BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 23:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Pytanie odnośnie czujnika :)
PostNapisane: 21 maja 2009, 22:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Opole
autko to ; BMW 1.8 m40 z 89'

pytanie to ; czy czujnik temperatury ( ten brązowy ) jednopinowy co daje sygnał na wskaznik ( nie niebieski ktory daje do kompa zeby byla jasnoc ) " wylącznikiem termiczno czasowym "? wyczytalem ze nazywa sie on Czujnik termometru zdalnego , natomiast w Sam Naprawiam w tym samym miejscu znajduje sie wylącznik termiczno czasowy? wiec jest to jedno i to samo czy tez nie?


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 23:47 przez komar19, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 22:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Nie, to sa dwie rozne rzeczy

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 22:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Opole
a wylącznik termiczno czasowy jest w ogole w m40 ? szukalem i nie ma po prostu albo ja jestem slepy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 22:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
masz jakis numer tej czesci?

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 22:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
wpięty powinien byc przez przedłużkę w wiązke układu wtryskowego. ale moge sie mylic

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 23:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Opole
nie mam numeru niestety i dalej ciemno to widze :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 23:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
poczekaj do jutra bo ja bez kolegów nic tu nie zdziałam :hurra: nie bede płodził na siłę :D

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 23:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Opole
moze opisze po co mi to , jaki problem próbuje rozwiazac dlatego tez dociekam ;

BMW 318 M40 , 89 '.

Jak jest zimny silnik ( np po nocy czy całym dniu stania ) ZAWSZE pali na dotyk, natomiast jak przejede sie np 10-15 min i zgasze silnik po czym znowu za chwile chce odpalic to zaczyna mi dlugo krecic, i albo opornie go kręce az odpali albo chwile pokrece i przestane, za drugim razem odrazu pali na dotyk :oops: Autko postoi np 30 min czy 1 h od jazdy problem ten sam :oops: jak jest chlodno to jakby problem sie mniej nasila , ale to tez jak zauwazylem do czasu... zaczelem wiec szukac przyczyny w czujniku temperatury, dzis takowy zakupiłem i wymienilem ( niebieski ) po czym dalej to samo, rozlączylem calkowicie czujnik i wtedy sprobowalem - dalej to samo. Czytałem podobne posty i w gre wchodzi jeszcze pompa ( cofanie sie paliwa - zawór zwrotny ) , drugi czujnik temp ( brązowy ) , przepływka. Co radzicie ? od czego zaczac ? na co zwrocic uwage? Proszę o pomoc, pozdrawiam :) :(

dzis otowrzyłem przepływke wygląda bardzo dobrze, az sie zdzwilem ze taki stan. Krokowy przeczyszczony, szukam tego czujnika termiczno czasowego bo on moze siac tu zamęt... czytalem podobne tematy na forach i czasem rozwiazaniem byla wymiana wtryskiwacza rozruchowego ktorego to dzis u mnie szukałem i nie moglem znalezc, pojechalem do sklepu BMW zapytac o takowy i powiedziano mi ze takiego niema w m40. ehh.. trace powoli siły no ale poddac sie nie poddac:) licze na was :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 23:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Opole
moze opisze po co mi to , jaki problem próbuje rozwiazac dlatego tez dociekam ;

BMW 318 M40 , 89 '.

Jak jest zimny silnik ( np po nocy czy całym dniu stania ) ZAWSZE pali na dotyk, natomiast jak przejede sie np 10-15 min i zgasze silnik po czym znowu za chwile chce odpalic to zaczyna mi dlugo krecic, i albo opornie go kręce az odpali albo chwile pokrece i przestane, za drugim razem odrazu pali na dotyk :oops: Autko postoi np 30 min czy 1 h od jazdy problem ten sam :oops: jak jest chlodno to jakby problem sie mniej nasila , ale to tez jak zauwazylem do czasu... zaczelem wiec szukac przyczyny w czujniku temperatury, dzis takowy zakupiłem i wymienilem ( niebieski ) po czym dalej to samo, rozlączylem calkowicie czujnik i wtedy sprobowalem - dalej to samo. Czytałem podobne posty i w gre wchodzi jeszcze pompa ( cofanie sie paliwa - zawór zwrotny ) , drugi czujnik temp ( brązowy ) , przepływka. Co radzicie ? od czego zaczac ? na co zwrocic uwage? Proszę o pomoc, pozdrawiam :) :(

dzis otowrzyłem przepływke wygląda bardzo dobrze, az sie zdzwilem ze taki stan. Krokowy przeczyszczony, szukam tego czujnika termiczno czasowego bo on moze siac tu zamęt... czytalem podobne tematy na forach i czasem rozwiazaniem byla wymiana wtryskiwacza rozruchowego ktorego to dzis u mnie szukałem i nie moglem znalezc, pojechalem do sklepu BMW zapytac o takowy i powiedziano mi ze takiego niema w m40. ehh.. trace powoli siły no ale poddac sie nie poddac:) licze na was :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 08:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Olkusz/Kielce
Dobrze ci powiedzieli w M40 nie ma ani wtryskiwacza rozruchowego ani czujnika termiczno/czasowego. Od temperatury masz dwa czujniki jeden na zegary drógi na kompa. Gdzieś na foruum czytałem o podobnym problemie i tam zamieszanie robił czujnik położenia wału korbowego. Osadzony jest po lewej stronie silnika przy kole pasowym patrząc od przodu autka. Jak był zimny było wszystko ok jak zlapał temperature robiło się zamieszanie po zgaszeniu autka. A jeszcze można by zczytać błędy ze strownika może sam Ci powie co mu dolega ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL