BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 lipca 2025, 18:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 listopada 2010, 18:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Witam, dzisiaj podłaczyłem sie na chwile z moją bmką i niestety pare rzeczy mnie niepokoi , coś jest nie tak

Dlaczego Vanos valve mam na OFF??

Obrazek


No i tutaj 3 wykrzykniki, co jest grane? :(


Obrazek

a tu link jakby nie działało

http://ifotos.pl/img/van_aqwexp.JPG

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Ostatnio edytowano 28 listopada 2010, 20:35 przez davids3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 listopada 2010, 19:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 192
Lokalizacja: WT
Moje BMW: e39 touring
Kod silnika: m57d30
odnośnie vanosa to nie pracuje na postoju:) jesli się myle to niech mnie ktoś poprawi:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 listopada 2010, 19:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
ok, a te wartości w analog values?

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 listopada 2010, 20:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
Analogi wrzuć jeszcze raz bo coś wcale nie wyświetla fotki.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 listopada 2010, 21:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
poprawione zdjęcie i link poniżej gdyby nie działało

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 listopada 2010, 23:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
Engine load - norma,u każdego tak jest ( u mnie też )
Dobrze by było żebyś zrobił screena na wolnych obrotach bo tutaj widze że miałeś ponad 1500.
Wstaw reszte analogów (2,3,4 i engine roughtnes) wtedy powiemy Ci więcej , puki co dolne krzykuny wskazują na przepływke.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 29 listopada 2010, 07:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Na wolnych jest to samo, niedługo zrobie resztę ale wyczuwam tak jak mówisz- przepływke.

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 grudnia 2010, 19:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Dzisiaj zrobilem jeszcze pare pomiarów

analog 2

Obrazek

Oxygen sensor Voltage skacze raz tyle, a raz tyle...


http://ifotos.pl/img/analog-2_qawwnh.JPG

I ta korekcja cały czas na 3 cylindrze

Obrazek

http://ifotos.pl/img/engine-ro_qawwer.JPG

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 grudnia 2010, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
99% przeplywka lezy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 grudnia 2010, 20:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Kisiel24, po czym tak stwierdzasz?

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 grudnia 2010, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Addaptione value multiply czy jak to sie pisze masz na -21 jedno i drugie...no i 3 wykrzykniki...na pierwszym obrazku. Ja mialem tak u siebie z tymze te wartosci mialem na -5.02, wartosci te powinny byc jak najblizej 1.00 wtedy jest ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 grudnia 2010, 21:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
I co wymieniałes przepływke? Jest poprawa w osiągach, kulturze pracy silnika?

Używka czy nówka?

Nie chce wymieniac a sie okaże , że jest dobra.

Jeśli chodzi o pierwszego analoga to mam już tylko 2 wykrzykniki przy Engine Load (podobno standard u wszystkich)

i przy jednym poniżej, wartości dzisiaj jak patrzyłem na biegu jałowym były ok 12.5kg/h

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 grudnia 2010, 21:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Bawilem sie z uzywkami...kupilem ich 6 :wstyd: :wstyd: i kazda byla walnieta...na szczescie oddali kase, pojechalem do IC i kupilem nowke Boscha z gwarancja...i chodzi jak ta lala :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 grudnia 2010, 21:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
No i co sie poprawiło względem starej? Jakie miałeś wczesniej objawy?

Moja bawaria wydaje sie troche mułowata... źle nie chodzi ale czegoś brakuje

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 28 grudnia 2010, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Ehmmmm, kombinowalem ze stara przplywka i ja uszkodzilem poprostu...ale czuc, ze sie lepiej wkreca...chodzi stabilniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 29 grudnia 2010, 23:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 254
davids3, jesli jeszcze niewymieniles przeplywki, sprawdz sobie napiecie na niej na wlaczonym zaplonie, ale nieuruchomionym silniku. Powinno byc w granicach 0.95~1.05V wszelkie zmiany poza zakresem, w dol czy w gore wskazuja na padnieta przeplywke. Mialem podobny problem u siebie, z tym ze na kompie nie bylo wykrzyknikow, wygladalo wszystko normalnie. Z doswiadczenie powiem, ze niewarto bawic sie ani w uzywki, ani w nowe zamienniki. Najlepiej pojedz do servisu BOSCHA niech Ci po numerze dobiora przeplywke do Twojej furki, podlacz na szybkiego, to 2 min roboty, poprawa powinna byc widoczna natychmiastowo po podlaczeniu nowej.

_________________
Obrazek

Best Machine (on) Wheels!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 31 grudnia 2010, 14:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
sLv, Z tym napięciem to nie koniecznie Ty masz przepływomierz z trzema pinami, przy M52B28 jest okrągłe złącze, a napięcie ma wartość bodajże 0,65V (co do napięcia nie dam sobie paznokci poobcinać ;) )

Należałoby jeszcze sprawdzić ustawienie rozrządu.
Z Mławy do mnie masz blisko jak coś mogę pomóc :P
tel. w opisie GG.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Interpretacja diagnozy w INPIE 528i
PostNapisane: 5 kwietnia 2011, 21:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Napiecie przepływomierza w Inpie to TP Position tak? Jak dam gazu to jakie powinno byc napięcie? na jałowym mam 0,66V

EDIT: Napięcie przepływki to Voltage of the air mass flow meter

Mój bład.

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL