BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 02:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jest jakiś sposób na przyciszenie tłumika ultera???
PostNapisane: 24 maja 2009, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: De
[shadow=red][/shadow][glow=blue][/glow]Panowie mam takie pytanie mam e36 316i i tłumik ultera tylko końcowy ma bardzo ładny wyglad buczy tak ,że chcę łeb urwac ! na dłuższych trasach obawiam sie o mój słuch .Czy znacie jakieś bardzo dobry sposób na wyciszenie tlumika wiem ze mozna wymienic znów na standard ale chcialbym poprostu wyciszyc wyczytalem w internecie ,że są wkładki silencer jak to zdaje egzamin i czy pasi do ultera z dwoma końcówkami?wyczytałem też ,że ktos wkładał watę szklaną czy myjki do naczyń te metalowe .Jeśli ktos wie prosze o jakąs sensowną propozycję jak mogę wyciszyc ultera z dwoma końcówkami w 316i .


Ostatnio edytowano 25 maja 2009, 09:12 przez WojtasBMW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 19:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
mam ten sam problem ;d
wg wstepnych sprawdzen to sama koncowka za puszka powoduje ten rezonans
bede wycinal to i dawal 2x 70 na wzor M :) ew silencer wlasnie powinien pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 20:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 238
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: 316i E36
Kod silnika: M43
WojtasBMW napisał(a):
.Czy znacie jakieś bardzo dobry sposób na wyciszenie tlumika

Znamy :hyhy: powrót do serii :rotfl:
A tak na serio, to nie tylko sam tłumik wpływa na swoją głośność. Jeżeli masz kolego wyciętego kata i w jego miejsce wstawioną strumienicę bądź inne cudo z serii +50kucy to prawie każdy "sportowy" będzie ryczał jak krowa pod bykiem. Odradzam wkładanie waty szklanej itp. bo nie ma to najmniejszego sensu. Jeżeli na prawdę nie możesz się przyzwyczaić do ryyyku swojego końcowego i nie chcesz ingerować mocno w układ wydechowy to pozostaje Ci chyba tylko ta wkładka wyciszająca. Na innych forach niektórzy wypowiadali się właśnie na jej temat i byli zadowoleni.

_________________
Quot capita tot sententiae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: De
Nie mam tylko końcowy ultera i buczy w h......j , a jak te wkładki tzn. silencery się montuje mam dwie końcówki z tyłu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 21:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 238
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: 316i E36
Kod silnika: M43
Z tego co się orientuje skoro masz 2 końcówki to potrzebujesz dwie wkładki. Zdejmujesz tłumik wystarczy z obejmy żeby było wygodniej i wkładasz je w otwory z których wychodzą końcówki, dobrze by było przeto wcześniej sprawdzić ich średnice aby pasowało. No i żeby się trzymały to będziesz musiał nawiercić tłumik w miejscu w którym się będą znajdowały i skręcić na śrubkę każdą z osobna ażeby ich ulterek swą siłą nie wydmuchał :hyhy:
Musisz się też liczyć z tym, że w otworkach który zrobisz na śruby aby te trzymały wkładki, zapewne po jakimś czasie wprowadzi się rdza....

_________________
Quot capita tot sententiae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 06:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 234
Lokalizacja: Lipowa k/Żywca
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43b18
hmm pytanie jest proste jaki tłumik masz ultera. czy to jest dedykowany czy tylko uniwersalny końcowy?

Jeśli dedykowany kupiłeś to nie ma prawa buczeć, musisz zadzownić do ultera i im to zgłosić. Miałem takową sytuacje, w tydzień zrobili dla mnie nowy. Z tym że ja mieszkam od ultera 12km. Natomiast jak kupiłeś basowy uniwersalny tłumik to się nie dziw, raczej z tym nic nie zrobisz. Kuzyn ma dedykowany w 316i compakcie i bardzo ładnie mruczy. Jest zadowolony. Kwestia jeszcze pozostaje wymiany gum wieszaków coby rezonans nie powstawał!


Ostatnio edytowano 25 maja 2009, 06:42 przez LoOkas, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 07:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wlkp
nie pisz że rezonans jest od gum - bez jaj
lubie teksty w stylu jest głosno co mam zrobić?
przede wszystkim napisać coś więcej o samochodzie, potem o wydechu itp bo cała reszta to wróżenie z fusów

_________________
masz problem z wydechem, napisz z chĂŞciÂą pomogĂŞ
www.extratuning.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 07:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 234
Lokalizacja: Lipowa k/Żywca
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43b18
maxitun napisał(a):
nie pisz że rezonans jest od gum - bez jaj


napisałem tak bo widziałem jak zamiast gum było opaską lub drutem skręcone :szok:
to metal przesyła drgania, a nie tłumi. u mnie był tak samo rezonans z tyłu auta. okazało się iż mimo że siedziały mocowania w gumach to były drgania, bicie itp. Wymieniłem mocowania na całkiem nowe i jest extra!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 10:30 
LoOkas napisał(a):
hmm pytanie jest proste jaki tłumik masz ultera. czy to jest dedykowany czy tylko uniwersalny końcowy?

Jeśli dedykowany kupiłeś to nie ma prawa buczeć, musisz zadzownić do ultera i im to zgłosić. Miałem takową sytuacje, w tydzień zrobili dla mnie nowy. Z tym że ja mieszkam od ultera 12km. Natomiast jak kupiłeś basowy uniwersalny tłumik to się nie dziw, raczej z tym nic nie zrobisz. Kuzyn ma dedykowany w 316i compakcie i bardzo ładnie mruczy. Jest zadowolony. Kwestia jeszcze pozostaje wymiany gum wieszaków coby rezonans nie powstawał!


a tam bullshit, pucha ta sama, mocowania inne.

WojtasBMW, a masz jakieś katy? tłumiki środkowe? może na środku masz coś nie halo i nawet na ori będzie buczał :suchy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 10:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 234
Lokalizacja: Lipowa k/Żywca
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43b18
Fryderyk napisał(a):
a tam bullshit, pucha ta sama, mocowania inne.
pucha inna i dedykowany ma jeszcze dodatkowo tłumik środkowy swojej roboty! A pucha u mnie była inna, bo źle dobrana wcześniej, zmienili i teraz mam tak jak być powinno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 10:49 
o tej wyższości dedykowanych końcowych wydechów nad uniwersalnymi to jest mit. nie wiem jak teraz, kiedyś były dwie puchy, krótsza, dłuższa i można sobie było przyłożyć i zobaczyć, czy się podoba, czy nie.

a środkowe wydechy to osobna sprawa.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 15:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 238
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: 316i E36
Kod silnika: M43
Chyba kolega WojtasBMW nam się zaciął ;)

_________________
Quot capita tot sententiae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 16:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
chcesz sie pozbyć rezonansu musisz kupić tłumik środkowy miałem ten sam problem( wcześniej miałem wyciętego kata i wstawioną strumiennice głowa bolała) kupiłem środkowy i poezja buczeć buczy ale delikatnie inna jazda.

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 09:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wlkp
przede wszystkim zastosować tyle tłumików ile jest w serii ale niekonicznie o takiej konstrukcji, zalecam puścić wszystko na przelocie na puszkach tłumików o takich samych wymiarach jak seria.

mam pytanie : czy ludzie usuwają wszystkie tlumiki po to aby moc wzrosła? jesli tak to gratuluję pomysłu w silnikach NA

_________________
masz problem z wydechem, napisz z chĂŞciÂą pomogĂŞ
www.extratuning.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 13:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 639
Lokalizacja: Gniezno
Moje BMW: E39 Sedan
Kod silnika: M54B30
Witam miałem kiedyś podobny dylemat zakupiłem do mojej Bmw tłumik końcowy KM Malone pięknie brzmialo autko ale w trasie powyżej 2,5 tys obrotów robił się taki rezonans że nie szło wytrzymać. Podjechałem do chlopaków co mi zakładali tłumik i zrobili mi z rurki która idealnie pasowała w tłumik, z jednejj końcówki młotkiem zrobił taką gwiazdę i ta gwiazdą wsadził w tłumik a gładka prrzyspawał. Autko teraz ma fajny pomruk ale w trasie jest fajnie cicho w środku. Mogę zrobić fotke i wruzić jak będziecie chcieć. Rozwiązanie tanie a skuteczne.

_________________
Zobacz moje E36 Coupe, E46 Touring, E39 Sedan
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 18:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 238
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: 316i E36
Kod silnika: M43
No dawaj foty kolego, ciekaw jestem tego rozwiązania ;)

_________________
Quot capita tot sententiae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: De
Jeśli możesz wrzuć fotki tego . dzięks.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 09:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wlkp
utnij 20cm rury perforowanej, zaklep na końcu i końcem włóz w tłumik, część niezaklepaną przyspawaj na wlocie do tłumika

_________________
masz problem z wydechem, napisz z chĂŞciÂą pomogĂŞ
www.extratuning.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 06:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 639
Lokalizacja: Gniezno
Moje BMW: E39 Sedan
Kod silnika: M54B30
Witam zrób tak jak napisał maxitun u mnie to tak wygląda, bardzo się to sprawdza mój też tak buczał, że nie szło wytrzymać na trasie a teraz jest fajny lekki pomrók w środku a na zewnątrz fajnie brzmi.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Zobacz moje E36 Coupe, E46 Touring, E39 Sedan
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL