BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 05:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 325i Mikser gazu problem.
PostNapisane: 27 lutego 2009, 17:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
Witam, jakieś 3miesiące temu kupiłem e30 325i z instalacja gazowa która pierwszego dnia po 4h strzeliła i rozwaliła mi przepływomierz. Wywaliłem mikser i kupiłem nowy przepływomierz auto dostało kopa i z 11s do 100 na benzynie zeszło do 9s. Jak się dowiedziałem sprawcą gorszych osiągów jest mikser który zwęża dolot. Wymieniłem przewody WN, swiece, olej, filtry, popękaną gumę dolotu. Pojeździłem 3miesiące na benzynie żeby silnik trochę się przeczyścił.

Teraz chce przywrócić instalacje gazową do działania, ale nie chce tracić tak dużo mocy. Aktualnie mój mikser ma śr przelotu 32mm, a średnica dolotu powietrza to ok65mm wiec zwężenie jest bardzo duże. Mikser był zamontowany przed przepływomierze, a za przepływomierzem był antybum który też zwężał dolot.

Czy można zamontować mikser za przepływomierzem??
Czy są jakieś miksery które nie zwężą dolotu aż o 50%??
Na allegro są jakieś miksery z dyfuzorem wyglądają jak by były zamknięte o co chodzi??
Jakie proponujecie rozwiązanie ??


Ostatnio edytowano 27 lutego 2009, 17:36 przez DanielsDS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 17:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
W takim wypadku proponuje BLoS którego montuje się zamiast zwykłego miksera...
Poczytaj o Tym..
http://skowron.eu/garaz/323F/blos.htm

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: skepe
dokładnie najlepsz sprawa niemuwiąc o sekwencji teki blos to 300 zł

_________________
utylizator - Pomog³em kliknij POMÓG£


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
Chyba odkrłem jeszcze jeden problem reduktor ma naklejke 140HP. I jak był zwężony dolot mieszanka pewnie była ok, ale na Bolsie chyba nie wyrobi z gazem i bedzie uboga ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 01:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Powino być wszystko jak należy./
Jedyne co możesz nieosiągnąć maksymalnej mocy przy koncówce obrotów.

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 22:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
Byłem u gazownika powiedział ze na blosie będę miał wiecej mocy niż na benzynie bo gaz ma wyższą liczbę octanową. Prawda czy fałsz??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 15:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
DanielsDS napisał(a):
Byłem u gazownika powiedział ze na blosie będę miał wiecej mocy niż na benzynie bo gaz ma wyższą liczbę octanową. Prawda czy fałsz??


Liczba oktanowa gazu jest większa, teoretyczna liczba oktanowa wynosi 90 - 110 jednostek,
Ale czy to będzie aż tak bardzo zauważalna różnica... raczej nie..

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 18:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
Chiał bym kupić Reduktor do BMW e30 325i, aktualnie mam Tomasseto 140HP. Interesuje mnie Tomasetto SUPER (200HP) w przyszłosci chcę kupić BLOSa by uniknąc dławienia dolotu.

Czy reduktor Tomasetto Super (200HP) będzie dobrze pracował z Blosem i pozwoli uzyskać pełną moc w cały zakresie obrotów ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 09:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Pozwoli ci uzyskać pełną moc w całym zakresie obrotów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 08:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
DanielsDS napisał(a):
Byłem u gazownika powiedział ze na blosie będę miał wiecej mocy niż na benzynie bo gaz ma wyższą liczbę octanową. Prawda czy fałsz??

nie bedziesz mial bo do tego trzeby przestawic zaplon cos mi sie obilo o uszy. Mam taki sam silnik jak Ty i na blosie smiga az milo w porownaniu do miksera ale nie powiem mialem troche przebojow zeby to jakos ustawic ale teraz jezdzi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 14:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Rek1n82, ma racje, bez zmiany kąta zapłonu nic sie nie zmieni. A tak wogóle, jak już jesteśmy przy tym temacie, to są takie urządzonka co na gazie przestawiają kąt zapłonu i wtedy autko jest elastyczniejsze niż na benzynie.
Nazywa się to wariator konta zapłonu.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 17:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
ale ta impreza kosztuje ok ponad 300 PLN

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 19:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Tylko jak kiedyś zamontowałem sobie takie cudo do Mazdy 323F 1.5 16V i po zmianie mapy wtrysku gazu rozpędzałem autko prawie do 200km/h. Warto było dać te 300 zl żeby zobaczyć minę pana z Volvo V40 2.0 który za wszelką cenę próbował mnie sie pozbyć z ogona od Częstochowy aż do Piotrkowa :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL