Witam kolegów to mój pierwszy post u was pisze bo mam problem z moim nowym autkiem tj E46 320d 2002r kupiłem ją z uszkodzoną turbiną wymiana na regenerowaną po zamontowaniu autko śmigało super ale za autem siwo. Rozkręciłem doloty no i jak można było się spodziewać wszędzie olej więc wziąłem się za czyszczenie . IC błysk tak jak i EGR i kolektor dolotowy wymieniłem też odme na tą z plastikowym separatorem . Po ponownym uruchomieniu autka przez pierwsze 2-3 sekundy stukowe spalanie po chwili ustaje ale silnik ma bardzo twardą prace, a co gorsze kompletnie przestał jechać max do 2500-3000 obr/m.Po kazdym ponownym uruchomieniu ma tą czkawkę przez kilka sekund. Wczoraj podpiąłem go pod KTSa wyszło 11 błedów po wykasowaniu pozostały dwa
1)4351 Zawór regulacji ciśnienia DRV - zwarcie do masy
2)41F2 Sterowanie wentylatorem chłodnicy - przerwa
Z tąd moje pytanie czy któryś kolegów spotkał się z podobnym problemem? Przekopałem google nie znalazłem nic

Proszę o pomoc