BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 15:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Mogę jeździć z 1,7bara w kołach ?
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 13:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: lubuskie
W instrukcji mam 2,2 bara podane ale mam dziurawe drogi w miescie i szkoda mi auta. Teraz mam 1,7 bara i jezdzi sie super:)
Można tak? :wstyd:

_________________
Nie warto wdawaÌ siê w dyskusjê z 'debilem' bo najpierw sprowadzi Ciê do swojego poziomu a póŸniej pokona doœwiadczeniem.


Ostatnio edytowano 9 czerwca 2007, 22:28 przez tresor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 13:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Jak widać można...

Minusy to większy opór toczenia = większe spalanie, spadek osiągów; szybciej zedrzesz zewnętrzne strony bieżnika, gorsza przyczepność na zakrętach. Jak się myle to mnie poprawcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 14:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
a przy duzych predkosciach szybsze i wieksze nagrzewanie sie opony co moze doprowadzic do jej wybuchniecia. Poza tym przy takim niskim cisnieniu mozesz uszkodzic opone np. na wysokim krawezniku, obejrzyj jak mocno sie ugina na wjezdzie na kraweznik i pewnie gdy juz to zobaczysz pojedziesz dopompowac kola.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 14:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
bez urazy ale dośc głupie takie jeżdzenie na za niskim ciśnieniu :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 15:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Ukasz napisał(a):
bez urazy ale dośc głupie takie jeżdzenie na za niskim ciśnieniu :hyhy:

W dodatku jak sie ma 2.8 pod maską.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 15:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
nie, nie możesz jeździć z 1.7bara w kołach ;)

te ciśnienia dobierane są dość dokładnie, dlatego masz mieć w kołach dokładnie 2.2 bara, a nie np. 2.1-2.3.

Resorowanie sflaczałej opony jest większe, to prawda, odbiera z kilka % z amortyzatorów, ale to wszystko... opony zniszczą się 20 razy szybciej, a sama jazda będzie mniej bezpieczna...

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: lubuskie
teraz jezdzi mi się znacznie przyjemniej. Nie czuć nierówności.
Z 2,2bara to była porażka, stresowałem się za mocno, ze niszcze całe auto na tych zasranych drogach ! :zly:
Jutro podpompuje do max 1,9bara.
Wole wymieniać opony niż zawieszenie, chlodnice, pompy itp.

Pozdr.

_________________
Nie warto wdawaÌ siê w dyskusjê z 'debilem' bo najpierw sprowadzi Ciê do swojego poziomu a póŸniej pokona doœwiadczeniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 22:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
tresor napisał(a):
Wole wymieniać opony niż zawieszenie, chlodnice, pompy itp.

Wolisz też stracić życie na szybkim zakręcie lub innym ostrym odcinku jak ci pęknie opona?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 22:42 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Piotrek-S napisał(a):
Wolisz też stracić życie na szybkim zakręcie lub innym ostrym odcinku jak ci pęknie opona?


lub zejdzie z felgi bo za mało luftu :(

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 22:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
przesadzacie, 1,7 to nie 0,5

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 22:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: PiotrkĂłw Tryb
Podpompuj te koła jak Ci Bawaria nakazała i nie przeginaj bo zrobisz krzywde sobie i komuś a zawieszenia nie zniszczysz tak szybko w BMW nie bój żaby.

_________________
BMW dziecko specjalnej troski ale za to je kochamy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 01:13 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Innym wyjściem jest także założenie opon o wyższym profilu ;)

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 08:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Lokalizacja: Sosnowiec
Tak jak napisal kucharz. Panikujecie. 1.7 to wcale nie tak mało i duzej roznicy nie ma zeby auto momentalnie mialo wypadac z łuków itp. A to ze opona sie moze bardziej zuzywac to fakt ale tez nie 20 razy szybciej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 09:39 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Mimo jednak się zużywa, a w perspektywie dalszego czasu eksploatacji deformuje się i wraz ze szybszym zużyciem bieżnika, może zrodzić nieoczekiwane zagrożenie.
Skoro pomiędzy 1,7 a 2,2 nie ma tak dużej róznicy, to co tak nieistotnego się dzieje z oponą, że jazda po niewygodnej nawierzchni jest aż tak w różnicy 0,5 odczuwalna. :P

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL