BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 21 grudnia 2014, 13:44


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Zapala się kontrolka płynu chłodniczego-jaka przyczyna
PostNapisane: 8 października 2009, 14:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Witam.Jakiś czas temu wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego(oryginał).Poprzedni miał pęknięcie i wyciekał płyn,co podobno w E46 jest standardem :) Po wymianie wszystko było ok,aż do tej chwili.Na początku tygodnia kontrolka zaczęła się zaświecać i gasnąć.Czasem włącza się na chwilę,czasem świeci do zakończenia jazdy.Jak uruchamiam zimny samochód to się nie świeci,ale w trakcie jazdy lub po jakimś czasie zaczyna.Płynu przez ten cały czas praktycznie nie ubyło.Pływak jest dobrej pozycji.Macie koledzy jakieś pomysły?Mi przyszło do głowy że to może wina samego czujnika poziomu płynu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 21:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂŁodz
Skoro masz dobry poziom płynu mozliwe ze czujnik ale sprawdz tez jego okablowanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 22:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 85
Lokalizacja: Oborniki WLKP
Moje BMW: E32 750iL
Kod silnika: M70B50
Moze czujnik sprawdz go. Wyjmij wtyczke z czyjnika to powinno zasiecić kontrolke a póżniej zewrzyj piny w kostce to powinno wygasic kontrolke.

_________________
Zobacz Czorna Beemmee


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 00:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 37
Lokalizacja: KrakĂłw
Podłacze sie do tematu, ja nic nie wymieniałem, ale mam podobny problem, stan płynu max, nie ubywa nic (na przestrzeni roku nie ubylo) jednak kontrolka takze mi sie zapala ale w dosc specyficznej sytuacji, jesli np chwile po uruchomieniu silnika gdy jeszcze nie jest dobrze zagrzany właczam nawiew to sie zapala, gasnie jak wyłacze nawiew na chwile i włacze ponownie to sie juz nie swieci... W przypadku gdy silnik jest zagrzany to sie nie zapala... Nie mam pojecia o co chodzi i ktorego czujnika szukac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 07:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 15
Posty: 1222
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 4#p1275674
u mnie było tak samo nie ubywało ale była mała dziurka
Obrazek
i dlatego czujnik wskazywał że mam mało płyny wymieniłem to i jest GIT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 00:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 37
Lokalizacja: KrakĂłw
Jak by byla dziura to by chyba przez rok cos ubyło płynu ? Nawet jak by tylko kapało kilka kropli. Przejechałem w tym czasie z 20000 km. Mnie nic nie ubyło i nie ubywa. No to chyba nie to. Nie ma zadnych sladow wycieku, pod silnikiem mam płyte wiec tymbardziej by było widac jakies slady.
Pozatym mam inny silnik i takiego elementu chyba nie mam, albo wyglada inaczej. Raczej cos z czujnikiem, tylko ktorym i gdzie go szukac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 09:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 729
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E34 525ix
Kod silnika: M50TUB25
Piskula napisał(a):
Moze czujnik sprawdz go. Wyjmij wtyczke z czyjnika to powinno zasiecić kontrolke a póżniej zewrzyj piny w kostce to powinno wygasic kontrolke.


sprawdziłbym dokładnie w ten sposób, zobacz jak ciasno wchodzi wtyczka
u siebie musiałem podoginać piny w wtyczce bo było lużno i czasami nie łączyło-po tej operacji wszystko ok

a może czujnik się powoli kończy?

Obrazek

_________________
nasza buńka

brak zgody na ogłoszenie

Obrazek


Ostatnio edytowano 11 października 2009, 09:48 przez krilan, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 09:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 729
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E34 525ix
Kod silnika: M50TUB25
x2 :zly:

_________________
nasza buńka

brak zgody na ogłoszenie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 09:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 85
Lokalizacja: Oborniki WLKP
Moje BMW: E32 750iL
Kod silnika: M70B50
I jeszcze jedna zmora BMW a przynajmniej mojego egzemplarza :wstyd: zaśniedziałe styki, wez przeczyść płynem do czyszczenia styków ew WD40 i poskrob czyms małym, a potem posmaruj wazelina. Wiadomo przeciez, że kto smaruje ten jedzie :hyhy:

_________________
Zobacz Czorna Beemmee


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 11:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Serdeczne dzięki za podpowiedzi.Zaczne od czyszczenia a jesli to nic nie da bede musiał pewnie wymienić.Jutro się do tego zabiorę i dam znać co z tego wyszło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 13:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 203
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B25
Witam.
Podłączę sie do tematu. mam takie same objawy co użytkownik CRC. tylko ostatnio miałęm taką sytuację jak auto na 3 biegu wkreciłem do 5 tys. obrotów też sie zapaliła lampka, też na 4 przycisnąłem ostro też się zapalła. dodam żę na wolnych obrotach słychać lekkie stuki o okolicach tego zaznaczonego czujniku. kolega mówił żę to może być pompa wody.to prawda?? czy kontrolka od płynu chłodniczego może mieć wpływ??

_________________
Zobacz moją BETI viewtopic.php?f=6&t=68824 Nowe foty-gleba
Było e36 318 is
Jest e46 325i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 14:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Więc sprawa wygląda tak:wyczyściłem czujnik poziomu płynu chłodzącego,odpowietrzyłem układ(na wszelki wypadek) i nic to nie pomogło.Teraz jak rano odpalam samochód to nic się nie dzieje,w trakcie jazdy po jakiś 3 minutach kontrolka się zapala i świeci do zakończenia jazdy.Przewody są gorące,nie ma widocznego wycieku,płynu nie ubywa.Wskazówka temperatury podnosi się do połowy w normalnym czasie,teraz troche dłużej jej to zajmuje,ale i temperatura na zewnatrz jest niższa.W środku po osiągnięciu temperatuty jest normalny ciepły nawiew.Dzisiaj za to zauważyłem że jak jechałem w środku dnia to na wyświetlaczu pokazywało mi temperaturę 0 stopni C,chociaż jestem przekonany że na zewnątrz było z osiem.Teraz jak wracałem do domu to po uruchomieniu pokazało -3,5 stopnia!W trakcie jazdy podniosła sie do -0,5 i tak zostało.Może mieć to z tym czujnikiem jakikolwiek związek?Ledwo się "zima" :) zaczęła a już elektronika oszalała.Kiedyś marzyłem o X5,ale chyba mi przeszło....jak w E46 dzieją się takie rzeczy.. :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 16:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj wymieniłem sam czujnik na nowy,od razu zgasła kontrolka.Podjarałem się ze po problemie,do fury i ogien.Za 10 minut kontrolka "wrocila".Nie mam juz pomyslu.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 16:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1375
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
A czujnik temperatury silnika albo ciśnienia cieczy ?!

Ewentualnie masz zaśniedziałe styki na czujniku poziomu lub przetarty kabelek od niego.
Czasem nie zwiera i stąd kontrolka.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Temperature silnika pokazuje mi tak jak zawsze,nie widze zadnych odchylow.Strzalka dociera do polowy i po odkreceniu cieplego nawiewu w kabinie robi sie cieplo.Fakt ze przy panujacych teraz temperaturach zanim zacznie leciec cieple powietrze to mija jakies 3-4 minuty,ale to chyba nic "nienormalnego"?Co do zasniedzialych stykow w czujniku to chyba mnie nie dotyczy bo czujnik jest nowiutki.Dodam ze w trakcie jazdy kontrolka potrafi sie wylaczyc na jakis czas,ale za chwile znowu sie swieci.Mialem podobne problemy gdy w zbiorniku wyrownawczym byla dziura,ale wtedy po pierwsze uciekal plyn a po drugie zbiorniczek kupilem nowy(podobno oryginalny),ma 3-4 mce.Gdybym mial inne dobre czesci ukladu to wymienialbym na zasadzie prob i bledow,ale o ile czujnik kosztowal niewiele to z innymi czesciami nie jest juz tak kolorowo.Cos wymienie,wydam 2 stowy i okaze sie ze to nie to...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Temperature silnika pokazuje mi tak jak zawsze,nie widze zadnych odchylow.Strzalka dociera do polowy i po odkreceniu cieplego nawiewu w kabinie robi sie cieplo.Fakt ze przy panujacych teraz temperaturach zanim zacznie leciec cieple powietrze to mija jakies 3-4 minuty,ale to chyba nic "nienormalnego"?Co do zasniedzialych stykow w czujniku to chyba mnie nie dotyczy bo czujnik jest nowiutki.Dodam ze w trakcie jazdy kontrolka potrafi sie wylaczyc na jakis czas,ale za chwile znowu sie swieci.Mialem podobne problemy gdy w zbiorniku wyrownawczym byla dziura,ale wtedy po pierwsze uciekal plyn a po drugie zbiorniczek kupilem nowy(podobno oryginalny),ma 3-4 mce.Gdybym mial inne dobre czesci ukladu to wymienialbym na zasadzie prob i bledow,ale o ile czujnik kosztowal niewiele to z innymi czesciami nie jest juz tak kolorowo.Cos wymienie,wydam 2 stowy i okaze sie ze to nie to...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
sorki 2x :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1375
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Po pierwsze:
Czujnik temp. silnika a ten co pokazuje na zegarach, to dwa różne czujniki nie mające ze sobą nic wspólnego!!!

Po drugie:
Od czujnika odchodzą conajmniej dwa kabelki, i na nich może coś być przerwane, nie na samym czujniku.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Zapala się kontrolka płynu chłodniczego-jaka przyczyna
PostNapisane: 9 grudnia 2009, 08:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Trochę to trwało,ale wziąłem się do roboty bo ta kontrolka nie dawała mi spokoju.Pomimo,że zbiornik wyrównawczy pokazywał na bagnecie full to do układu weszło jeszcze około 2litrów płynu.Więc układ odpowietrzony,kontrolka zgasła na stałe,poskutkowało to również dużo lepszym grzaniem nawiewu.Tak czy siak dziękuję za sugestie,sprawa okazała się prozaiczna.Po temacie.Pozdrawiam qB@. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Zapala się kontrolka płynu chłodniczego-jaka przyczyna
PostNapisane: 19 grudnia 2009, 23:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 203
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B25
U mnie kontrolka zgasła po tym jak zmieniłem pompę wody bo była do końca nie wydolna.No też układ chłodzenia odpowietrzyłem.

_________________
Zobacz moją BETI viewtopic.php?f=6&t=68824 Nowe foty-gleba
Było e36 318 is
Jest e46 325i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: areek, lobos, zajcef i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL