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Dokladnie,kompresor :hyhy: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
Tak tylko chce to zrobić tak aby było nie zawodne tak jak moje E39 :) a i jeździło troszkę szybciej :P
Przy kompresoże mierzę w 250-270KM

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Ale Cena 4500 euro to jest bombowa, no ale cos za cos :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:38 
Kucharz napisał(a):
same graty do montażu profi kompresora to prawie 4500 Euro


możesz konkretnie napisać o jaki osprzęt chodzi? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 22:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
a przy kompresorze to tak orientacyjnie o ile wzrosło by spalanie w takim 528?

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 05:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
henryy1987 napisał(a):
Przy kompresoże mierzę w 250-270KM


Nie taniej wyjdzie kupno ( a może nawet i eksploatacja ) 540 albo nawet M5 :chytry: E39 to nie E30. Jeżeli już do czegoś dojdzie to rozbieranie, dostrajanie, sterowanie i elektronika Cie dobije :znudzony: No chyba, że kupno w.w aut uznajesz za łatwizne, masz spore zapasy gotówki i chcesz mnieć radość i dumę z " włąsnego unikatowego projektu " . Tylko powstaje kolejne pytanie, czy masz jakiś mini warsztat i na ile samemu możesz pozwolić sobie na montaż ?? Bo nikt tanio i dobrze Ci tego nie zamontuje i zestroi. Jak dla mnie dla mocy nawet 300KM zbyt dużo hałasu o nic. Już lepiej smigać na codzień Puntem I , Golfem II itd a zmontowac sobie monstera typu E30 325. Klatka duża suszarka ogólnie Sweden Style :rotfl: I wtedy jest zabawa :hyhy: Co nie znaczy ze wydatki też nie małe :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 05:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Gotowy zestaw bolt-on - kompresor na 8psi, wtryski, software i inne graty (bez intercoolera) - mozna pomyslec o sprowadzeniu za ~15000PLN. W kwestii montazu polecam mojego kolege w Augustowie. Przy tym doladowaniu wyjda okolice 320BHP i 350Nm.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 13:01 
TomekB, masz coś więcej jeszcze na ten temat? Jakiś link z całym "spec-em"? Chętnie sobie poczytam :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 15:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
Jak dla mnie nie sztuką jest kupić 540 lub M5 ja chce mieć coś innego niż wszyscy a przy okazji troszkę się pobawić.
Mam gościa co w dobrych pieniądzach założył koledze do VW Corrado G60 1.8 kompresor, zamiast kompresora założył Turbinę i w tym momęcie samochód ma moc żędu 300KM, a jego brat ma HONDA PRELUDE gen. III 2.0 16V 143KM, po założeniu turbo u tego samego gościa i po wymianie niektórych podzespołów samochód osiąga moc żędu 270KM

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 15:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PajĂŞczno
:hyhy: http://moto.allegro.pl/item502752961_bm ... turbo.html
NP. :hyhy: Miałem turbo w 325 i............ wole oryginał z większym mocniejszym silnikiem niz bawić się w turbo,kompresor czy magnetyzer :hyhy: .Nikt w Polsce oficjalnie nie zrobił auta które nie jeździ bez awaryjnie,chodzi o BMW.Silniki BMW nie lubią LPG i Turbin :kwasny: -spytaj każdego co troche w temacie siedzi,a prawdziwy koszt zrobienia i zestrojenia to cena około 25 tys złotych :wstyd: .Lepiej wsadzić dużo większy silnik niż bawić się w ten typ tuningu :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 15:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
Ja wiem że BMW nie lubi LPG.
Może i nie lubi turbin.
Honda też niby nie lubi a jeździ jak nie jeden seryjny 400KM samochód.
A pozatym ja się skłaniam do kompresora więc tam jest mniej ingerencji w mechanike samochodu niż przy Turbinie :)

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 17:08 
zastanawiam się tylko czemu nie ma tutaj durnych postów "nie ma sensu sprzedaj 528i kup M5" jak to się zwykło dziać na tym forum :-k


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 17:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
Fryderyk napisał(a):
zastanawiam się tylko czemu nie ma tutaj durnych postów "nie ma sensu sprzedaj 528i kup M5" jak to się zwykło dziać na tym forum :-k


sam się zastanawiam :D

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 17:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
Ostatnio będąć w serwisie nieautoryzowanym BMW pewnej firmy w Łodzi, to widziałem właśnie ładne E46 cabrio sprowadzone z USA z silnikiem 2,8 i akurat przy mnie podjechał kurier i do tego autko przywióżł paczuszkę z nowiutkim kompresorem ESS lecz cena tej paczuszki nieco odstrasza bo koszt tego kompresora wynosił ok 20 tyś zł + dostrojenie i montaż.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 22:47 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Fryderyk napisał(a):
zastanawiam się tylko czemu nie ma tutaj durnych postów "nie ma sensu sprzedaj 528i kup M5" jak to się zwykło dziać na tym forum :-k

Piszą źle, nie piszą też źle :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL