BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1

Regulamin działu

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.

Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu

Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Tunning E36 na E46 :>
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 18:50 
Witam,
jestem tu nowy i nie znam się jeszcze na wszystkim... :)

Mam pytanie czy jest bardzo trudny tuning E36 na E46 :> chodzi mi czy kupując orginalne części (maska, reflektory, kierunki, zderzak, boczne błotniki) z E46 da rade je dopasować do E36... jak nie to czy jest to kwestia innych rozmiarów czy da się to zrobić robiąc np. mocowania w innych miejscach :) Chodzi o wizualny tunning przodu :)
I czy jest to bardzo trudne dla noobka mechanika, ale za to z dużymi chęciami :)

chciałbym, żeby to wyglądało miej więcej tak: E46 :hyhy:

Pozdrawiam,
CzaReK

Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2009, 09:54 przez czarekgda, łącznie edytowano 1 raz

Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 19:07 
Uzależniony od forum :)

Daj spokój. :mur:

Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 19:19 
Jezu wiem, że nie którzy mogą to uznać za jakąś żenade itp :P no ale każdy ma swoje marzenia, a mnie na razie na E46 nie stać :P :D

nie pytałem sie tutaj nikogo po to żeby się wyśmiewał i zniechęcał na starcie:P tylko o pomoc etw. ocenę szans :P

Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 19:53 
Zacna persona forum

Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Witam
Wg mnie to można to zrobic,ale czy jest sens?E-36 ma swój urok i nie warto tego zmieniac.