BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 14:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] wiscoza jak sie wymienia
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
witam mechanicy mam pytanko jak się wymienia wiscoze. mogę kupić samo sprzęgło bez wiatraka czy muszę kupować całość. zauważyłem że wiatrak jest na czterech śrubach a co potem trzeba rozkręcić i jakiego klucza mogę się spodziewać aha to jest jakoś specjalnie wyważone czy nie proszę o pomoc


Ostatnio edytowano 11 czerwca 2007, 22:46 przez Hanys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Możesz kupić samo sprzęgło, jednak pod warunkiem, ze wiatrak nie jest uszkodzony (sprawdż dokładnie łopatki czy nie są połamane lub ukruszone)

Najpierw odkręć wiatrak od wisco. Samo wisko jest przykręcone centralnie jedna śróbą. Załóż klucz i uderz młotkiem w klucz. Powinno się ruszyć. Odkręć i wymień.

Pamiętaj, ze wisko ma lewy gwint.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 21:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
chcialbym podpowiedziec ze jest lewy gwint na wicko
oraz sugeruje zablokowac kolo pasowe bo moze ci byc ciezko odkrecic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 21:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
mszarzyns napisał(a):
chcialbym podpowiedziec ze jest lewy gwint na wicko


Napisałem już o tym w poście wyżej

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 21:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
sorki przegapilem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 06:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Klucz 32 :) Pamiętaj że wisko musi po założeniu odstać ze 2-3 godziny zanim odpalisz auto!!!! Chyba że je kupisz i postawisz pionowo. Wtedy można odpalać od razu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 11:22 
nieuszkodzony wiatrak to kluczowa sprawa.....
bez chociazby jednej łopatki, środek ciężkości wględmem osi napędzającej jest przesunięty, co powoduje ukręcenie się wisco:P taki luźny wiatrak może narobić ambarasu :D


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL