BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 lipca 2025, 00:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] pierwsza diagnostyka inpa
PostNapisane: 13 maja 2011, 14:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43
witam panowie dziś pierwszy raz diagnozowałem swoją betke e46 318i i zamieszczam załączniki możne kość rzuci okiem i powie co i jak

http://imageshack.us/photo/my-images/828/80233372.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/59307147.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/685/98204915.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/200/25051171.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/508/53995772.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/10930104.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/197/12726344.png/

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pierwsza diagnostyka inpa
PostNapisane: 13 maja 2011, 16:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Signal air flow meter = błąd przepływomierza masy powietrza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pierwsza diagnostyka inpa
PostNapisane: 13 maja 2011, 17:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 47
Posty: 53
Lokalizacja: Pabianice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU B19
Witam
112 silniczek sterujacy klapa w kolektorze ssącym
141 regulacja lambda przy ograniczonej regulacji
120 czujnik położenia przepustnicy

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pierwsza diagnostyka inpa
PostNapisane: 13 maja 2011, 23:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 434
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 323i Turing
Kod silnika: M52B23
Maciejka sam jesteś czujnik położenia przepustnicy :)
120 to tak jak kolega wyżej napisał Przepływomierz
141 oznacza że lambda nie jest w stanie odpowiednio skorygować składu mieszanki (wartości przekraczają jej możliwości
112 jak kolega pisał coś ze sterowaniem DISA w kolektorze dolotowym

Błędy powracają po wykasowaniu?

_________________
BMW forever!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] pierwsza diagnostyka inpa
PostNapisane: 17 maja 2011, 13:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43
błędy powracają po wykasowaniu, zamówiłem nową przepływke no i zobaczę co i jak a z tą sondą to może przez lpg tak wariuje ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] pierwsza diagnostyka inpa
PostNapisane: 17 maja 2011, 22:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 434
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 323i Turing
Kod silnika: M52B23
Znam osobiście 3 przypadki występowania tego błędu wraz z instalacją LPG mimo że z autami nic się nie dzieje błąd powraca i co jakiś czas powoduje zapalenie się kontrolki CHEK ENGINE. Wszystkie auta to były E46 z silnikami M43.

_________________
BMW forever!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL